Страница 1 от 1
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:20 pm
от 44142
Явно навсякъде залипсваха контакти. Имаш ли някаква яснота около 45196 само преходните резистори ли са се стопили или има и още щети от залепналия контакт на контакторния блок.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:21 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:29 pm
от borislaviv
А те медиите само да чуят нещо и раздуват като глухи клюкарки.Нищо и няма на машината, случват се такива неща.Само дето е цялата в прах, защото са изпразнили пожарогасителната инсталация и 4 пожарогасителя-4.9+4.6=60кг прах.Явно машинистите са се поуплашили-не е шега работа насред машинното да вилнеят дъги и пламъци.Даже и резисторите са цели- само контакторния блок.А пък журналистите-цял траф.Трябва да им го покажат на снимка, за да видят какво представлява.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:31 pm
от Nikss
Така е, чакали са помощна, а дори пожарната са викали - наистина доста сериозно и напечено е било положението... а машиниста го познавам - той е Бог на Шкодите и знае отлично какво да направи във всяка една ситуация...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:31 pm
от 44142
Много е неприятно след задействана пожарна инсталация.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:51 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Много е неприятно след задействана пожарна инсталация.
Щетите нанесени от ПГИ са много по - големи от тези, нанесени от самия пожар в случая.
И все пак, машиниста е действал правилно и професионално - взел е всички необходими мерки за овладяване на пожара и е уведомена пожарната.
Що се касае до АТП-то и трафа - нищо им няма, ще се измият, издухат и пак ще си върви машината.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:54 pm
от Nikss
Да се надяваме скоро да я видим отново в движение и такива инциденти да не се случват толкова често, колкото зачестяха напоследък...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:03 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Да се надяваме скоро да я видим отново в движение и такива инциденти да не се случват толкова често, колкото зачестяха напоследък...

Калпав материал на контактите за контакторния блок, "завлечено" въртене на АТП... Всичко може да епричина, но това не означава, че локомотивите са опасни. Я виж господа Германците например, там пукат трафове и АТП-та на стари ел вози, но не се пише дори по медиите - само из форумите току цъфне някое "цъфнало" АТП на архаичен карго електровоз, незнайно защо отървал музея... А ние тук за един контакторен блок направихме ебахти сеира - докато на медиите ни се позволява да пишат каквото си искат така ще е, дезинформация и предубеждаване на хората. Ако един грозен архаичен сто и седемнадесета упротреба "нов" внос автобус се запали?! Ще се опитат всячески да покрият случая...
Еееее, Бай Тошо, що не се надигнеш да видиш в каква държава живеем!
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:05 pm
от Nikss
Нямам какво повече да кажа...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:08 pm
от Labros
А сега и комунистите на помощ... Втасахме я.
Медиите си ги знаем- покажи пръст, ония ще викат- Ръка беше.
Проблемът е, че ние нямаме "стари и архаични машини". Нашите СА ТАКИВА. И като стане някаква подобна авария се забелязва и бие на очи.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:15 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:А сега и комунистите на помощ... Втасахме я.
Медиите си ги знаем- покажи пръст, ония ще викат- Ръка беше.
Проблемът е, че ние нямаме "стари и архаични машини". Нашите СА ТАКИВА. И като стане някаква подобна авария се забелязва и бие на очи.
А в Германия като гадна и грозна 140-ка думне и се разлетят ролки и масло от АТП-то какво?! Нищо! Защото "Дойче бан" веднага си обърсват втасалия задник набързо, потулят случая, компенсират пътниците и айде. Да, но след това по форумите им лъсва простотията. И не само за тези машини, знаменитите (пачи)яйца 103, колкото и да са красиви са единствено и само за МУЗЕЯ! И те имат проблеми с АТП!
Аз предлагам, медиите вместо да се чудят с каква дребна псевдосензация да си напълнят пожълтелите страници, да се хванат и с нещо да допринесат за стабилизирането на железниците в тази криза. Ето, пускаме удобни вагони, свиваме обходи, макар и с малко.
Защо тия жълти нагълци не се заровят да напишет една хубава статия за ретро - влаковете, които предлага БДЖ?!
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:18 pm
от Labros
Защото им е по-изгодно да плюят. Автобусните фирми им плащат за това, че и реклами си правят по вестници и телевизии.
А какъв по-удобен и лесен начин за отблъскването и на млкото останали пътници на БДЖ от подобни случки като тая с 45 196...?
Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 1:43 pm
от Nikss
45 196 преди 2 дни обслужи
ПВ 20133/20132. От около месец лок работи неуморно в депо Мездра.
borislaviv, направете щателна проверка като се прибере в ГО.

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 11:02 pm
от borislaviv
Nikss написа:45 196 преди 2 дни обслужи
ПВ 20133/20132. От около месец лок работи неуморно в депо Мездра.
borislaviv, направете щателна проверка като се прибере в ГО.

Защо, нали мина ерата на орязаните RFT-та.