Страница 1 от 13
Локомотиви серия 43,44,45 на депа София,Мездра,Пловдив.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 10:16 am
от Mario Evstatiev
Ето списък на парка на най - голямото депо в България
44 001.6
44 002.4
44 072.7-ИЗОЛАЦИЯ
44 073.5-ИЗОЛАЦИЯ
44 074.0
44 075.2-ИЗОЛАЦИЯ
44 076.8
44 078.4
44 079.2-ИЗОЛАЦИЯ
44 080.0-ИЗОЛАЦИЯ
44 081.8
44 083.2-ИЗОЛАЦИЯ
44 084.0-ИЗОЛАЦИЯ
44 085.9
44 087.5
44 089.2
44 090.0
44 095.8
44 096.6
44 098.2
44 100.6
44 101.4
44 142.8-ИЗОЛАЦИЯ
44 143.6-ИЗОЛАЦИЯ
44 144.4
45 148.3-ИЗОЛАЦИЯ
45 149.2
45 151.5
45 152.9
45 156.8
45 157.5
45 198.9
ЕЛ серия 43/44/45на депо Мездра
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 10:28 am
от Mario Evstatiev
Ето и парка от електровози на локомотивно депо Мездра:
Серия 43
43 508.1 БРАК
43 523.0 ИЗОЛАЦИЯ
43 543.8
43 554.5
43 555.2
Серия 44
44 140.1
Серия 45
45 146.8
45 147.6
45 158.3
45 159.1
45 160.9
45 162.8
45 170.9
45 171.6
45 172.4
45 173.6
45 174.0
45 175.6
45 176.6
45 177.3
45 178.1
45 179.2
45 180.7
45 181.5
45 182.3
45 183.6
45 193.7
45 194.0
45 195.6
45 199.7
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 12:07 pm
от 44142
За съжаление беше най голямото депо. Трябва да се отбележи, че 079 и 142 са празни кошове и най вероятната им съдба е оксижена.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 12:37 pm
от lok43r
Или модернизация...
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 1:18 pm
от Nikss
43 523.0 е спряна за СР. А какво е станало с 43 508.1 и кога е бракувана? 45 190 е на ГО.
43 508.1 е била собственост на депо София, като прякорът и бил "Изаура", след като вземат 61-ва, софиянци дават машината на Пловдив, от там пък я пращат в Тулово. В Тулово работи до 95-та и отива в депо Русе, от където пък я пращат в Мездра. Там работи до 2003-та когато е спряна и бракувана. По настоящем локомотива е нарязан.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:06 pm
от 44142
508 беше удряна маш и сигурно е била доста проветрива.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:08 pm
от 44142
Ако се модернизират като 001 и 002 не става понеже се използват елементи от старото оборудване а тези два лок са празни.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:08 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:508 беше удряна маш и сигурно е била доста проветрива.
Спомените ми от 508 са, че доста духаше, нямаше СМЕ и от двете страни и течеше в кабините. Но за сметка на това и двата пулта бяха напълно оригиналните, даже си стоеше никелираното гнездо на осветлението на манометрите - и работеше перфектно!
ЕЛ 43/44/45 на депо Пловдив
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:51 pm
от Mario Evstatiev
Тема за локомотивите от трите серии на локомотивно депо Пловдив с филиалите си в Септември и Карлово:
Серия 43
43 309
43 506
43 515
43 517
43 527
43 529
43 532
43 533
43 534
43 535
43 538-ИЗОЛАЦИЯ В МЕЗДРА
43 539
Серия 44
44 057
44 058
44 060
44 063
44 064
44 082
44 099
44 128
44 130
44 131
44 132
44 133
44 134
44 135
Серия 45
45 150
45 153
45 154
45 155
45 169
45 185
45 187
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 3:21 pm
от lok43r
525 е Сз
Изпуснал си 506, 515, 517, 532 и 539
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 3:22 pm
от Mario Evstatiev
lok43r написа:525 е Сз
Изпуснал си 506, 515, 517, 532 и 539
Благодаря за допълнението, ще бъдат добавени

Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 5:18 pm
от 43.309
Бих искал да добавя 44.097.
МФИ
44.130
44.131
45.154
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 6:14 pm
от Mario Evstatiev
За СФ машините надежда има. В халето се правят 44 090 и 44 098, 45 198 също е вътре, но по нея движение няма. Иначе червените колооси за 130 км/час значително са увеличили бройката си, а за 098 вече има приготвени комплекти с набити букси.

Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 6:23 pm
от 44142
Дано да са за СФ машини всичките нови колооси в ПД. Добре, че 098 е в напреднал стадий на ремонта понеже е много добър лок.
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 9:15 pm
от марковІ
Може ли да дадете локомотивите на депо ГО? Благодаря.