Страница 1 от 2
Унитранском груп
Публикувано на: Пон Фев 23, 2009 9:48 am
от Mario Evstatiev
От няколко месеца е факт национален лиценз и на този превозвач. Изпълнителният му директор е бившия такъв на БДЖ-ЕАД, г-н Олег Петков. Превозвача работи в тандем с румънския "Унифертранс". У нас е пристигнал и първият локомотив - ел. локомотив
40-0759-7, който се води собственост на "Унифертранс".
Снимка на лока:
http://cfr.stfp.net/Pic/40/40-0759-7DcOU:1.jpg
Поразрових се в нета и установих, че превозвача има общо 14 ел. локомотива серия 40, един локомотив серия 43(JZ 441) и 10 броя дизелови локомотиви серия 60.
Интересно е след
40-0759-7, какво ще влезе още за този нов превозвач. Доколкото знам ползват за база вагонния завод в Бургас, тъй, че бургаското разузнаване да дебне за нови попълнения и най - вече за
43-0107-3, която също се предполага, че ще цъфне заедно с още 4 бр. 40-ки.
Публикувано на: Пон Май 11, 2009 4:27 pm
от VESO
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 3:57 pm
от Gelev
Лок-а е освежен и се среща от време на време в депо Дг.

Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 6:06 pm
от VESO
Толкова го дебна този локомотив и все не мога да го засека някъде.Единственият влак , който знам , че кара , това е някаква товарачка от Бургас за ТЕЦ-а в Сливен.
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 1:58 pm
от Mario Evstatiev
Днес проведох разговори с ръководни кадри от "Унитранском Груп" относно фотозаснемане на техните локомотиви за попълване на фотогалерията към сайта и се разбрахме да се уточни ден, в който локомотива серия 40 ще има по - дълъг престой през деня, за да отиде фотограф и да направи интериорни и външни снимки. 52-рата им серия е в "Трансвагон", така, че тя е по - лесно откриваема.
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 5:40 pm
от VESO
Марио , имай ме в предвид за това ходене.
По мои данни , в двора на "Трансвагон" , освен 52-00-ката , която беше преди на БЖК , има още 3 Фау-та , които се подготвят.Една от тях е интересната 52-244 , собственост на "Трансвагон" , от скоро принадлежаща на "УТК".
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 6:11 pm
от Mario Evstatiev
Пътуването ще е в делничен ден и ще се уточни допълнително с хората от УТК. Отворени са към идеята, пък и няма защо да не са - това си е вид реклама

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 6:22 pm
от VESO
Ами разбира се.Според един от маркетинговите закони , най - добрата печалба е рекламата.
А лично за мен ще е интересно да видя трите 52-00-ки на частния превозвач - 244 (бивша на "Трансвагон") , 240 (бивша на "БЖК") и 52-159 (със стар номер).Нея откъде са я взели , ми е любопитно.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 6:08 am
от Mario Evstatiev
Тази 244 беше май с отделни червени фарчета като 249 на БЖК. У нас са доставени малко такива машини, главно за индустрията.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 10:11 am
от VESO
lok45111 написа:Тази 244 беше май с отделни червени фарчета като 249 на БЖК.....
Точно! И когато я видях наживо , беше оранжева.Не знам къде изчезна 52-00-ката на "Камбана" , ще е интересно , ако узнаем дали и тя е преминала в лагера на "УТК".
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 11:05 am
от Mario Evstatiev
244 и аз я виждах миналата есен в депото в Бургас. Не се сетих тогава да я снимам, но е идентична с 52 249 на БЖК. Доколкото знам са доставени само няколко локомотива - 4 или 5 за индустрията с тази конфигурация. Освен това свирката им е като на голям електровоз.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 12:58 pm
от VESO
С тази конфигурация (допълнителните фарчета) се сещам за следните екземпляри - 244 (вече я знаем) , 246 (на ДП "ТСВ") , 293 (на "БУЛМАРКЕТ") и 243 (нея вече не знам на кого е).
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 6:44 pm
от Mario Evstatiev
В момента УТК са без електровоз. Да се надяваме Попеску да докара 4 осните Le 3400 най - сетне. 40-ката май е заминала за планов ремонт в Крайова, но информацията не е на 100% сигурна.
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:28 pm
от VESO
Доколкото разбрах , от средата на януари 40 0759-7 е в северната ни съседка.Щяла да си идва в края на март или началото на април.Липсата и не се усеща , понеже УТК май имаха един - единствен влак за ТЕЦ-а в Сливен.Какво обаче стана с тази товарачка , не знам , май и нея са дали на БЖК.
Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:12 pm
от Таню Танев
VESO написа:С тази конфигурация (допълнителните фарчета) се сещам за следните екземпляри - 244 (вече я знаем) , 246 (на ДП "ТСВ") , 293 (на "БУЛМАРКЕТ") и 243 (нея вече не знам на кого е).
Едната от тия машини в Трансвагон бившия Червено знаме Бургас със допълнителните малки червени фарчета беше собственост на Бургаски медни минии до преди няколко години бе в тяхния клон към Комлука за който се излиза от Бургас Запад.После бе продадена и Карнобатслия Възстановителен влак я премества на правия коловоз ,че бяха откраднати релсите,от тогава е в Червено знаме