

Администратор
Онзи ден нагли крадци са влезли в депото и са опоскали всички силови шини на машина, която е ГПР 

64.19

Администратор
Депото е ясно - Подуяне, машината е доколкото разбрах 44 074. Никой няма да я бракува за едни силови шини, но сега докато се купи материал и се огънат и изрежат нови ще изтече доста вода. През това време машината ще е в бездействие и БДЖ ще понесе сериозни загуби, имайки се в предвид, че в този сезон, когато се движат много МДТВ, повишили са се превозите от Порт - Бургас към Кремиковци и Радинац(Сърбия) и се движат "ОПТИМА" - влакове са необходими локомотиви. А като локомотивите са спрени в разни планови и случайни ремонти няма с какво да си караме влаковете. Не е рядък случая, когато се работи с пловдивски, мездренски, дупнишки, старозагорски и др. чужди локомотиви, защото нямаме машини. А този, който е откраднал шините ще изкара има - няма 100 лв и ще се напие като свиня в катуна заедно с една тумба представители на неговата раса и за една вечер ще "изпукат" парите, а утре пак ще е тръгнал да крадеKRAKOMOBILA написа:Кое депо?Коя машина?И ще я бракуват ли ?

64.19

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
тия нещастници станаха много нагли
Последно промяна от 44142 на Съб Юни 03, 2006 7:40 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Че е от ремонта съм съгласен, но точно кой не се знае и не мога да предполагам. А и честно казано без помощ от охраната не може да е направено. Как така никой няма да види, че халето е отворено и, че някой вътре тропа по машините посред нощ. А и после как е изнесъл толкова много шина?!44142 написа:това са хора от ремонта. при положение че лок е гпр следователно се е знаело че евентоално ще е отключен и са си работили яко за съжаление. при положение че в халето има и други лок само на 074 са ги окрали. това е човек от ремонта и никой не може да ме убеди в обратното.

64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Положението е ясно, въпросът е, че има решение, което явно никой не иска да вземе. Може да се организират секретни хайки на полицията или частна охранителна фирма и да изловят нещастниците. Но тук явно има замесени и хора "от горе", за които е нерентабилно да си ритат златната паничка.44142 написа:това е положението за съжаление.
64.19

Нищо не ме учудва, като знам каква е държавата и каква организация е БДЖ. Подуене отдавна е разграден двор, където при добро желание може да изнесеш на части и цял локомотив
Единственото спасение да се намалят част от кражбите е да бъдат закрити всички пунктове за изкупуване на метали. Като няма пазар - няма и кражби.

Единственото спасение да се намалят част от кражбите е да бъдат закрити всички пунктове за изкупуване на метали. Като няма пазар - няма и кражби.

При нас, а и може би по други места, когато предаваш метали за скраб ти вземат данните от личната карта и описват това което предаваш. С други думи решиш ли да предадеш релса или калодка за скраб ще те запишат и ако БДЖ предяви претенции към предадения материал може да загазиш.
Сигурно, особено в циганските пунктовеspand написа:При нас, а и може би по други места, когато предаваш метали за скраб ти вземат данните от личната карта и описват това което предаваш. С други думи решиш ли да предадеш релса или калодка за скраб ще те запишат и ако БДЖ предяви претенции към предадения материал може да загазиш.

Информация
Модератори