Понеже се спомена, че на повечето чакащи ремонт там липсвали тоководещите шини, ами то това май е първият елемент, който изчезва от лок, който е изпратен в изолация.
Ще разберем съвсем скоро, но при тази липса няма да ги оставят така или в най-лошия случай ще възстановят две Р-ки, чакащи ред в депо Пд.
Понеже се спомена, че на повечето чакащи ремонт там липсвали тоководещите шини, ами то това май е първият елемент, който изчезва от лок, който е изпратен в изолация.
Тъй, че не е учудващ този факт.
Понеже се спомена, че на повечето чакащи ремонт там липсвали тоководещите шини, ами то това май е първият елемент, който изчезва от лок, който е изпратен в изолация.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
И на какво основание? Този удар нищо не значи, не са минали експерти да огледат и оценят щетите... когато те си кажат мнението, тогава ще разберем каква им е съдбата, но и да бракуват едната машина, в депо Пд е пълно с машини и 2 Р-ки ще бъдат вдигнати към 2-ри живот, че сега са тръгнали към оксижена.46 242 написа:Оксижен.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
43 542 не спира да се разписва по 5-та - http://media.snimka.bg/7342/020938716.jpg
Администратор
Хубавица е станала машината. А беше жалка гледка преди ремонта...42 072.9 написа:43 542 не спира да се разписва по 5-та - http://media.snimka.bg/7342/020938716.jpg
по-добре е да се съживяват Р-ките от оградата 
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори
