Страница 1 от 5
Вадналски акт срещу ЕМВ 32-113/114
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:44 pm
от borislaviv
Nikss написа:Охх, побеснявам като науча, че ремонтиран ТПС /особено ЕМВ/ е нашарен още неизлязъл от ремонт...

и уж има охрана, уж всичко под контрол... сега да заплатят от джоба си всички консумативи за боядисването + труда... между другото колега borislaviv до каква степен е засегната електричката? Колко вагона са нашарени? Предполагам са действали бързо и повече от 1 вагон не е засегнат? Дано не греша.
Моторния на 32-113,но от цялата страна и отпред, като автограф, защото съм го виждал и на други машини този подпис на келеша.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:46 pm
от Mario Evstatiev
Келеша омазал 32-113 трябва да бъде хванат, първо предаден на баща си да му тегли един качествен и здрав бой, а след това с шкурка, кореселин и кит да замаже първо мазаницата, а после да боядиса на ново целия моторен вагон така, че от гланц муха да не може да кацне. И да повтори тези операции толкова пъти, докато му дойде акъла...
Боята и материалите за сметка на бащата, който после ще "се порадва добре" на синчето си

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:51 pm
от borislaviv
То как се чисти този спрей? Освен с ново боядисване.Освен това, са омазали и стъклата, защото са им малки идиотските рисунки, та са ги продължили и на стъклата.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:53 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:То как се чисти този спрей? Освен с ново боядисване.Освен това, са омазали и стъклата, защото са им малки идиотските рисунки, та са ги продължили и на стъклата.
Оф малеее! Тия от охранителна фирма "Мегас" къде са спали
Според мен сега частника да плаща ново боядисване, а после да си стяга пазвантите!
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 8:50 pm
от Nikss
borislaviv написа:То как се чисти този спрей? Освен с ново боядисване.Освен това, са омазали и стъклата, защото са им малки идиотските рисунки, та са ги продължили и на стъклата.
Между другото като спомена стъкла съм забелязал, че в доста от случаите когато са надраскани ГО ЕМВ стъклата се чистят чак когато ЕМВ влезе за голям ремонт

стъклата на машинистите може и веднага щом им попадне ЕМВ да ги почистят, но при пътниците ви уверявам, че не е никак приятно тъй, че ако имате възможност прегледайте всички ЕМВ и където има надраскано по прозорците се постарайте да ги почистите, за стъклата поне не е толкова трудно, докато по коша трябва направо ново боядисване. Не стига, че беше бая нашарена 113/114 докато се движеше преди ремонта, ами сега пак я почнаха още неизлязла от ремонт... следете ги тия уроди... интересно как са научили, че баш тоя ден е излязла от бояджийното и охраната какво е правила през деня, та не е следяла кой наблюдава и т.н. и най-интересно защо въпреки, че е в депото и въпреки, че уж има охрана не се вкарва ТПС в халето колкото и да е тясно и да няма много място? Не, че ако се организират пак няма да я нашарят дори и вътре, но все пак ще им е по-трудно. Дано някога се справим с тоя вече твърде наболял проблем.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:41 pm
от Labros
Аз преди 2 годинки сгащих двайца рисуващи самозвани художници на ЦГ Пловдив и такъв бой им теглих, че още ме помнят. Пък и с Транспортна се разправях. Ама не можах да направя хеттрик- третия гамен избяга.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:45 pm
от Nikss
Жалко, но въпреки това поздравления за добрата работа. Марио също е споделял как е хващал неведнъж в крачка и "художници", пък и хора, кандидатстващи за работа в ремонта.
Днес
ПВ 20136 беше с
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
Направих цялостен оглед на ЕМВ и установих, че от 4-те вагона единствено непокътнат е останал токоснемателният
32 235.4 останалите 3 от едната страна са нашарени немалко като предимно от жълтата лента надолу. Много е неприятно, шаренето по нея започна тази година когато излезе от ГПР. За периода 2006-2008 г. когато се движеше след СР в ЛВЗ беше непокътната.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:57 pm
от Labros
Интересен феномен наблюдавам: малките надрусани гамечета налитат преди всичко на ЕМВ 32. Не, че като им попадне някой вагон не го разсипват с драскуните си, но Съветските ветерани са най-потърпевши.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:58 pm
от bdz46
Защото нощуват по гарите, и локомотивните депа са доста по-достъпни от вагонните.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 9:59 pm
от Nikss
Да, дори и в ГО където до преди около 2 г. тази тенденция не се наблюдаваше... след 32-ките на прицел/обстрел и т.н. са всякакви пътнически вагони... т.е. ако ги разпределим по проценти - над 50% от случаите избират да надраскат 32-ка - смятам, че между 50 и 55%, вагоните при 35 до 40% и останалите 5% в графа "други" тъй като са правени опити за рисуване по товарни вагони, но неуспешни, та пътническите вагони и ЕМВ 32 са се доказали като най-добри мишени и са най-често атакувани те за съжаление.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:08 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Защото нощуват по гарите, и локомотивните депа са доста по-достъпни от вагонните.
Ами да направят и тук огради и микровълнови сензори за движение и ще се реши проблема. "Надежда" може, значи могат и лок. депата. Със сигурност една качествена охранителна система и тактика са по - евтини от цялостното пребоядисване на електромотрисен влак примерно. Лошото е, че въпреки охраната в "Надежда" пак бяха надраскали едно от бистрата.
Драскачеството в Подуяне пък да не го коментираме, там не остана ненадраскан ЕМВ. Всички си спомняме 32-055/056, 32-125/126 и други такива, които дойдоха без един графит, а си заминаха омазани.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:09 pm
от Labros
Пък и на някои ЕМВ чак джамовете на кабината са омацани.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:14 pm
от VESO
А "короноването" на ГО електричка , беше върхът на сладоледа.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:48 pm
от borislaviv
Няма възможност да се вкара в халето, защото вътре имаше ЕМВ за ТП, а пък на 32-113/114 и се правеха функционални проби под напрежение.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:50 pm
от Labros
Уж е наета частна фирма за охрана, но тя не върши никаква работа. Частника взима парите и не го интересува какво става, как се пази и подобни.