Страница 1 от 17

ES 64 U2

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 5:54 am
от Mario Evstatiev
Снощи в района на Централна гара - София е забелязан спокойно да маневрира дългоочакваният локомотив на Сименс. Машината е жълто - сива от фамилията "Дисполок" и както стана ясно ще ни бъде предоставена безвъзмездно за ползване в срок 1 година. Преди официалното отквиране машината ще бъде предоставена на института по жп. техника в Илиянци за проби и сертифициране за мрежата на БДЖ. Ще се постарая днес да намеря локомотива и да пусна снимки.

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 8:04 am
от Гост
Супер! :o :shock:

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 8:05 am
от Mario Evstatiev
Ето и малко повече за този локомотив.
Служебната му маса е 87 тона, а часовата мощност 7000 кВ. Локомотива е двусистемет - за напрежение 25 kV 50Hz и 15 kV 16 2/3 Hz. Съоръжен е с електродинамична спирачка, както и със въздушна спирачка с електропневматично управление. Колоосната му формула е Во`Во(4 осен), а теглителната сила при потегляне 300 kN. Локомотивът е съоръжен с микропроцесорно управление, а пултовете са изпълнени в стандартен Евро - вариант, приложим при всички локомотиви на "Сименс". Ето и няколко снимки на локомотива, направени тази сутрин от мен в депо Подуяне:
1.В двора на "БДЖ - Кончар" където е на съхранение
2.Открийте разликата между двете машини!
3.Талигата
4.Шаблон с данни, написани на няколко езика
5.Серия, номер и данни за спирачката

Както стана известно, локомотивът ще работи при нас в продължение на година, като първата му дестинация ще бъде Локомотивно депо - Бургас, където ще бъде изпитван на тежките товарни влакове по 3- та линия. След това вероятно ще посети и депо София, където ще обслужва бързи влакове по тяговите рамена на депото. Сервизната поддръжка ще се извършва в сервиза на "СИМЕНС" във Варна. Предвижда се да започне курс за обучение на локомотивни машинисти, които ще работят с машината по съответните депа.

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 11:08 am
от 42 072.9
Изпълнен съм с радост и надежда виждайки този лок на територията на БГ, сигурен съм че това е началото на едно наистина голямо нещо.
Желая на лок-а и бригадите много обслужени влакове и безаварийна работа!!!
И наи-важното- да не се допуска българска ръка да пипа по машината....

НАСЛЪКА!!!!

Истински красавец!!!
НАПРЕД ТАУРИ

Електрически локомотиви

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 2:16 pm
от spand
Аз също се радвам много заради жеста който правят към нас от Siemens, и се надявам сътрудничеството да продължи и за в бъдеще. Този локомотив се е доказал в немалко Европейски ЖП администрации, дано и при нас да е така и дано престоят му в България да не пагубен за този прекрасен локомотив.

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 4:04 pm
от Гост
Аз не занм как ще издържи по 3-та линия с тези ограничения 15 :?

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 4:11 pm
от bdz46
Ти остави намаленията. Гледай само като тръгне със 70 из дефилето или със 130 по някой разбит път.

Публикувано на: Нед Юли 09, 2006 4:27 pm
от Гост
Ами ако тръгне с 130 по разбит път,ще го върнеме в насипно състояние и ще има още едно голямо намаление 15 :wink:

Електрически локомотиви

Публикувано на: Пон Юли 10, 2006 2:30 pm
от spand
Ще излезнат на яве слабите места в окачването и механиката на машината ако има такива.

Публикувано на: Пон Юли 10, 2006 5:01 pm
от TAURI
Забрави за такива. Машината е проектирана с такъв запас, че със сигурност ще излязат недостатъците на железният път и контактната мрежа. Vmax=230km/h

Публикувано на: Пон Юли 10, 2006 9:53 pm
от bdz46
Да се надяваме, че е така. Все пак нашия път не може да се сравнява с европейския.

Публикувано на: Пон Юли 10, 2006 11:09 pm
от ozzy
Машината е страхотна - такова животно не е имало по нашите земи. (ако го строшим няма и да има). Умопомрачителните 230 км/ч.... а ние се радваме на 130. Инфраструктурата ни е 100 години след маймуните. Много скрити опасности дебнат този красив лок по нашите земи. Я ще тресне камион на прелез, трактор или някой спиртосан жепеец ще го натресе челно. Дано машината се окаже идиотоустойчива и издържи на родната ни действителност.
Европейският локомотив е свързан с европейския манталитет. Надявам се и стискам палци след някоя друга година това да е основната тяга в България.

Публикувано на: Сря Юли 12, 2006 8:17 pm
от Mario Evstatiev
piko1 написа:супер снимки
браво!
аз много обичам този локомотив
кога ще го караш локчо :wink:
да кажеш как вози :)
Когато му дойде времето ще го карам и ще кажа как вози! Със сигурност обаче няма да се разлюбя заради него с добрите стари Иванки!

Siemens "Taurus"

Публикувано на: Чет Юли 13, 2006 5:59 pm
от бай Стойчо
Данни за техническите му параметри.
http://www.jptactis.com/jpt306/deanov.htm :hello1:

Re: Siemens "Taurus"

Публикувано на: Чет Юли 13, 2006 10:45 pm
от Mario Evstatiev
бай Стойчо написа:Данни за техническите му параметри.
http://www.jptactis.com/jpt306/deanov.htm :hello1:
Аз също подготвям едно илюстрирано описание на локомотива, за което очаквам да получа съответните материали от упълномощен мой агент, който работи по въпроса. След като завърша описанието, то ще бъде качено в библиотеката на форума, от където всеки ще може да си го изтегли безплатно и да го чете.