Вижте какво си карат румънците
Публикувано на: Нед Юни 11, 2006 3:35 pm
При поредното ровене в railfaneurope.net открих ето тези снимки:
ПУЛТ - Много прилича на пултовете на нашите 46 204.4 и 46 208.5, като изключиме РС панела, монтиран вляво от машиниста. Машината е ясна - аналог на JZ441 - румънска серия 46.
ОЩЕ ЕДИН ПОГЛЕД върху същия пулт. Интересно решение да "отсекат" част от пулта и отгоре да сложат радоиостанцията, вместо да я вградят като при нашите 46 200. Друго интересно нещо е, че сигнализацията на пулта е аналогична с тази при 46 204.4 и 46 208.5, което ще рече, че тази хубава малка машинка е правена по времето, по което и нашите две "хубустници" са били в Загреб.
ЕТО Я МАШИНКАТА и отвън. Изглежда доста отрудена. Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци. А и максималната им скорост е 160 км/час, за разлика от някои наши "модернизирани" машини...
ПУЛТ - Много прилича на пултовете на нашите 46 204.4 и 46 208.5, като изключиме РС панела, монтиран вляво от машиниста. Машината е ясна - аналог на JZ441 - румънска серия 46.
ОЩЕ ЕДИН ПОГЛЕД върху същия пулт. Интересно решение да "отсекат" част от пулта и отгоре да сложат радоиостанцията, вместо да я вградят като при нашите 46 200. Друго интересно нещо е, че сигнализацията на пулта е аналогична с тази при 46 204.4 и 46 208.5, което ще рече, че тази хубава малка машинка е правена по времето, по което и нашите две "хубустници" са били в Загреб.
ЕТО Я МАШИНКАТА и отвън. Изглежда доста отрудена. Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци. А и максималната им скорост е 160 км/час, за разлика от някои наши "модернизирани" машини...