Страница 66 от 102

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 7:46 pm
от desiro_94
bobara_e_tuk написа:44-ката дряновска ли е :roll:
Да. :)

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 8:54 pm
от VESO
Със сини врати е , значи е дряновска.Септемврийските са с оранжеви. :)

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 10:07 pm
от desiro_94
VESO написа:И заради 3-тия вагон е до 100 км/ч. :lol:
То ако става за въпрос и "Чайка"-та не трябва сега да е до 100 км/ч, ама няма кой да се сети, за съжаление... :roll:

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 10:09 pm
от bobara_e_tuk
desiro_94 написа:
VESO написа:И заради 3-тия вагон е до 100 км/ч. :lol:
То ако става за въпрос и "Чайка"-та не трябва сега да е до 100 км/ч, ама няма кой да се сети, за съжаление... :roll:
не само "Чайка" не забравяйте "Родопито" :wink:

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 10:52 pm
от svd90
desiro_94 написа:
svd90 написа:Някой може ли да напише състава на Дианата
Ето това е състава на "Диана" към този момент.
Мерси

С този състав сигурно всички пътници се блъскат да са в 44-ката :D

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 11:06 pm
от VESO
И да се блъскат , тя побира само 65 души. :D Даже се е случвало да седя в такъв вагон , а хора да питат дали това не е първа класа.

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 11:28 pm
от bobara_e_tuk
VESO написа:И да се блъскат , тя побира само 65 души. :D Даже се е случвало да седя в такъв вагон , а хора да питат дали това не е първа класа.
такива грешки постоянно стават, на мен ми се е случвало да се возя в второкласна 50-ка и влизат в купето и ме питат да не би случайно да е първа класа :lol:

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 6:46 am
от Nikss
bobara_e_tuk написа:
desiro_94 написа:
VESO написа:И заради 3-тия вагон е до 100 км/ч. :lol:
То ако става за въпрос и "Чайка"-та не трябва сега да е до 100 км/ч, ама няма кой да се сети, за съжаление... :roll:
не само "Чайка" не забравяйте "Родопито" :wink:
А също и 8636/8637 и 460/461. :evil:

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 10:36 am
от VESO
Някой има ли информация какво е станало с правителствения влак - кога е тръгнал от София , какви са вагоните и т.н.? Знам само , че начело трябва да е с Банана и нищо повече.

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 11:54 am
от Vancho
За 460/461 си спомням някой спомена, че бил ограничен, щото на другите администрации вагоните били много тежки :D То в момента вози един кокошарник румънски, който надали е като руските сандъци :)

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 1:05 pm
от stani_46001
Преди половин час от тук мина влак на DB Schenker, в посока Синдел. Явно вече карат редовни товари и през 2-ра линия, пледполагам за Русе?

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 1:31 pm
от VESO
Vancho написа:За 460/461 си спомням някой спомена, че бил ограничен, щото на другите администрации вагоните били много тежки :D То в момента вози един кокошарник румънски, който надали е като руските сандъци :)
Ванчо , този "кокошарник" не е ли само в направление București Nord - Димитровград? Или и за София са пуснали? В миналото разписание румънските спални вагони (без този седящия) в участъка Русе - Горна бяха два - един за Турция , който заминаваше към Ст.Загора , Димитровград и Свиленград и един за Гърция към София и Кулата.После втория го бяха спрели.

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 1:32 pm
от disell
С какъв локомотив беше , дизел или електрически :?:

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 1:40 pm
от Saruman
460/461 има 2 вагона за София единя е нашето екс-дб, другия е купеен превъзходен серия 21-80. Казвам превъзходен, защото чета в Румънския форум, че предпочитали нашия салонен пред техния купеен. Вози и 2 вагона за 464/465, нали сега е съкратен до Свиленград и отсъства турския кушет.

Публикувано на: Съб Мар 19, 2011 1:48 pm
от stani_46001
disell написа:С какъв локомотив беше , дизел или електрически :?:
С електрически локомотив беше.