
родопито от кога е експрес, аз знам че е БВЗР Бърз влак с Задължителна резервация 

Днес МБВ 462 премина през Борово с 44 202 със 3 EX DB един турски един спален румънски и май един купеен румънски
Инфо от гара Зимница днес:
Между 16:30 и 17:00 имаше един момент когато всичките 5 коловоза бяха заети:
1) ПВ 30136
2)Пристигаше Бв 8613 с 44-128 и +33
3) 8614 с 46-234 спря за 2 ' по среща с 8613
4)Пв 80225 чака да бъде надгонен от 8613
5) ЛТВ 80740 със завидна композиция от цистерни.
Вечерта се получи сходна ситуация поради гореспоменатата повреда в Кермен. 8615 с 44-151 вървеше преди 8691. Пв 80227 чакаше да бъде надгонен от двата бързи . 80240 също чакаше да замине.80142 и той се намърда някъде там. 8615 имаше в състава си доста чист вагон 74-ка. 8691 премина +41'
Между 16:30 и 17:00 имаше един момент когато всичките 5 коловоза бяха заети:
1) ПВ 30136
2)Пристигаше Бв 8613 с 44-128 и +33
3) 8614 с 46-234 спря за 2 ' по среща с 8613
4)Пв 80225 чака да бъде надгонен от 8613
5) ЛТВ 80740 със завидна композиция от цистерни.
Вечерта се получи сходна ситуация поради гореспоменатата повреда в Кермен. 8615 с 44-151 вървеше преди 8691. Пв 80227 чакаше да бъде надгонен от двата бързи . 80240 също чакаше да замине.80142 и той се намърда някъде там. 8615 имаше в състава си доста чист вагон 74-ка. 8691 премина +41'


20233/20234 с 32 145/146
2612 с 44 113 и фрашкан почти до възможния максимум (всички заети места + немалко правостоящи). Този влак са му нужни 3 допълнителни вагона не само в Неделя, но и в Петък! За капак на всичко, един фуражконосещ галош, имащ се за много велик беше запречил пътя към вратите и тоалетната в 1-вия вагон страна фургона и по възможно най-нелюбезния начин подгони пътниците към другия край.
Що годе навреме (само няколко минути вътре), добро каране и добро ускорение, проблеми не забелязах, явно са я оправили тъз барака.
2691 с 44 091 и състав от бистро, 3 първокласни 63 и дряновска 44 на опашката
20111 возеше един син бюфет серия 85 55 с депо на домуване ГО, точно зад лок и между 3-те вагона за пътници, връщаше се от ревизия в HCR (не знам какво значи това съкращение)
2612 с 44 113 и фрашкан почти до възможния максимум (всички заети места + немалко правостоящи). Този влак са му нужни 3 допълнителни вагона не само в Неделя, но и в Петък! За капак на всичко, един фуражконосещ галош, имащ се за много велик беше запречил пътя към вратите и тоалетната в 1-вия вагон страна фургона и по възможно най-нелюбезния начин подгони пътниците към другия край.

2691 с 44 091 и състав от бистро, 3 първокласни 63 и дряновска 44 на опашката
20111 возеше един син бюфет серия 85 55 с депо на домуване ГО, точно зад лок и между 3-те вагона за пътници, връщаше се от ревизия в HCR (не знам какво значи това съкращение)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори