Страница 1 от 1
Изменение на максималните скорости
Публикувано на: Пет Авг 15, 2008 11:13 am
от stankos
Абе хора дайте малко да го съживим този форум !

/майтап/
Във другия форум в раздела за инфраструктура пуснах подобна тема , която за съжаление не се радва на особенно внимание !
Но тук искам да засегнем повече нещата свързани с подвижния състав!
Та по същество :
Както знаем ЕМВ серии 30 и 31 са за максимална скорост от 140 км/ч.
Серия 46 подсерия 1хх са с редуктори за движение с 160 км/ч.
Също от подсерия 2хх има с редуктори за 150 км/ч. / като в интернет просранството има клипове за изпитания с тази скорост , предполагам проведени при специален ред и условия!/.
Има също и вагони сертифицирани за такива скорости.
Та аджеба какво е необходимо да се промени / като оставим настрана инфраструктурата / та да имаме влакове движещи се с над 130 км/ч.
Публикувано на: Пет Авг 15, 2008 12:07 pm
от Nikola VS
Ми на първо място инфраструктурата.... И то в много голямо отношение. В момента процента на участъците по главните линии където има скорости 120-130км/ч е оскъден. За да имаш влак който да се движи със подобна скорост по главните линии първо състоянието на железния път трябва да е непоклатимо. Другото е подвижния състав - За да е в състояние всеки ден на такива скорости локомотиви, вагони трябва да са в изрядно състояние. А нека си го кажем, колко ще издържи една шкода дори след ГПР. Нещата трябва да са нови.... Точно затова отговора на въпроса ти е - след много дълъг процес на подмяна, модернизация, не само oсвежавания... много дълъг процес.

Публикувано на: Пет Авг 15, 2008 12:42 pm
от stankos
Най накрая някой да се обади!
Нека в тая тема оставим инфраструктурата на страна / не че след 2-3 г няма да има поне едно трасе за скорост от порядъка на 160 км/ч./ но дали тогава БДЖ ще бъде подготвено за новите реалности. Все пак предполагам е необходимо да се подготвят нещата откъм нормативната им страна и да се лицензира / така поне предполагам/ тягов подвижен състав за съответните скорости! Въпроса за модернизацията наистина е дълъг и сложен поцес , но не се ли опитваме с наличното да подобряваме нещата не вярвам в един прекрасен ден да осъмнем 50-100 Тауруса или нови Шкоди или речем някакъв друг модерен и нов подвижен състав , и ХОП влаковете да почнат да летят. Малко поне да се отлепим от тая бариера 130 км/ч, пък макар и с 10 км/ч.
Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 9:33 am
от Nikss
Nikola VS написа:Ми на първо място инфраструктурата.... И то в много голямо отношение. В момента процента на участъците по главните линии където има скорости 120-130км/ч е оскъден. За да имаш влак който да се движи със подобна скорост по главните линии първо състоянието на железния път трябва да е непоклатимо. Другото е подвижния състав - За да е в състояние всеки ден на такива скорости локомотиви, вагони трябва да са в изрядно състояние. А нека си го кажем, колко ще издържи една шкода дори след ГПР. Нещата трябва да са нови.... Точно затова отговора на въпроса ти е - след много дълъг процес на подмяна, модернизация, не само oсвежавания... много дълъг процес.

За инфраструктурата съм съгласен.Относно състоянието на Шкодите горнооряховските могат да издържат...другите депа да се оправят.

Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 11:37 am
от Labros
Всичко опира до липсата на желание да се оправят нещата в БДЖ. Пълна безотговорност, престъпно нехайство и тотална незаинтересованост царят в БДЖ. За всичко се сещат само когато се случи някоя трагедия.Тогава като папагали в хор започват да изтъкват проблемите в родната железница.
Публикувано на: Пон Авг 18, 2008 8:49 am
от stankos
Така е !
На ум в момента ми идва известен постулат :
" Човек когато иска нещо търси начин , когато не иска търси причина !"
В един неизбежен момент трасето Пловдив- гръцка/турска граница ще бъде готово и тогава какво? БДЖ ще почнат да викат " ама ние нямаме подвижен състав за такава скорост /,което не е вярно / ще минат година две трасето ще се поразбие и ние пак със същите скорости ще си караме!
Изобщо се навлиза в един " Параграф 22" !!!
