Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Във връзка с подобряването на безопасността на транспортната услуга „Български държавни железници” ЕАД извършиха извънреден преглед в техническо и противопожарно отношение на всички електрически мотрисни влакове от 32-ра и 33-та серия. При този преглед в някои от мотрисите бяха констатирани известни технически неизправности, които по никакъв начин не застрашават сигурността на железопътните превози. Независимо от това, от утре (12-ти август), „Български държавни железници” ЕАД започват поетапното изваждане от движение на почти всички електрически мотрисни влакове от 32-ра и 33-та серия поради факта, че са в експлоатация над 35 години. Това е една от поредните мерки, които дружеството предприема с цел да минимизира рисковете при превоз на пътници. При внимателно преразглеждане на настоящата транспортна схема, „Български държавни железници” ЕАД разработиха алтернативни варианти за превоз, чрез които да не бъде нарушено нормалното обслужване на клиентите на железопътния превозвач.

Към настоящия момент 140 пътнически влака, движещи се по различни маршрути в страната, се обслужват с ЕМВ 32-ра и 33-та серия. След поетапното изваждане от движение на електрическите мотриси, обслужването на тези 140 влака ще бъде извършвано по следния начин:

• Съставите на 43 от пътническите влакове ще бъдат заменени с композиции от локомотиви и пътнически вагони.
• 20 пътнически влака ще бъдат отменени, като на тяхно място „Български държавни железници” ЕАД ще наемат автобуси, които ще се движат по маршрутите и разписанията на отменените влакове. По този начин железопътният превозвач ще запази нормалното транспортно обслужване на своите клиенти в участъците, където ще бъдат отменени влакове. Подмяната на тези влакове с автобуси ще се извърши поетапно, в зависимост от процедурите за сключване на договори между „Български държавни железници” ЕАД и автобусни фирми.
• 77 пътнически влака ще продължат засега да се обслужват с 13 електромотрисни влака от 32-ра серия. В изпълнение на своята програма за обновяване на подвижния железопътен състав, „Български държавни железници” ЕАД ще пуснат в редовна експлоатация последните 5 нови електромотрисни влака „Дезиро”, след като те преминат необходимото сертифициране. С тези 5 нови мотриси железопътният превозвач ще подмени състава на общо 31 пътнически влака, които се обслужват от ЕМВ 32-ра серия.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо хубаво. При тази липса на лок и ваг ще стане мазало.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Най-необмислената, малуумна постъпка от страна на БДЖ. Локомотиви и вагони, те знаят ли въобще, че в момента Горна По и Сф едва връзват двата края за лок.Отделно няма вагони.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Преполагам оцелелите 32 ще бъдат в ГО и Ва.
Като нищо може да видим и как безславно се закрива несполучилата серия 33.
Интересно след няколко години как ще се кърпи положението с 30/31, защото тогава 32 съвсем няма да остане.
Координатор УС
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 8:56 am
Местоположение: София
Координатор УС

Мнение от Vladyar »

Това с автобусите, които ще се движат на мястото на влакове, ме дразни най-много в цялата история. Някой знаели кои влакове ще бъдат заменени?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

10206/10207/10210/10211 ще са с вагони и ДЛ серия 06. Утре очаквайте снимки.
Това с автобусите, които ще се движат на мястото на влакове, ме дразни най-много в цялата история. Някой знаели кои влакове ще бъдат заменени?
Мездра-Враца, Дупница - Бобов дол, но не съм 100% сигурен.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дочух и за Монтана - Берковица , но все още чакам потвърждение.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Правилно си чул. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Електричката в този участък пътуваше почти празна , но как ще се реши въпросът с директните вагони от София? :?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Директните от София ще си пътуват. Няма да се движат само тези, които все още са с 32-ки.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Влак 10207 днес:

Изображение
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Много отдавна не съм се возил на влак със шестак начело, завиждам ти. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За 32-ра серия иди - дойди съм съгласен да се спрат "уморените коне", но за 33-та, която не само бе вандалски съсипана като серия ТПС, но и бе подложена на всякакви малоумщини в депото смятам, че един заводски ремонт в "МИН - Ниш" няма да е зле като идея. Първо ще спомена, че познавам из дълбоко работата на завода и опита му в ремонти, модификации и модернизации на ЕМВ серия 412(аналог на БДЖ 33). Един такъв ремонт на влак серия 412 в крайно лошо състояние(след опожаряване от футболни вандали през 2004 г.) се извършва за 2-4 месеца с полагане на нов кабелаж, частична модернизация, климатици в салоните и на кабините, ново салонно оборудване и други модификации и крайната цена за потребителя(в случая Железнице Србие) е около 450 000 Евра. Смятам, че е редно БДЖ да помисли за подобен род съживяване на 33-та серия, тъй като ресурса на машините още не е изтекъл, а някои от тях са били в експлоатация прекалено кратко. Ако това не се случи, а бъдат нарязани още по - редно е някой от "горе" да посети Зандан Палас за доста дълго!
64.19
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Марио, тъй като едва ли четат форумите тези хора, от които зависи модернизацията или бракуването на 33 серия, би трябвало да се използва форумния натиск чрез и-мейли и евентуално по друг начин.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Някои фамилни автобусни фирми доста ще понапълнят гушките...
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация