Страница 1 от 4

Локомотиви серия 52 и 55 на БЖК - АД

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 8:13 am
от Mario Evstatiev
В рамките на посещението на група на форум "Локомотиви" в депо Стара Загора, аз се натъкнах на 52 090.8 на БЖК, която беше с извадени колооси в депото. На машината не разбрах какъв планов ремонт се извършва, но по видяното предполагам, че е за смяна на бандажите.

Ето две снимки на локомотива:

Общ видн
Изображение

Пулт за управление
Изображение

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:59 am
от disell
Да не е отменена онази заповед за чуждия подвижен състав и депата на БДЖ :roll:

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 11:30 am
от Mario Evstatiev
disell написа:Да не е отменена онази заповед за чуждия подвижен състав и депата на БДЖ :roll:
Депата на БДЖ срещу заплащане извършват сервизни услуги и на частни оператори. Да, заповедта общо взето я няма, видя се че гоним клиент, а БЖК са потенциален такъв. Освен това БДЖ предлага качествен ремонт на много по - ниски от другите предприятия цени.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 4:02 pm
от choveka_vlak
Лок. 52-90 има проблем със сцепното движение, тоест "лакътуши" търси се причината затова е със извадени колооси.

Re: "Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 4:49 pm
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Лок. 52-90 има проблем със сцепното движение, тоест "лакътуши" търси се причината затова е със извадени колооси.
Я крива щанга, я разбила лагер, я износена шийка. Предполагам, че в Стара Загора ще си свършат безупречно работата и ще се открие и отстрани проблема.

Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 4:18 pm
от VESO
Днес , докато пътувах с 8615 попаднах на 52249-0 , собственост на БЖК.Ето 3 нейни фотографии:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 5:26 am
от Mario Evstatiev
След като по Дца няма особена работа за машината и взеха маневра Искър, често можеш да видиш 52 249 на гарата. Лично мен ме учуди, че нямаше други машини на БЖК в района. Обикновено там се навъртат по една - две 87-ци.

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 8:51 am
от Mario Evstatiev
Нощес в "Кончар" кротко си почиваше 52 249.2, която в момента е резерва. Локомотива е даден на 4-та пред халето:

Изображение

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 10:54 pm
от Mario Evstatiev
Днес 52 249-0 беше в депо София за извършване на ТП2. Локомотива е заснет, снимки ще кача по - късно 8)

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:34 pm
от VESO
Аз ще очаквам с интерес снимка на пулта (разбира се , ако има нещо , което да хваща окото). :D

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:39 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Аз ще очаквам с интерес снимка на пулта (разбира се , ако има нещо , което да хваща окото). :D
Няма сини кранмашинисти, но кабината и пулта са уникално запазени в автентичен вид 8)

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:49 pm
от VESO
Сега погледнах темата и се сетих , че няма списък на зачислените в БЖК машини от двете серии.

- серия 52-00
52090-8;
52193-0;
52212-8;
52216-9;
52240-9 (*);
52249-0.

- серия 55-00
55129-1;
55179-6.

(*) при 240 нещата са под въпрос , понеже съм я виждал в района на Бургас със стикер на БЖК , но един познат ми каза , че вече "БЖК" е махнат и заменен с надпис "УТК". Ако някой от форума знае как стоят нещата , или я е виждал скоро , да каже дали е преминала в "другия лагер". :D

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 7:52 am
от Mario Evstatiev
52 240 вече е на "Унитранском Груп". Преди беше на ВЗ "Трансвагон" АД гр. Бургас, а по времето когато Попеску беше съакционер в БКЖ - АД, машината се ползваше за нуждите на БКЖ. След като Попеску напусна компанията, той си прибра и 52 240, която всъщност никога не е вършила особено полезна за БЖК работа.

Иначе, по въпроса за 52 249-0, ето снимки от вчера:
Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 9:09 am
от stankos
Поредния пример , как частното се пази и поддържа като лично !

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 1:04 pm
от Nikss
Много гледана бре. Тя изобщо върши ли някаква работа или само седи в халето и я лъскат? :D