Страница 1 от 1

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:20 pm
от 44142
Явно навсякъде залипсваха контакти. Имаш ли някаква яснота около 45196 само преходните резистори ли са се стопили или има и още щети от залепналия контакт на контакторния блок.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:21 pm
от Nikss
По медиите се съобщи дори за унищожен трансформатор... :shock: :? :arrow:

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:29 pm
от borislaviv
А те медиите само да чуят нещо и раздуват като глухи клюкарки.Нищо и няма на машината, случват се такива неща.Само дето е цялата в прах, защото са изпразнили пожарогасителната инсталация и 4 пожарогасителя-4.9+4.6=60кг прах.Явно машинистите са се поуплашили-не е шега работа насред машинното да вилнеят дъги и пламъци.Даже и резисторите са цели- само контакторния блок.А пък журналистите-цял траф.Трябва да им го покажат на снимка, за да видят какво представлява.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:31 pm
от Nikss
Така е, чакали са помощна, а дори пожарната са викали - наистина доста сериозно и напечено е било положението... а машиниста го познавам - той е Бог на Шкодите и знае отлично какво да направи във всяка една ситуация... 8)

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:31 pm
от 44142
Много е неприятно след задействана пожарна инсталация.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:51 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Много е неприятно след задействана пожарна инсталация.
Щетите нанесени от ПГИ са много по - големи от тези, нанесени от самия пожар в случая.

И все пак, машиниста е действал правилно и професионално - взел е всички необходими мерки за овладяване на пожара и е уведомена пожарната.

Що се касае до АТП-то и трафа - нищо им няма, ще се измият, издухат и пак ще си върви машината.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:54 pm
от Nikss
Да се надяваме скоро да я видим отново в движение и такива инциденти да не се случват толкова често, колкото зачестяха напоследък... :? :cry:

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:03 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Да се надяваме скоро да я видим отново в движение и такива инциденти да не се случват толкова често, колкото зачестяха напоследък... :? :cry:
Калпав материал на контактите за контакторния блок, "завлечено" въртене на АТП... Всичко може да епричина, но това не означава, че локомотивите са опасни. Я виж господа Германците например, там пукат трафове и АТП-та на стари ел вози, но не се пише дори по медиите - само из форумите току цъфне някое "цъфнало" АТП на архаичен карго електровоз, незнайно защо отървал музея... А ние тук за един контакторен блок направихме ебахти сеира - докато на медиите ни се позволява да пишат каквото си искат така ще е, дезинформация и предубеждаване на хората. Ако един грозен архаичен сто и седемнадесета упротреба "нов" внос автобус се запали?! Ще се опитат всячески да покрият случая...

Еееее, Бай Тошо, що не се надигнеш да видиш в каква държава живеем!

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:05 pm
от Nikss
Нямам какво повече да кажа... :D :lol:

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:08 pm
от Labros
А сега и комунистите на помощ... Втасахме я.

Медиите си ги знаем- покажи пръст, ония ще викат- Ръка беше.

Проблемът е, че ние нямаме "стари и архаични машини". Нашите СА ТАКИВА. И като стане някаква подобна авария се забелязва и бие на очи.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:15 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:А сега и комунистите на помощ... Втасахме я.

Медиите си ги знаем- покажи пръст, ония ще викат- Ръка беше.

Проблемът е, че ние нямаме "стари и архаични машини". Нашите СА ТАКИВА. И като стане някаква подобна авария се забелязва и бие на очи.
А в Германия като гадна и грозна 140-ка думне и се разлетят ролки и масло от АТП-то какво?! Нищо! Защото "Дойче бан" веднага си обърсват втасалия задник набързо, потулят случая, компенсират пътниците и айде. Да, но след това по форумите им лъсва простотията. И не само за тези машини, знаменитите (пачи)яйца 103, колкото и да са красиви са единствено и само за МУЗЕЯ! И те имат проблеми с АТП!

Аз предлагам, медиите вместо да се чудят с каква дребна псевдосензация да си напълнят пожълтелите страници, да се хванат и с нещо да допринесат за стабилизирането на железниците в тази криза. Ето, пускаме удобни вагони, свиваме обходи, макар и с малко.

Защо тия жълти нагълци не се заровят да напишет една хубава статия за ретро - влаковете, които предлага БДЖ?!

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:18 pm
от Labros
Защото им е по-изгодно да плюят. Автобусните фирми им плащат за това, че и реклами си правят по вестници и телевизии.

А какъв по-удобен и лесен начин за отблъскването и на млкото останали пътници на БДЖ от подобни случки като тая с 45 196...?

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 1:43 pm
от Nikss
45 196 преди 2 дни обслужи ПВ 20133/20132. От около месец лок работи неуморно в депо Мездра.
borislaviv, направете щателна проверка като се прибере в ГО. :wink:

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 11:02 pm
от borislaviv
Nikss написа:45 196 преди 2 дни обслужи ПВ 20133/20132. От около месец лок работи неуморно в депо Мездра.
borislaviv, направете щателна проверка като се прибере в ГО. :wink:
Защо, нали мина ерата на орязаните RFT-та.