Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 10:37 am
42-160

Мнение от Nice_Boy »

Скоро бях на тая машина и при набирането на първа позиция ГВП изключва.От какво би могло да е?!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От много работи. Например от шкаф 830, от пневморелето 409 за контрол на въздуха в главния въздухопровод, може и от някоя блокировка на АТП да е, което неми се вярва. Все пак провери дали е изправно пневмореле 409(намира се на пневмотаблото), дали релето 410 за междинна позиция не е повредено и кондензатора му да е сдал(тогава ще свети лампа "Межд. позиция"). Във всички случаи при изключване на ГВП и АТП на позиция ще светне лампа "Вентилатори" но не винаги причината е във схемата за контрол на вентилацията.
64.19
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 10:37 am
.

Мнение от Nice_Boy »

ами влака си беше напълнил и изкл без индикация(т.е. без да светва нещо)и подлинихме 408 и закарахме влака ама мен ми беше интересно все пак от кфо може да е
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От 409 е било! Явно контактите на самото реле са повредени или релето е блокирало.
64.19
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 10:37 am
.

Мнение от Nice_Boy »

мм да има логика :D
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 9:37 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
42-160

Мнение от бай Стойчо »

lok45111 написа:От 409 е било! Явно контактите на самото реле са повредени или релето е блокирало.
По често срещаната повреда е в пневматичната част на реле 409 с годините и температурните разлики в машинното помещение през различните сезони, пневматиката става мудна и понякога не реагира, в такъв случай най-бързо и лесно става, като дадеш кранмашиниста на авт. спирачка "Knor"D-2 на 1-во положение за част от секундата и реле 409 заема положението в което трябва да бъде. :thumbup:
Изображение бай Стойчо
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Много правилно казано. Ако пък е толкова упорито просто се шунтира и толкоз. На една СФ машина беше механически блокирало. Наложи се да се шунтира за да бъде отвозен влака.
64.19
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Имам един неприятен спомен с тази машина преди години.На ставката преди гара Подвис, страна Лозарево,SO1 остана в междинно положение, а оперативните възли, не сработиха с 36 волта. Закъсахме в нагорнището, късна есен и бързият влак от Пловдив за Варна си почака около 1 час в Лозарево.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази машина вече не съществува.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация