Страница 1 от 29
Актуална информация
Публикувано на: Пон Юни 26, 2006 11:27 am
от Mario Evstatiev
Отварям такава тема за да разделя оперативната информация от трейнспотинга. Започвам темата с лоши неща, но какво да се прави като има идиоти, които карат колите си като луди:
На 26.06.2006 г. БВ 5621, 6 ваг. 350 тона, лок. 45 164 от депо Дупница, удря на неохраняем прелез при сп. Кондофрей, лек автомобил "ЛАДА" неспазил предимството на влака. От удара автомобила изхвърча в страни от железния път, а шофьорът загива на място, спътникът му е ранен с опасност за живота. В следствие на случая е временно прекъснато движението на влаковете. Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. БВ 5621 е заминал със 100 мин. закъснение от мястото на произшествието.
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 9:38 am
от 42 072.9
От месец насам съществува едно странно намаление на стрелките в отклонението за 29-та линия, което е 15км/ч. Малко по-нататък след спирка Тръстиково на един мост отново има намаление 15км/ч, което е породено от профилактика на кабелите за сигнализацията, а тръбите насмолени и чакъла изровен от мястото. С началото на годината по 29-та линия, по която много рядко се движат товарни влакове сега доста често преминават композиции на "Кълвача-Газ" от Румъния, открити вагони с газобетонни блокчета "Ytong" и други закрити товари.
Дано не е временно.
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 4:57 pm
от Mario Evstatiev
Днес отново има закънения. ПВ 10115 закъсня с 10 мин. поради връчване на обр. ІІА "Заповед за заминаване и движение при специални условия". В случаят, образецът, който бе връчен гласеше: "Заминаване от гара ПД без изходен сигнал и изключен АЛС. Да не се ръководи локомотивната бригада от показанието на проходните сигнали, да следи предупредителния светофор на гара Искър!"
Този режим на движение е въведен след поредната крупна кражба на кабели от осигурителната инсталация, като ще продължи до пълното възстановяване на щетите, нанесени от наглите и безсъвестни крадци.
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 6:29 pm
от bdz46
Това е нищо. На Пдр източен р-н в гърловината страна Искър не работи абсолютно никаква сигнализация...
Re: ОПЕРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 8:03 pm
от rexkos
lok45111 написа: Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. [/color]
Значи затова в София беше със 120 мин. закъснение.Ясно откъде идва цялата работа.
А шофьрът какво?Той сам си е виновен.Наистина жалко за смъртта му, но все пак не биваше да минава прелеза по този начин.
Re: ОПЕРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 8:06 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:lok45111 написа: Към 12:00 часа със закъснение беше ПВ 50222, който все още се намираше в гара Делян. [/color]
Значи затова в София беше със 120 мин. закъснение.Ясно откъде идва цялата работа.
А шофьрът какво?Той сам си е виновен.Наистина жалко за смъртта му, но все пак не биваше да минава прелеза по този начин.
ДА. МБВ 360 също доста е "глътнал вода". Нещо ново за 3-та линия. Сутринта 3636 е пристигнал в София с двуцифрено закъснение, а локомотивната бригада е събрала един кочан образци Заповед ІІА

По протежението на цялата 3-та линия има фрапиращи намаления, автоблокировката не функционира, а влаковете правят шеметни закъснения.
Публикувано на: Сря Юни 28, 2006 9:02 am
от Гост
После обвиняват БДЖ за закъсненията на влаковете,а не мислят,че стават огромни кражби който причиняват това.БДЖ няма пари да плаща на хората си па камоли и за такива нагли кражби.Въпрос на време е да стане някоя зловеща катастрофа

Публикувано на: Сря Юни 28, 2006 3:12 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:После обвиняват БДЖ за закасненията на влаковете,а не мислят,че стават огромни кражби който причиняват това.БДЖ няма пари да плаща на хората си па камоли и за такива нагли кражби.Въпрос на време е да стане някоя зловеща катастрофа

