Страница 1 от 59
Локомотиви серия 43/44/45 на депа Г. Оряховица, Русе и Варна
Публикувано на: Нед Фев 22, 2009 7:32 pm
от Regdin
преди близо година 44-110 замина в Русе за Капитален Ремонт...Някой знае ли какво се случва в момента с нея

тя беше едня от няй бързите и добри машинки на ГО
Публикувано на: Нед Фев 22, 2009 7:49 pm
от 44142
Локомотиви серия 43/44/45 на депа Г. Оряховица, Русе и Варна
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 10:42 pm
от Mario Evstatiev
В тази тема дискутирайте всичко свързано с техническото състояние, ремонта, повредите и особеностите на локомотивите, собственост на депо Г. Оряховица и филиалите Русе и Варна. С цел ориентиране за принадлежността на даден локомотив, пускам списък на действащите и извадени от експлоатация в момента машини:
Локомотивно депо Горна Оряховица
43.308 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.070 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.105 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА - ГПР
44.106 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.107 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.109 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.110 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА - ИЗОЛАЦИЯ В РУСЕ ЗА ЧАСТИ
44.111 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.113 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.114 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.115 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.117 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.118 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.121 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА - КР
44.125 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.126 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.127 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.137 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА
44.138 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА-РЕМОНТ
44.141 - ГОРНА ОРЯХОВИЦА-РЕМОНТ
45.189 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.190 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.191 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.192 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.196 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.197 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.200 ГОРНА ОРЯХОВИЦА - СР
45.201 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.202 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.203 ГОРНА ОРЯХОВИЦА - КР
45.204 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
45.205 ГОРНА ОРЯХОВИЦА
Филиал(лок. депо) Русе
43.528 - РУСЕ
43.544 - РУСЕ
43.545 - РУСЕ
43.546 - РУСЕ
43.547 - РУСЕ
43.548 - РУСЕ
43.550 - РУСЕ
43.551 - РУСЕ
43.552 - РУСЕ
44.067 - РУСЕ
44.068 - РУСЕ
44.091 - РУСЕ
44.093 - РУСЕ
44.102 - РУСЕ
44.103 - РУСЕ
44.108 - РУСЕ
44.112 - РУСЕ
44.123 - РУСЕ
44.139 - РУСЕ
Филиал(лок. депо) Варна
43.307 - ВАРНА
43.513 - ВАРНА
43.531 - ВАРНА
43.541 - ВАРНА
43.556 - ВАРНА
44.062 - ВАРНА
44.065 - ВАРНА
44.066 - ВАРНА
44.071 - ВАРНА /ОПОЖАРЕН/
44.088 - ВАРНА
44.092 - ВАРНА-KP
44.120 - ВАРНА
Публикувано на: Съб Сеп 26, 2009 5:22 pm
от borislaviv
Забележка-45-196 е в движение. той повече време чака за контакти, отколкото за ремонт.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:26 am
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Забележка-45-196 е в движение. той повече време чака за контакти, отколкото за ремонт.
Коригирано е в списъка, а що се касае до 44 110.5, може ли да се види какво точно се води, за да се нанесе правилно в списъка. Освен това и 43 308.6 също ако се знае какво го водят, подайте инфо, за да се допълни.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 11:31 am
от borislaviv
За 44-110 е пратена в Русе, но не знам дали в депото или БДЖ-Трансимпекс.А за 43-308 може би съдбата ще бъде благосклонна,отчасти и заради нашето желание да се спаси този локомотив.Но, нека поотминат тежките дни за железницата.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 1:10 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:За 44-110 е пратена в Русе, но не знам дали в депото или БДЖ-Трансимпекс.А за 43-308 може би съдбата ще бъде благосклонна,отчасти и заради нашето желание да се спаси този локомотив.Но, нека поотминат тежките дни за железницата.
44 110.5 беше в едпо Русе последно. Би трябвало да чака за ремонт в "БДЖ - Трансимпекс", но дали е влязла не знам.
43 308.6 в момента как се води по документи?
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 1:30 pm
от borislaviv
По всяка вероятност в изолация,защото никъде не фигурира за ремонт.Иначе когато я спряха беше за подемен ремонт.А за БТ,нямам информация,защото хората там са пуснати в отпуска.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 1:34 pm
от 44.123
lok45111 написа:44 110.5 беше в едпо Русе последно. Би трябвало да чака за ремонт в "БДЖ - Трансимпекс", но дали е влязла не знам.
Последно минах преди седмица и полувина през депото и там си стоеше все повече разпадащасе да не повярва човек, че е Горнооряховска.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 7:31 pm
от Mario Evstatiev
Тя след като мине ремонта в "БДЖ - Трансимпекс" ще излезе в перфектно състояние. Към момента май депо Русе я ползва за части, които после ще бъдат набавени от русенска машина и така. Един комплект части все няма да стига

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:07 pm
от 43.309
За качеството на ремонтите може да се поспори, всички помним проблемите с 44-89, вчера 45.187 се запалила на Казичане изобщо...
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:27 pm
от 44.123
lok45111 написа:Тя след като мине ремонта в "БДЖ - Трансимпекс" ще излезе в перфектно състояние. Към момента май депо Русе я ползва за части, които после ще бъдат набавени от русенска машина и така. Един комплект части все няма да стига

Нищо чудно таман сега са спрени
44.103 и
44.108 стоят на глухия до пясъчника.
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 4:34 am
от Nikss
43.309 написа:За качеството на ремонтите може да се поспори, всички помним проблемите с 44-89, вчера 45.187 се запалила на Казичане изобщо...
Подпалил й се трафа на 187...
Първата излязла от БТ беше 45 199, единственият следремонтен дефект, който даде бе пушек от калодките - дали от по-рязко и продължително задържане или просто защото са нови и неразработени - не знам.
44 089 предвид състоянието в което замина не можеше да се очаква чудо, но бяха се постарали.
Интересно 44088 кога ще се прибира и тръгва на влакове.
179 трябва до 1 месец и тя да се излюпи.
А
44-110.5 е спряна за КР, но пратена в депо Русе тъй като когато я спряха халето в ГО беше претъпкано с машини за ГПР и ПР.
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 4:39 am
от Nikss
105 би трябвало отдавна да е тръгнала, на 20.07 я спряха, за 1 месец би трябвало да са я пуснали.
138 и 141 са ПР, 107 и тя скоро трябва за ПР да спира.
Между другото предлагам да не се пише срещу всеки лок името на депото тъй като отгоре в заглавието е написано лок депо еди кое си, а срещу лок да се пише само ремонт ли е или не.
Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 5:04 am
от Mario Evstatiev
44 065.1 на депо Варна,вчера беше в депо Стара Загора, вероятно е имала проблеми, защото е вдигана и развързвана. Вчера машината чакаше да мине на кантар. Освен това УБМ работеше на място, та се наложи да се ревизира и то.