Страница 66 от 147
Публикувано на: Пон Окт 11, 2010 11:19 am
от VESO
Дано се сетят да прехвърлят и климатиците на едната машина.
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 5:22 am
от Nikss
Ще ги прехвърлят, не бой се.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:28 am
от Mario Evstatiev
Те могат на първо време да вземат 44 080, която е с климатици. И да я сглобят с частите на 152 или 156. Климатиците от 152 могат да се свалят и да се качат на 44 101, която е голям ремонт в "Кончар".
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 8:30 pm
от Nikss
44-174
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 9:36 pm
от фена
Тая машина няма да се движи по 7-а линия това е сигурно.
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 9:48 pm
от Nikss
Ако си също толкова сигурен, че ще отиде в друго депо, тъй като в това вече няма работа, имаш яко черпене от мен!
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 9:54 pm
от фена
Колкото и да е трудно да се признае си прав г-н Nikss, дори много прав.
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 10:01 pm
от Nikss
Абе в момента съм седнал, но е вярно това, което казвам. Ами нека се замислят юнаците от БДЖ-ТПС ЕООД как я мислят за напред. Депо Сф, р-н Сф например в момента е само с 2 бр. л-тиви серия 45 - 149 и 157, всичко останало е извън играта по различни причини! Ха сега на кой първо да поискаме оставката? На Ч. Трендафилов, че разпорежда глупави заповеди или на Ст. Деянов, че ги приема с 3 ръце и ги дава за изпълнение на ремонтния персонал, който е най-малко виновен в случая!
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 8:51 am
от stankos
Както ми разказва една моя позната експерт в Министерския съвет , наскоро ги събрал Бате Бойко и им казал : " Вижте какво , аз не съм експерт по всичко и каквото ми сложите на бюрото го подписвам , така че внимавайте много какво ми слагате на бюрото ! "
Което не оправдава господата Трендафилов и Деянов , те би трябвало да са експерти в предприятията ,които ръководят !
Публикувано на: Сря Окт 13, 2010 10:42 pm
от 42 072.9
Локомотивите са на Б Д Ж ! ! !
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:42 pm
от 44142
44072, 44073 и 44075 щяли да ги карат към ПД. Интересно защо ще се ползват тези кошове за възтановяване на 152 и 156 при положение, че има в ПД оглозгани. За 44075 съм съгласен, че е празна вътре но 072 и 073 ужким има нещо останало от оборудването.
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 6:45 pm
от 44142
44100 трябва от тази вечер пак да печели след смяна на бандажи. 44089 сигурно другата седмица спира за ГПР.
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:17 pm
от Nikss
Е хубава работа... да вземат 075 и 079, че са абсолютно празни, но 072 и 073 защо? 072 баща ми я е запомнил, че имаше отлично възбуждане на двигателите, Февруари 2007 г.

Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:20 pm
от 44142
072 като цяло не е лоша машина но удряната кабина е сделана много "грамотно". Общо взето има много по читави кошове от този на 072. Ще видим какво ще стане.
Публикувано на: Съб Окт 16, 2010 7:20 pm
от bdz46
Коша от 084 не е ли още цял?