Страница 1 от 2

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 11:54 am
от Nikss
Тази сутрин БВ 2636 е блъснал изоставен (закъсал) автомобил на прелеза при сп. Брусен. Лок начело е бил 44 198.0 От удара двигателят е изхвърчал настрани, а купето е влачено поне 300 метра, та се е завряло между плуга и резервоара... пътниците за Мездра са извозени с ПВ 70104, а оттам тези за София са прекачени на Янтрата. Лок 45 180.7 пък се закачил за опашката и изтеглил Кардамеца в Роман. Шофьорът е оставил автомобила на прелеза след като е закъсал и само това го е спасило от сигурна смърт... очакваме още информация по въпроса.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:16 pm
от VESO
Nikks , да не би да е станала някаква грешка с машината? Или с номера на влака - да не е 2636 , а 2637?
Защото така погледнато , излиза , че катастрофата е станала през нощта на 27-ми срещу 28-ми.А на 27-ми 44198-0 беше на 8610 и дори се снимах пред него.Напълно логично би било локомотивът да е докарал 8610 в София и след това е заминал с 2637.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:39 pm
от Nikss
198 вчера е заминала 2613, тази нощ е върнала 2636... :wink: и точно за 2636 става на въпрос, не се прави, че не знаеш, в другия форум има подробно описана информация, аз дори не знаех, от баща ми разбрах, който се прибра от нощно дежурство тази сутрин. :wink:

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:45 pm
от 44142
44198 е транспортиран до депо М за съставяне на акт за щетите. На локомотива са откъснати плуга и резервоара. Има щети и по едната талига. Бригадата си е тръгнала по обяд от Мездра.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:47 pm
от VESO
Nikss написа:198 вчера е заминала 2613, тази нощ е върнала 2636... :wink: и точно за 2636 става на въпрос, не се прави, че не знаеш, в другия форум има подробно описана информация, аз дори не знаех, от баща ми разбрах, който се прибра от нощно дежурство тази сутрин. :wink:
Как 2613 , като машината беше на 8610 , а той идва в 14:20 на София.2613 е в 13:25.Нещо разликата в часовете се губи.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:47 pm
от 46 242
С каква скорост е станал удара ?

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:49 pm
от 44142
На 27-ми лок 44198 е обслужил влак 8610, след това влак 5623. На 28 е обслужил влак 5622 и след това е подаден на вл2613. На 28-29 е подаден на влак 2636.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 12:56 pm
от VESO
А така вече може.Дори не знаех , че е ходил и до Кулата. :D

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 1:02 pm
от 46 242

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 1:11 pm
от 44142
Със 119км са ударили колата.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 1:14 pm
от 46 242
Е тези двамата - с онзи мангал дето си е оставил колата на преле3а на Лесичери, трябва да ги скъсат !

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 1:18 pm
от Nikss
VESO написа:
Nikss написа:198 вчера е заминала 2613, тази нощ е върнала 2636... :wink: и точно за 2636 става на въпрос, не се прави, че не знаеш, в другия форум има подробно описана информация, аз дори не знаех, от баща ми разбрах, който се прибра от нощно дежурство тази сутрин. :wink:
Как 2613 , като машината беше на 8610 , а той идва в 14:20 на София.2613 е в 13:25.Нещо разликата в часовете се губи.
Пак не си ни разбрал, добре, че и колегата 44142 се включи да ти обясни... и в другия форум видях са коментирали 198...

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 7:45 pm
от Nikss
Току що качих снимката направена от баща ми, прибирайки се от работа от инцидента с БВ 2636 станал рано тази сутрин на прелеза на сп. Брусен с лок 44 198.0 сами вижте купето как се е врязало...
http://www.prikachi.com/files/1036943t.jpg

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 7:53 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Току що качих снимката направена от баща ми, прибирайки се от работа от инцидента с БВ 2636 станал рано тази сутрин на прелеза на сп. Брусен с лок 44 198.0 сами вижте купето как се е врязало...
http://www.prikachi.com/files/1036943t.jpg
От това кола не става! А този, който я е зарязал там сега трябва да бъде осъден да заплати всички щети - по локомотива и моралните от стрес на локомотивната бригада.

Публикувано на: Съб Авг 29, 2009 7:56 pm
от Nikss
Естествено, че при такъв силен удар и с голяма скорост нищо няма да става... двигателят от удара е изхвърчал от купето и е останал при прелеза (на опашката на влака - т.е. поне 200 метра е влачено купето).