Страница 1 от 2
Драгоманската редица
Публикувано на: Вто Мар 11, 2008 6:13 pm
от rexkos
Днес в 17.20 часа на 3-ти коловоз на гара Волуяк беше композиран влак, теглен от 43 539 и съставен от 15-20 пътнически вагона, които до сега се намираха на гаражните коловози на гара Драгоман. Една част от тях бяха второкласни купейни от различни серии, а останалите - ресторанти. Любопитното тук е за къде са тези вагони? За ревизия или .....?
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 7:02 pm
от rexkos
Днес следобяд 06 127 довлачи още 20-тина вагона от Драгоман, сред които имаше 40-ки, 47-ци, 74-ки и няколко бюфета като на Дианата и 2611/2610.
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 7:05 pm
от RWman
Брей, какво ли ще ги правят?А дано поне каквото може да се пусне в движение, особено бюфети и ресторанти.

Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 7:06 pm
от Гост
rexkos написа:Днес следобяд 06 127 довлачи още 20-тина вагона от Драгоман, сред които имаше 40-ки, 47-ци, 74-ки и няколко бюфета като на Дианата и 2611/2610.
Тоз влак го видях на Връбница и за малко го изтървах за да го снимам.. в състава имаше и фургони..
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 7:08 pm
от rexkos
Ааа да. Имаше и 1-2 фургона.

Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 8:10 pm
от Labros
Може да ги карат за ремонт.
А дано поне каквото може да се пусне в движение, особено бюфети и ресторанти.
И аз затова стискам палци.

Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 8:12 pm
от TAURI
Стига с тези пиянски влаци. Накря ще има повече бюфети и ресторанти от А и B вагони.

Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 10:42 pm
от VESO
Не , за пиянстване и дума няма да става , просто ще си спомняме времето , когато доста влакове имаха в съставите си ресторанти или бюфети. Личното ми мнение е следното: нека на по - дългите дестинации да се пуснат такива вагони. Не може да пътуваш 6 , 7 или повече часа и да нямаш възможност да хапнеш или пийнеш нещо. Следователно изводът е , че влакове , който да съдържат вагон - ресторант или бюфет в композициите и за да бъде отчетена някаква печалба от продажба на стоки , трябва да бъдат дневни и на дълги разстояния - примери 2611 , 2613 , 2610 , 2612 , 8611 , 8614 , 8610 , 8615 , 3621 , 3622.
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 11:20 pm
от Labros
Веско, нашенецът е свикнал да си носи ядене и пиене от вкъщи или в най-лошия случай от някоя будка по гарите да си купува нещо за из път.Сред по-голямата част от пътниците битува и витае помисъла, че във вагон-ресторантите и бюфети всичко е по-скъпо.
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 2:25 am
от disell
Labros написа:Веско, нашенецът е свикнал да си носи ядене и пиене от вкъщи или в най-лошия случай от някоя будка по гарите да си купува нещо за из път.Сред по-голямата част от пътниците битува и витае помисъла, че във вагон-ресторантите и бюфети всичко е по-скъпо.
Не съм ползвал услугите на тези вагони скоро , но си спомням ,че още преди 10.11.1989 г. в тях си беше доста скъпичко, тогава едно "Швепс"-че "Зл.портокал" в тях струваше 0,45 лв , при условие ,че по магазините беше 0,15 лв / 300 % надценка / , едва ли и сега положението е по-друго , виждал съм пътници да си купуват кафе от количка с цена 0,60 лв за един пръст вода и едно пакетче нес-кафе , така че когато сложат едни нормални цени и започнат да печелят от оборота а не на принципа ден-година храни тогава българина ще спре да си носи сандвичи , води и разни други работи от вкъщи за да има за из път....
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 7:18 am
от Labros
Но за това трябва БДЖ да постави едни нормални наеми.От съществено значение и неизбежна в днешно време е рекламата.
Мисля си и друго: дали няма някакъв начин една, или най-много две фирми да спечелят концесията.Просто така цените ще са унифицирани във всички вагони, а не всеки собственик сам да си определя цените.
Но все пак трябва да има някаква причина да се карат тия вагони към София...
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 1:23 pm
от bdz46
Labros написа:От съществено значение и неизбежна в днешно време е рекламата.
Преди няколко години в тогавашния влак 120 (сега 1620) имаше стюардеси, които обикаляйки с количката, оставяха във всяко купе меню на бюфета. На връщане си ги събираха обратно.
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 5:41 pm
от VESO
В Белия кон беше същото. Преди доста време пътувах в 3621 и забелязах "количкар" , който се разкарваше от единия край на композицията до другия.Подобна бе ситуацията и в "Сл.бряг". Сега дали в някой влак го има това явление , силно ме съмнява.
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 6:14 pm
от rexkos
VESO написа:В Белия кон беше същото. Преди доста време пътувах в 3621 и забелязах "количкар" , който се разкарваше от единия край на композицията до другия.Подобна бе ситуацията и в "Сл.бряг". Сега дали в някой влак го има това явление , силно ме съмнява.
Сега тази практика се наблюдава в 2611/2610. Не знам как е в Дианата и 9621/9622.
П.П. Въпросните вагони от Драгоман в момента се намират във вагонно депо Надежда.
Публикувано на: Чет Мар 13, 2008 8:45 pm
от Labros
Имаше преди години (може би 3) един дърт количкар в 1651, пътуваше от София до Пловдив, после се прехвърляше на 8637 до Стара Загора и после обратно по реда: 8636/1650.