Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Вагоните тип "бистро" са доставени у нас втора употреба, внос от Германия. Изградени са на базата на стандартната тип "Халберщадт" конструкция на вагона с дължина 26,40 м. У нас от този тип са доставени три единици.

ПЛАНИРОВКА И РАЗПОЛОЖЕНИЕ НА ВАГОНА

За начало на вагона се счита отделението І откъм тоалетния модул. В това отделение се влиза през двете стрланични външни врати или през челната двойна плъзгаща се врата с пневматично управление. Тук е разположено електрическото разпределително табло.

Отделението ІІ представлява пространството пред вратата на тоалетния модул VІІІ. От тук през въртяща се врата се влиза в следващото отделение на вагона.

Отделението ІІІ представлява пространството пред трите купета, в което пространство са разположени и три броя седалки тип "клапа".

Отделението ІV представлява хранителен салон, изпълнен с удобни кресла и широки маси, даващи възможност за приятно и удобно хранене. Това отделение предлага общо 10 места.

Отделението V представлява изпълен в стил "кафене" салон със сепарета и масички, който може условно да се нарече "салон за кафе и аперитив". Тук се намира и барът с кухненска част, обозначен като отделение VІ. В него са инсталирани хладилници и хладилна витрина, печка за притопляне на храна, кафе - машина, бойлер за топла вода, умивалници, апарат за наливна бира.

Отделението VІІ представлява коридора, в който е разположена ръчната спирачка. Тук в затворени шкафове се намират и попмата за вода, бойлера и други помощни възли на вагона.

Ето няколко снимки:

Отделение ІІІ и поглед към преддверието І

Салон за хранене ІV

Салон за кафе и аперитив V

ПО - ВАЖНИ ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

1. Пътнически вагон тип „Бистро” тип ARkimbz, UIC 567-2
2. Години на производство 1989 ÷ 1990 г.
3. Години на модернизация 1991 ÷ 1994 г.
4. Габарит UIC 505 – 1.
5. Междурелсие 1 435 мм.
6. Дължина на вагона между буферите 26 400 мм.
7. Разстояние между централните лагери - база на вагона 19 000 мм.
8. Височина на вагона от глава релса 4 050 мм.
9. Широчина на вагона 2 825 мм.
10. Височина на пода на вагона от глава релса 1 255 мм.
11. Височина на буферите от глава релса 1 060 ± 5 мм.
12. Маса на вагона 51 тона.
13. Максимална скорост 200 км/ч.
14. Талига МD 367
15. База на талигата 2 500 мм.
16. Минимален радиус на вписване в крива 150 m.
17. Брой на местата за сядане
- в купетата 8 бр.
- в безкупейната част 10 бр.+ място за инв.количка
- сгъваеми седалки (клапи) 3 бр.
- зала за хранене 12 бр.
18. Места с възможност за облягане 12 бр.
19. Електрозахранване БГУ, 1500 V, 50 Hz.
20. Отопление и охлаждане климатик
21. Вентилация електрическа, въздушна
22. Осветление луминисцентно
23. Акумулаторни батерии оловни, 120V 165 Аh.
24. Автоматична спирачка KE-GPR-Mg D
25. Ръчна спирачка да.
26. Озвучаване UIC 568.
27. Топло и шумоизолация UIC 567-2.
28. Входни врати автоматични, чупещи се, UIC 560.
29. Използвани материали категория В за пожаробезопасност, UIC 564 -2.
30 Тоалетен модул - с възможност за ползване от трудноподвижни пътници в инвалидни колички
_____________________________

Дискусионна тема за тези вагони ТУК :arrow:
64.19

Обратно към “Техническа част | Technical part”

Информация