Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Отново! Драма с влак
22.07.2008 20:25 13

Бързият влак ще се върне в гара Реброво. Снимка: БГНЕС



Към 17:40 часа във вторник, при излизане от тунел в участъка между гарите Реброво и Владо Тричков, локомотивната бригада на бързия влак № 7622 от Видин за София е забелязала, че върху железния път е паднала скална маса. Това е наложило екстрено спиране на влака, съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

Благодарение на бързата реакция на машинистите е избегнат удар между композицията и скалните отломки върху линията.

Бързият влак ще се върне в гара Реброво.

„Български държавни железници” ЕАД създават организация за изпращане на автобуси, които да поемат пътниците от влака по направлението към София.

По първоначална информация в бързия влак Видин – София има около 200 пътника.

Към момента общо осем влака престояват в различни гари, тъй като движението в участъка между Реброво и Владо Тричков не е възможно поради срутването на скална маса.

Ускореният бърз влак № 2607 от София за Горна Оряховица престоява в гара Владо Тричков. Бързият влак № 2610 от Варна за София престоява в гара Своге.

Пътническият влак № 70102 от Видин за София престоява в гара Бов.

Пътническият влак № 20 206 от Мездра за София престоява в гара Реброво.

Пътническият влак № 20103 от София за Мездра престоява в гара Курило.

Бързият влак № 7631 от София за Лом престоява в началната си гара София.

Също в гара София е и международният бърз влак № 382 от София през Русе за Москва.

Dnes.bg припомня, че два вагона на пътническия влак Пловдив - София пламнаха в 17:50 часа в понеделник. За щастие нямаше пострадали.

Огънят е тръгнал от шкафа с електрическо оборудване във втори вагон на композицията.

ТЕМАТА Е ОТ ДНЕС.БГ ОТ ТОЗИ ЛИНК : http://www.dnes.bg/article.php?id=54603
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Така е в БДЖ ! :? Тази компания живее ден за ден,и това е най-лошото !
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лъчо написа:Така е в БДЖ ! :? Тази компания живее ден за ден,и това е най-лошото !
Какво общо има БДЖ с падналите скали?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Всеки ден се случва нещо !
Не си защитен ! Хайде,моляти се,не ми казвай че БДЖ с много свят... :) а и допреди години ходеха хора да огледат релсите за препятствия,може и сега да ги има,но просто не се сещав как се наричаха.. :) ,та всеки ден става нещо в БДЖ то вярно че тука не са виновни те,но всепак,както казах по-горе има си хора които трябва да огледат релсите.. :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези, които гледат релсите също нямат общо с БДЖ.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
до Лъчо

Мнение от shotik »

Лъчо,от колко време се занимаваш с железницата?
Може ли да ми напишеш ,след като не знаеш ,че хората които обикалят са кантонерите,как се обикаля по 10-15 км район и може ли тези хора да знаят къде точно е мястото ,където ще се случи нещо.
Когато започнах работа през 1972 г на кантонер се падаше по 5 км район и този по дефилето навсякъде баластрата беше почистена и края и с наредени и варосани камъни,а когато се пенсионирах 2003 г имаше райони по 2-3 пъти по големи-има и участъци както е Калотина -Станянци по 17 км ,а няма пътн.влак за да може да се придвижи кантонера до определено място.Шефовете се надяваха на механизирана поддръжка ,но държавата не дава пари,на пътниците им се вижда скъпо,но железницата е единствения транспорт който сам си прави ,ползва и поддържа пътя,нито една фирма или частни лица с МПС не прави пътя,нито го поддържа.
За мен най голямата грешка е разделянето на структури,които не се съобразяват с другите и всеки гледа да печели,докато преди като цяло железницата имаше някакъв план ,който за годините си е бил добър,колкото и сега да го критикуват.
Железницата беше държава в държавата,сега е нищо!
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ами кантонери са,но не се сетих за думата в момента..немога да помня много-много... :)
Вярно,в грешка съм,признавам,пътя не се поддържа от железницата...а и това може да се случи винаги... :)

Ако знаете участъка Симитли - Благоевград,та веднъж пътувах с автобуса по случайност,и видях че част от подпорната стена се беше срутила на релсите,при което светкавично се обадих в гара Благоевград да спрат вечерният влака който минава там,но беше вече късно,защото локомотива беше везл да набива спирачки,но излезе леко от релсите...такаче,приемам че небях прав,както в моят случай,така и с този всичко е било въпрос на късмет и на бърза реакция от страна на машинистите.. :)
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация