Страница 64 от 147

Публикувано на: Съб Окт 02, 2010 11:28 pm
от n0_aLoNe
Но движи с подклинено реле 359, плюс това винтилите на АТП са калпави. За 78 става дума.

Публикувано на: Нед Окт 03, 2010 4:56 am
от Nikss
Чак пък нов... на външен вид са го догодили в Дупнишкия салон за красота, но вътре не са пипнали кой знай какво. Имаше пусната снимка в какво състояние е един от спирачните вентилатори. Няма какво да се говори повече.
Реле 359 мисля, че беше това, което се задейства ако тръгнеш да набираш позиции на АТП и в главния въздухопровод няма налягане 0,5 МПа. Това е единствената причина за фал старт, която не се показва на пулта. 8)

Публикувано на: Нед Окт 03, 2010 8:21 am
от bdz46
359 контролира дали ножовете на реверсорите и спирачно-тяговите са заели положение. Само тогава релето включва и могат да се набират позиции.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 5:12 am
от Nikss
Ясно, мерси. :)

Що се отнася до мездренските лок, онзи ден дневната маневра на депото е дърпала от халето навън лъскава машина без номера. :roll: С оградата не знам какво е положението, другата седмица ако всичко се нареди както трябва ще се разходя до Сф и ще огледам какво е положението.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 7:25 am
от 44142
Дърпали са точно 44174.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:09 pm
от Nikss
44142 написа:Дърпали са точно 44174.
Не мога да повярвам що за простотии вършат... товарите изобщо не са намалели, а те продължават да правят бързи машини при положение, че влаковете със скопени вагони се увеличават прогресивно, а баш бързите намаляват. В Мездра БВ няма, повече от 110 няма къде да се вдигнат и теглителната норма става по-малка, а машините и без друго са кът... ако смятат, че 44 140 и 44 174 ще изкарат без проблеми в мокро време 2300 тона влак в дефилето, ами пожелавам им успех при отвозването :!:
В ГО същата работа... айде за 202 се ядва, ама машините от 45 пак са недостатъчни. За сведение, на ГО дневно им трябват най-малко 15 лок серия 45. А като сложим и ПВ? Моето предложение е такова - 3 от най-лошите машини да преминат в серия 45 като компенсация за 202 и така пак ще има 2 машини повече от преди - това да са 44 107, 44 113 и 44 114. :twisted: 8) :P

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:11 pm
от bdz46
Продължавам да се чудя за какво са им бързи машини в Мездра.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:13 pm
от Nikss
bdz46 написа:Продължавам да се чудя за какво са им бързи машини в Мездра.
Аз просто недоумявам този, който се разпорежда да се слагат колооси и редуктори за 130 как още не е изхвърчал от железницата. Сигурно е голям връзкар. Пожелавам му най-милото си да не види! Само се харчат пари за глупости! :evil:

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 3:24 pm
от 46 242
bdz46 написа:Продължавам да се чудя за какво са им бързи машини в Мездра.
някой да е вилял че е наистина за 130 ?

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 11:01 pm
от Nikss
46 242 написа:
bdz46 написа:Продължавам да се чудя за какво са им бързи машини в Мездра.
някой да е вилял че е наистина за 130 ?
Липса на номерни табели и наличие на червени колооси на какво ти прилича?

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 11:10 pm
от 46 242
Нещо накриво сте гледали . Откъде тези червени колооси ?? Те отдавна свършиха. ако ги имаше щяха на 078 и 081 да идат.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 11:24 pm
от VESO
Важно е какво пише в кабината.Vmax=?

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 5:01 pm
от n0_aLoNe
45 156 и 45 152 по последна информация се намират в депо София, точно до деломайстора на ЕМВ.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:21 pm
от Nikss
Сиреч предстоят огледи, опис и оценка на щетите. :?

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:24 pm
от bobara_e_tuk
а какво ще стане с локомотивите :?