Страница 1 от 6

ЗАВЪРШЕН! По следите на 60 003

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 8:35 am
от Mario Evstatiev
След успешно приключилия проект за фотозаснемане на напълно запазения локомотив 42 077.8, форум "Локомотиви" продължава с издирването на уникални машини, част от историята на БДЖ през годините. Неминуемо такава част е и локомотив 60 003, пазен отговорно в депо Тулово. Накратко за машините от този тип:

От серия 60 са произведени общо 4 броя в локомотивно депо Стара Загора. Първоначалната серия е била 70 100, а машините са носили номера 70 101 до 70 104. Изградени са на базата на крайни секции от трисекционните минни правотокови локомотиви Шкода 28Е. Схемите, дизайна и цялостното изпълнение са дело на локомотивно депо Стара Загора. В момента у нас е запазена само 60 003, която се съхранява в изключително добро състояние в локомотивно депо Тулово. Неколкократно малки и големи групи от форумните общества са правили фотозаснемане на машината, но този път идеята ми е да се направи цялостен оглед отвън и отвътре и да се направят екскулзивни снимки както с художествена, така и с техническа насоченост.

Идейно, възнамерявам проекта да се проведе идния Понеделник - 17.08.2009 г., като в него да се включат четири лица. Ръководител на групата ще бъда аз, ограничения за познания към членовете на групата няма. Единственото изискване - да сте свободни в Понеделник :lol:

Записвания за проекта ще се приемат до утре вечер - 13.08.2009 г. 20:00 часа. След това ще бъде публикуван списъка на членовете и ще бъде оформена документацията в БДЖ - ЕАД.

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 2:59 pm
от 44.123
Аз долкото видях като ходих март месец в Стара Загора видях 60.003 на оградата в депото беше без пантографи.

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 3:46 pm
от Mario Evstatiev
44.123 написа:Аз долкото видях като ходих март месец в Стара Загора видях 60.003 на оградата в депото беше без пантографи.
Добре - това е хубава информация. Нека някой, който е запознат да даде точна информация къде в момента и в какво състояние е 60 003, за да оформим посещението и цялостното и детайлно фотозаснемане на машината.

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 4:48 pm
от SON_OF_JUDAS
Аз отново съм кандидат за евентуалното пътуване :oops: :lol:

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 4:50 pm
от Mario Evstatiev
SON_OF_JUDAS написа:Аз отново съм кандидат за евентуалното пътуване :oops: :lol:
ВКЛЮЧЕН :)

Ти имаше мерак за тая машина, тъй, че беше и потенциален кандидат за проекта.

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:35 pm
от Mario Evstatiev
Днес проведох разговор с началник Експлоатация на лок. депо Стара Загора г-н Петко Коев, който доложи специално за форума, че локомотив 60 003 се възстановява в ел. цеха на депото и предложи пълно съдействие за заснемане и оглед.

Пътуването остава за Понеделник 17.08.2009 г., ще оставя отворена темата до утре на обяд - търси се един човек за проекта, след което затварям темати в Понеделник живи и здрави софийската група тръгва с 8601 към Стара Загора.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 11:33 am
от Nikss
Малка поправка - казва се ПЕТКО Коев и е голям гадняр... :wink: все пак имайте едно наум - тоя е като змия в пазвата. :evil: Пожелавам ви успех, дано всичко мине безпроблемно, че тоя за най-малкото може да се заяде. Не знаех, че такова влечуго може да заема длъжността началник експлоатация - горките хора - сигурно им изпива мозъка. :x

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 1:23 pm
от БДЖ
Nikss написа:Малка поправка - казва се ПЕТКО Коев и е голям гадняр... :wink: все пак имайте едно наум - тоя е като змия в пазвата. :evil: Пожелавам ви успех, дано всичко мине безпроблемно, че тоя за най-малкото може да се заяде. Не знаех, че такова влечуго може да заема длъжността началник експлоатация - горките хора - сигурно им изпива мозъка. :x
Хората ще снимат машината със специална заповед, тъй че копче не може да им каже. Нито змии, нито гущери ги плашат.... :lol:

