
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 10:37 am
Скоро бях на тая машина и при набирането на първа позиция ГВП изключва.От какво би могло да е?!

Администратор
От много работи. Например от шкаф 830, от пневморелето 409 за контрол на въздуха в главния въздухопровод, може и от някоя блокировка на АТП да е, което неми се вярва. Все пак провери дали е изправно пневмореле 409(намира се на пневмотаблото), дали релето 410 за междинна позиция не е повредено и кондензатора му да е сдал(тогава ще свети лампа "Межд. позиция"). Във всички случаи при изключване на ГВП и АТП на позиция ще светне лампа "Вентилатори" но не винаги причината е във схемата за контрол на вентилацията.
64.19

Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 10:37 am
ами влака си беше напълнил и изкл без индикация(т.е. без да светва нещо)и подлинихме 408 и закарахме влака ама мен ми беше интересно все пак от кфо може да е

Администратор

По често срещаната повреда е в пневматичната част на реле 409 с годините и температурните разлики в машинното помещение през различните сезони, пневматиката става мудна и понякога не реагира, в такъв случай най-бързо и лесно става, като дадеш кранмашиниста на авт. спирачка "Knor"D-2 на 1-во положение за част от секундата и реле 409 заема положението в което трябва да бъде.lok45111 написа:От 409 е било! Явно контактите на самото реле са повредени или релето е блокирало.



Администратор
Информация
Модератори