Страница 1 от 48
Локомотиви серия 43/44/45 на депа Пловдив, СЗ и Димитровград
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 10:46 pm
от Mario Evstatiev
В тази тема дискутирайте въпроси, свързани с техническото състояние, ремонта, повредите и особеностите на локомотивите от трите серии на депо Пловдив с филиали Стара Загора и Димитровград. За по - лесна ориентация, по - долу е приложен актуален списък на локомотивите по принадлежност към съответното депо.
Локомотивно депо Пловдив
43.309 - ПЛОВДИВ
43.506 - ПЛОВДИВ/ИЗОЛАЦИЯ ЗА ЧАСТИ В СТАРА ЗАГОРА/
43.515 - ПЛОВДИВ
43.517 - ПЛОВДИВ
43.529 - ПЛОВДИВ
43.527 - ПЛОВДИВ
43.532 - ПЛОВДИВ
43.533 - ПЛОВДИВ
43.534 - ПЛОВДИВ
43.535 - ПЛОВДИВ
43.538 - ПЛОВДИВ /БРАКУВАН В МЕЗДРА/
43.539 - ПЛОВДИВ
44.057 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.058 - ПЛОВДИВ
44.060 - ПЛОВДИВ
44.063 - ПЛОВДИВ
44.064 - ПЛОВДИВ
44.082 - ПЛОВДИВ - ПР
44.097 - ПЛОВДИВ
44.099 - ПЛОВДИВ
44.128 - ПЛОВДИВ
44.130 - ПЛОВДИВ/КР В КОНЧАР СОФИЯ/
44.131 - ПЛОВДИВ
44.132 - ПЛОВДИВ
44.133 - ПЛОВДИВ /В ЛВЗ - РУСЕ/
44.134 - ПЛОВДИВ
44.135 - ПЛОВДИВ
45.150 - ПЛОВДИВ
45.153 - ПЛОВДИВ
45.154 - ПЛОВДИВ
45.155 - ПЛОВДИВ
45.167 - ПЛОВДИВ
45.169 - ПЛОВДИВ
45.185 - ПЛОВДИВ
45.187 - ПЛОВДИВ
Филиал(лок. депо) Стара Загора
43.310 - СТАРА ЗАГОРА
43.502 - СТАРА ЗАГОРА
43.504 - СТАРА ЗАГОРА
43.509 - СТАРА ЗАГОРА
43.510 - СТАРА ЗАГОРА
43.511 - СТАРА ЗАГОРА
43.512 - СТАРА ЗАГОРА
43.514 - СТАРА ЗАГОРА
43.516 - СТАРА ЗАГОРА
43.518 - СТАРА ЗАГОРА
43.519 - СТАРА ЗАГОРА
43.524 - СТАРА ЗАГОРА
43.525 - СТАРА ЗАГОРА
43.526 - СТАРА ЗАГОРА
44.061 - СТАРА ЗАГОРА
44.094 - СТАРА ЗАГОРА
44.161 - СТАРА ЗАГОРА
45.184 - СТАРА ЗАГОРА
45.186 - СТАРА ЗАГОРА
45.188 - СТАРА ЗАГОРА
Локомотивно депо Димитровград
ИЗПОЛЗВА ЛОКОМОТИВИ НА ДЕПА ПО И СЗ!
Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 5:02 pm
от 44.123
В галерията от снимки на нашия колега Harpsichordist видях снимка на 43.526 захвърлена и разграбена каква е причината, че са я спрели тя сравнително скоро излезе от ремонт да не би се е газифицирала.
Публикувано на: Сря Окт 14, 2009 5:00 am
от Nikss
Аз също се учудих като я видях в храсталака с липсващ един буфер... може и други липси да има. Наистина каква е причината? Тя края на м.Май 2008 г. излезе от ПР, за ГПР не може толкова бързо да навърти километрите...

Публикувано на: Сря Окт 14, 2009 6:16 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Аз също се учудих като я видях в храсталака с липсващ един буфер... може и други липси да има. Наистина каква е причината? Тя края на м.Май 2008 г. излезе от ПР, за ГПР не може толкова бързо да навърти километрите...

Може и за ГПР да е. Все пак достатъчно време е минало за да навърти километрите. Лично аз не съм се интересувал от нея, но и моето предположение клони към чакане на ГПР. А докато го чака става източник на части за другите локомотиви, като след това липсите се попълват от възстановени части или от друг спрян локомотив. Канибализацията сред ТПС вече хич не бива да ни изненадва, няма части, няма пари...
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:41 pm
от Mario Evstatiev
Днес
44 064.4 возеше ДТВ от ПОР за ПДР. Машината при преминаване транзит през гара Казичене тропаше много страшно - вероятно редуктор или спирачен вал. Все пак е обслужила влака.

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 10:38 pm
от Nikss
Доста е страшна.

Дяволска чаровница.

Кой знае от коя тъмница е излязла.

Пазете се, че хапе.

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 8:43 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Доста е страшна.

Дяволска чаровница.

Кой знае от коя тъмница е излязла.

Пазете се, хапе.

Хихихи
И не само хапе... Ако беше чул адския тропот, съпроводен със стържене, идващ откъм талигата щеше да си помислиш много неща. Тя и дежурната на Казичене си помисли подобни работи... Къде ли ще се разпадне?
Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 5:01 pm
от Nikss
Не знам за вас, обаче на мен тя и
43-309 са ми много противни и като ги видя на някой (У)БВ направо ми се повдига. Сякаш това са последните останали в депото локомотиви, че тях да пускат... сумати бързи Р-ки има, а ги пращат на товарачки.

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 5:43 pm
от VESO
Имаше период , в който Белият кон в продължение на няколко дни изглеждаше така:

и пак беше навреме.
А тук 309 се бе разписала и на 8615:

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 6:33 pm
от Nikss
Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.

Тия двете за мен са по-зле от 43.
Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 10:41 pm
от 44-134
Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.

Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 10:59 pm
от Mario Evstatiev
309 е дърпачка, 064 също. Но вчера машината доста зловещо стържеше и тропаше - като на редуктор... Иначе аз съм работил с 064, не е лоша машина, от 309 имам недобри спомени преди ремонта, но явно сега са изчистили кусурите.
Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 11:28 am
от Nikss
44-134 написа:Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.

Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях.

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 1:09 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:44-134 написа:Nikss написа:Не става въпрос дали е навреме или не, а за техническото състояние, което е плачевно.

Тия двете за мен са по-зле от 43.
Работил ли си с някоя от двете машини та говориш? Нито 309 нито 64 са по-зле технически от която и да било Р-ка. Да не говорим че са машини кучета и държат на зверска експлоатация. Все пак те са гръбнака на депо Септември.
Пари да ми дават не бих работил с тия ветрилници. Като сте доволни карайте си ги. Предпочитам файтър пред тях.

Много ми е чудно един ден, АКО станеш машинист, и отидеш да се явиш при деломайстора в депото и ти каже : "Колега за теб е 309, ето ти пътния лист ето ти GSM." или "64 е за теб"? Какво ще правиш?
Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 1:13 pm
от Nikss
Това повярвай ми няма да стане защото докато стана машинист тия дръгели ще са в течно състояние.

Нали знаеш, че нищо не е вечно. Такива сбирщини ала серия 43 300 отдавна трябваше да са нарязани, ама нейсе...

само тровят живота на хората. Защитавате ги, но вътрешно знаете, че съм прав. Знам, че истината боли, но какво да се прави - като няма пари за ново ще е така.