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 2:07 pm
от Nikss
Това само може да ги успокои, че няма да бъдат нападнати и разкъсани защо едва ли не са престъпили в частен двор и какви са те, че да нарушават спокойствието и цикъла на работа на хората. :lol: Такива надувалници знаете ли колко ги обичаме. :D Направо всички спотъри нямаме търпение всеки ден да виждаме такива, които само да се пречкат... изкукуригали дъртофелници. :evil: Уважаемият г-н Коев надявам се да осъзнае, че представителите на форум "Локомотиви" не крадат и не ядат локомотиви. :lol: Затова да го дава по-кротко и да не си мисли, че е най-висшия в това не толкова харесвано депо.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:26 pm
от Mario Evstatiev
Колегата Коев е доста добронамерен след като узна кой стопанисва форума. В Стара Загора през 2006 г. именно аз му занесох една торба чешки ключове и бутони за 45 161.7, която върви.

Що се касае до проекта, от София ще пътуват двама човека, от Шумен един. На стара Загора, групата ще се събере и ще заснеме каквото трябва, след което ще бъде публикуван доклад със снимки за това как върви възстановяването на 60 003 в депо СЗ.

На съфорумеца Виктор Борисов, който също е включен в проекта е осигурен билет за безплатно пътуване обр. 925 по маршрут Шумен - София - Шумен.

Форум "Локомотиви" сърдечно благодари на:

Инж. Чавдар Трендафилов - Директор Дирекция "ТПС Локомотиви"

Г-жа Недялка Райкова - Директор "Експлоатация и маркетинг" при дирекция "Пътнически превози"

Г-н Юри Георгиев - Ръководител отдел "ВСОД" при БДЖ - ЕАД

Г-н Виктор Апостолов - Ръководител отдел УКВС и КИ при БДЖ - ЕАД

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:29 pm
от Nikss
Ако не те познаваше Бог да ти беше на помощ. :D

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:30 pm
от ProFoRManCe
хаха така е с Ники си попатихме малко с тоя папарак Коев :D

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:32 pm
от Nikss
Какъв ти папарак... смърдящ дядка, който само знае да нарежда и да чака на готово (както е в случая споделен от Марио). Доста е противен, чудя се как го търпят изобщо работещите. Изобщо не е за тази длъжност, дано скоро го пенсионират, че да си отдъхнат хората от него. :D

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:32 pm
от Mario Evstatiev
ProFoRManCe написа:хаха така е с Ники си попатихме малко с тоя папарак Коев :D
Момчета, моля все пак да се придържаме към темата за проекта. Елате в Понеделник да ви помирим с тоя Коев и да се оправи работата. Все пак в БДЖ са много резервирани към спотърите все още, но за форум "Локомотиви" се е разчуло, така, че сме си изградили едно нелошо име. И въпреки всичко, прочетете "Наръчник на спотъра", моля ви!

Темата е за проекта, който между другото е отново насочен към уникален локомотив, който символизира българската инженерна мисъл и е една от гордостите на Лок. депо Стара Загора.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:34 pm
от Nikss
lok45111 написа:
ProFoRManCe написа:хаха така е с Ники си попатихме малко с тоя папарак Коев :D
Момчета, моля все пак да се придържаме към темата за проекта. Елате в онеделник да ви помирим с тоя Коев и да се оправи работата. Все пак в БДЖ са много резервирани към спотърите все още, но за форум "Локомотиви" се е разчуло, така, че сме си изградили едно нелошо име. И въпреки всичко, прочетете "Наръчник на спотъра", моля ви!

Темата е за проекта, който между другото е отново насочен към уникален локомотив, който символизира българската инженерна мисъл и е една от гордостите на Лок. депо Стара Загора.
Съгласен съм, дано оттук нататък да нямаме проблеми, НО за всеки случай те моля за нас, беззащитните ако може да уредиш от генералната дирекция по едно разрешително та да не се правят на много остроумни като ни видят друг път или пък нещо, с което да показваме, че сме от форума и т.н. само и само да сме спокойни, а не да сме в стрес постоянно заради малаумници. И да искам, няма как да дойда в Понеделник, но ако друг път имаш време, с радост бих се разходил отново до депото пък и ако нямаш нищо против да пийнем наблизо с уважаемия г-н Коев и по биричка. Успех по проекта и дано да ни се гледа вече с други очи. :?