Страница 1 от 2
Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 8:49 am
от БДЖ
Моят скромен принос по темата

. Снимки от днес.
БВ5622:
-Ел. лок
44 098-2,
-
Локомотивът и дървото,
Поздрав към всички ЖП Фенове от пом.машинист Йордан Янински -
тук,
Лок. отвътре:
-Кабина,
общ вид,
-
Скоростомер,
-
Изолирана машина, Vmax=80,
-
Контролер,
-
Обща схема на електровоз,
-
Поглед от страната на машиниста,
-
Поглед от страната на помощника,
Клип, отпътуване на 5622:
http://vbox7.com/play:07aa2ce9
Още няколко снимки могат се видят на
този адрес

Фоторубрика на БДЖ(Лъчо)
Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 10:33 am
от Mario Evstatiev

Горния пост със снимки е от стария акаунт "Лъчо" на потребителя "БДЖ".
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 6:40 pm
от БДЖ
Две снимки от днес на специалния влак за английските туристи. Мина транзит през Благоевград.

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 7:12 pm
от Labros
Дано "педесетките" да са били приведени във вид...
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 9:03 pm
от VESO
Аз даже си помислих , че ще пуснат exDB.

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:42 pm
от Nikss
Labros написа:Дано "педесетките" да са били приведени във вид...
Какво говориш... лъщят от далече, за такива вагони можем само да се надяваме на бързите влакове... кой знае в тоалетните каква е чистота - тоалетна хартия, вода, сапун, приятна миризма... общо взето погрижили са се. Извадили са ги от "резерва" май - не ми се вярва да са се движили до скоро и изведнъж да са ги спряли и стегнали за няколко дни.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:47 pm
от rexkos
Това да не са пловдивските 50-ки от състава на "Родопи" с дискови спирачки? Поне в депо Надежда не съм виждал такива лимузини.

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:49 pm
от Labros
Средния вагон май е първокласен, или ме лъже светлината?
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:53 pm
от Nikss
Мда, средния е първокласен. А въпросът на rexkos е доста на място. Аз освен пловдивските 50-ки с дискови спирачки и за 160 km/h, които до преди година и нещо се движеха на "Родопи"-те, други такива лъскави и спретнати 50-ки не съм виждал никъде - то основно в Сф и По са базирани тъй, че смятам въпросът за изяснен.

Няма откъде да ги извадят иначе, но нека който има повече информация да каже.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:54 pm
от rexkos
Labros написа:Средния вагон май е първокласен, или ме лъже светлината?
Светлината не те лъже. Това е чиста първокласна 50-ка.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 10:58 pm
от VESO
Тежко и горко на хората , ако 50-ките са пловдивски - особено ако са със схемата 11 купета Х 8 места.Толкова е тясно , че туристите трябва да са по двама в купе.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 11:06 pm
от Nikss
rexkos написа:Labros написа:Средния вагон май е първокласен, или ме лъже светлината?
Светлината не те лъже. Това е чиста първокласна 50-ка.
Чак чиста не може да се каже, тъй като изцяло чисти първокласни вагони серия 50 от Германия изобщо не са доставяни. Единствено са доставяни изцяло второкласни 50-ки (серия 21 50, тип Bmz) и смесените серия 30 40 (тип AB), част от които са преработени като е удължена жълтата лента над прозорците и е променен част от номера - конкретно третата и четвъртата двойка цифри от 30 40 на 10 50. Какво е положението в Пловдив с въпросните първокласни 50-ки не знам.
Весо, схемата не е ли 11х6 както е на оригиналните 50-ки или тя е само в първокласните вагони? Защото ако 50-ките са ги направили на 74-ки по места леле мале...

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 11:07 pm
от Nikss
VESO написа:Тежко и горко на хората , ако 50-ките са пловдивски - особено ако са със схемата 11 купета Х 8 места.Толкова е тясно , че туристите трябва да са по двама в купе.
Е те пък да не са по 500 кила единия, че да им трябва по 1 цяла редица места? Или ще спят, че да са по 2-ма в купе?
Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 2:23 pm
от БДЖ
Ами те затова са си взели три вагона

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 2:29 pm
от Labros
И друго ми е интересно- машината е на БЖК, вагоните на БДЖ... До сега не бях виждал подобно нещо.
