Отдавна си бях решил да се разходя до Велико Търново, но времето все не беше с мен. Днес извадих късмет с хубаво време. Тръгвам сутринта към гарата сънен, пристигам и хоп веднага снимах
32057.3/58.0, продължих напред купих си билет, излизам навън какво да ми видят очите
5 скрападжийски вагона и
пак, нещо доста необичайно за Габрово. Снимах и още 2 пъти чамугата:
линк1,
линк2. Качих се във влака и снимах
интериора. Тръгна влака и малко преди ЦЛ на една от секциите се отвори един ел. шкаф и аз притеснен тичам да викна началник влака да го затвори и заключи, за да не стане някоя авария. При пристигане на ЦЛ видях товарен влак бута лок 52 серия, дърпа ел. лок. 43 серия. Влака беше сечен и за Габрово отделиха един вагон дърпан от дизеловия лок. . Хебъра днес обслужваше
43509.9. Както винаги малко снимки на 35.05:
линк1,
линк2.
На пътника за Русе беше
44137.8. В Дряново бяха извадили 5 или 6 вагончета на
Оптима Експрес от Интеркома, на връщане вече ги нямаше. Снимах номера на конски 47-ци, ето
линк1 и
линк2.
При престигането ми в Търново първата ми работа беше да снимам
Дезирото, разбира се трябваше да се снимам за
спомен, а това от ляво е машиниста на Дезирото, който като ме видя да снимам ме покани вътре. Попитах дали може да снимам и вътре той ми каза че било забранено, не съм и нахалствал без да съм искал, той ме пусна в кабината на машиниста и обстойно ми обясни кое за какво се ползва по таблото. На единя монитор били камерите, на другия измервателни уреди, радиостанция с която можело да се свържеш навсякъде, GPS, и дтугите екстри. Бях много изумен, никога не предполагах, че ще влеза в кабината на локомотив или мотриса. След като обясни обстойно кое за какво се ползвах, му споменах "еее де и до Габрово да идваше такава мотриса", а той каза че не се знае догодина дали ще ходи и до Търново. На тръгване му благодарих искренно, че ми позволи без да съм го молил да влеза видя, разгледам, и той да ми обясни. На излизане снимах
Дезирото още един път.
Велико Търново. На връщане в чамугата отново се отвори шкаф и пак се наложи да викам началник влака, този път мотрисата беше
32053.1/54.9.
Надявам се че ще харесате снимките, пътуването ми беше страшно интересно и ползотворно. Отново ще изкажа благодарности на машиниста на Дезиро 10049.5/50.3.