Днес
БВ 8610 беше закъснял само с
10 мин.
ПВ 20222 от Лакатник пристигна на време с ЕМВ 33 001/002, която замина за Перник като
ПВ 50205.
ПВ 50206 от Перник пристигна с
10 мин. закъснение с ЕМВ 32 101/102.
БВ 6691 замина с
40 мин. закъснение от гара София по необясними причини.
УБВ 2602 се движеше с
5 мин. закъснение, а
УБВ 1601 Вц - По със точно
7 мин. закъснение. Напоследък всички влакове закъсняват с двуцифрено число, та последните няколко закъснения са си направо като на време. Недостиг на локомотиви и вагони също причинява смущения в ГДВ. Днес 44 096 бе изкарана за бърз влак, но при излизането си от депо дава повреда и бива върната обратно. В следствие на това,
БВ 5611 закъснява с
5 мин.
Публикувано на: Сря Юни 28, 2006 4:25 pm
от Гост
lok45111 написа:KRAKOMOBILA написа:После обвиняват БДЖ за закасненията на влаковете,а не мислят,че стават огромни кражби който причиняват това.БДЖ няма пари да плаща на хората си па камоли и за такива нагли кражби.Въпрос на време е да стане някоя зловеща катастрофа

Днес
БВ 8610 беше закъснял само с
10 мин.
ПВ 20222 от Лакатник пристигна на време с ЕМВ 33 001/002, която замина за Перник като
ПВ 50205.
ПВ 50206 от Перник пристигна с
10 мин. закъснение с ЕМВ 32 101/102.
БВ 6691 замина с
40 мин. закъснение от гара София по необясними причини.
УБВ 2602 се движеше с
5 мин. закъснение, а
УБВ 1601 Вц - По със точно
7 мин. закъснение. Напоследък всички влакове закъсняват с двуцифрено число, та последните няколко закъснения са си направо като на време. Недостиг на локомотиви и вагони също причинява смущения в ГДВ. Днес 44 096 бе изкарана за бърз влак, но при излизането си от депо дава повреда и бива върната обратно. В следствие на това,
БВ 5611 закъснява с
5 мин.
Какво и е станало на 096 ?
Публикувано на: Сря Юни 28, 2006 4:59 pm
от Mario Evstatiev
Не знам какво и е станало точно, но са я оправили и следобяда беше начело на товарен влак в Подуяне - разпределителна. ПВ 10115 пък закъсня от начална гара с 14 мин., ПВ 10114 се отчете с 25 мин. закъснение поради купищата намаления и връчване на образци, изчакване на други влакове и т.н. По 1-ва линия е някакво мазало. Особено натоварено е заради интензивното товарно движение. На ден се движат и по няколко "Оптима" влакове, което допълва кашата.
Публикувано на: Чет Юни 29, 2006 9:57 am
от Mario Evstatiev
Тази сутрин
БВ 3636 пак беше закъснял с 1 час

Публикувано на: Чет Юни 29, 2006 2:24 pm
от 42 072.9
Днес
УБВ 3602 към 12часа на обяд беше натрупал 80 минути закъснение

.
ПВ 20220 закъснял с 25 минути, влакът от Видин също глътнал вода с около 20минути,
БВ 4612 също закъснение от порядъка на 15минути.
Публикувано на: Чет Юни 29, 2006 4:35 pm
от Mario Evstatiev
Днес има добри новини. След около 2 години бездействие от вчера на гара София
ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТАБЛА РАБОТЯТ!!! Вчера са проведени изпитания и от днес официално са пуснати в редовна експлоатация. Както се вижда от снимката няма закъснения на влакове, което е направо похвално. В депо София беше горнооряховската
44 137.8, която скоро излезе от капитален ремонт. Направих проверка и се уверих, че на нея са монтирани
четири броя нови колооси, което потвърждава предварителната информация. Направих и една снимка на
пулта за управление в 1-ва кабина. Друго интересно инфо. Днес УБВ 3601 беше с двойна тяга, като втората машина ползваше трасе до Пирдоп, УБВ 8603 беше с
44 131.
Публикувано на: Чет Юни 29, 2006 8:20 pm
от rexkos
Публикувано на: Чет Юни 29, 2006 9:06 pm
от Mario Evstatiev
Време и беше да стигне и до Драгоман тази машина. То както е тръгнало ще ходи и по Сърбия. Аз да дам малко далечна информация, че на 01.07.2006 г. лок.
42 184 ще влезе за ТП в депо Пoдуяне. Ще се направят и съответните снимки на старата госпожа
