Страница 1 от 1

Вижте какво си карат румънците

Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 3:35 pm
от Mario Evstatiev
При поредното ровене в railfaneurope.net открих ето тези снимки:
ПУЛТ - Много прилича на пултовете на нашите 46 204.4 и 46 208.5, като изключиме РС панела, монтиран вляво от машиниста. Машината е ясна - аналог на JZ441 - румънска серия 46.
ОЩЕ ЕДИН ПОГЛЕД върху същия пулт. Интересно решение да "отсекат" част от пулта и отгоре да сложат радоиостанцията, вместо да я вградят като при нашите 46 200. Друго интересно нещо е, че сигнализацията на пулта е аналогична с тази при 46 204.4 и 46 208.5, което ще рече, че тази хубава малка машинка е правена по времето, по което и нашите две "хубустници" са били в Загреб.
ЕТО Я МАШИНКАТА и отвън. Изглежда доста отрудена. Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци. А и максималната им скорост е 160 км/час, за разлика от някои наши "модернизирани" машини...

Re: Вижте какво си карат румънците

Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 3:50 pm
от bdz46
lok45111 написа:Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци.
Няма какво да се оплакват машините. Това им е работата - да се съдират от каране. Който не му харесва да го съдират, да ходи да огражда някое депо.

Re: Вижте какво си карат румънците

Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 3:56 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:
lok45111 написа:Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци.
Няма какво да се оплакват машините. Това им е работата - да се съдират от каране. Който не му харесва да го съдират, да ходи да огражда някое депо.
Аз се сещам за една наша серия румънски локомотиви дето ограждат две депа, че и трето почнаха... Относно техните "жабета", поддържат ги, но външният им вид е олеле. Иначе тяхната модернизация в "Кончар" е сполучлива, но са си платили като хората.

Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 8:32 pm
от Гост
На втората снимка се вижда пукнато стъкло :?

Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 8:53 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:На втората снимка се вижда пукнато стъкло :?
Не, няма пукнато стъкло. Това е визуална измама от ъгъла на снимане. Но пък е мръсна машината.

Публикувано на: Пон Юни 12, 2006 10:59 am
от bdz46
Абе май си е баш пукнато.

Публикувано на: Пон Юни 12, 2006 12:47 pm
от Гост
И аз така мисля :wink:

Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 8:55 am
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:И аз така мисля :wink:
Не мога да преценя. Дори и да е пукнато, то със сигурност като машината влезе в депо, ще бъде сменено. Има известни проблеми с извитите панорамни стъкла на "жабетата", които както при оригиналните 42-ки се пукат често, но този проблем се решава. При жабетата сравнително рядко се пукат челни стъкла, но вре пак дори и да се случи това, то своевременно бива сменено. Има и един друг момент. Оригиналните стъкла на всички "жабета" са двупластови, като между двата пласта е пресован стъклонагревателят, който е съставен от тънки нагънати жички. Тези стъкла често побеляват в краищата и се пукат поради високата температура, създавана от нагревателя. Искам да спомена, че това става през зимата, когато навън е много студено и нагреватялт се включи на максимална мощност. Като гледам на това румънско жабе побелялото в крайщата на челните стъкла ме навява на мисълта, че пукнатината е именно от това.