Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

От Вчера са затворили Кюстендил-Гюешево поради възникнал пожар в близост до линията. За съжаление пожара се е пренесъм върху железния път и има изгоряли траверси. Предполагам тези дни да я пуснат пак отсечката.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Изгоряли са 100-тина траверси....
Гост
Гост

Мнение от Гост »

И пак ли с дървени ще ги сменят?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Zdravko_box написа:И пак ли с дървени ще ги сменят?
Най - вероятно да, освен ако не се сетят, че няма да е лошо това затваряне да се използва за малко рехабелитация на линията след което ежедневно да пуснат един ДМВ 10, който да се движи с 40 - 50 км/ч вместо сегашните 25.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Едно подбиване също няма да и се отрази зле.И накрая да вземат да се сетят , че дървените траверси трябва да се подменят с бетонни.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

То трябва цялата линия да се смени, ама качествено, а не подбиване и смяна на траверси тук там. Почти всички траверси по протежението на цялата линия са дървени и изгнили. На много места даже не се личи, че някога е имало траверси и човек ще си помисли, че релсите са били положени право върху земята. В момента скоростта по КР е 25 km/h, но има известно количество намаления 15 km/h... Пътници има, но само в определени влакове и в определени дни от седмицата, защото се минава през селца, до които ЕДИНСТВЕНИЯТ транспорт е влакът. Интересно какво ли ще кажат новият шеф на БДЖ Христо Монов и министърът на транспорта Петър Мутафчиев, ако някой ден пропътуват тази линия. :)

Ето малко снимков материал от линията, от миналото лято:

Къде са траверсите? http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... %20127.jpg
Преди тунел №17 http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 72%7E0.jpg
Сякаш тук свършва линията.... http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 81%7E0.jpg
В непосредствена близост до сп. Кършалево http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 49%7E6.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако някой погледне снимките , със сигурност ще си каже , че това е една забравена от Бога линия , а не участък с бъдещ статут на транспортен коридор след изграждането на трасето София - Скопие.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Още нещо интересно. Вчера влак 60273 е стигнал само до Долно село, като 60274 се е движил с вагона напред, а 55-ца е бутала отзад.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И началник - влака е сигнализирал от последния вагон (станал първи по неволя). :) Ако не бяха превърнали някогашната гара Долно село в спирка , локомотивът щеше да обърне и нямаше да се стига до такава ситуация.
Наистина там положението е трагично.Колкото по - скоро направят ремонт на линията , толкова по - добре.Разходите по пускането на влак , теглен от 55-00-ца са доста големи , в сравнение с DESIRO-то , пък и времепътуването ще се намали значително.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Да, ама с това Дезиро ще се обезмисли чара на пътуването.Друго си е да се покажеш на джама, да вдишаш свежия въздух, да се любуваш на гледките...
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация