Страница 62 от 94
Публикувано на: Сря Сеп 21, 2011 6:50 pm
от VESO
Качих снимките отново.Явно foto.bg нещо се е бъгнало , тъй като аз пък ги виждам в моята галерия качени по два пъти.
VESO написа:Инфо от днес , 21-ви септември:
06097-0 със 18208.До него се вижда 30005-7+30006-5 , обслужваща 10116.Пътническият за София регистрира близо 200 % населеност , като имаше правостоящи дори и в коридорите между седалките.Аз застанах в първата секция до вратата , но да си измия ръцете до тоалетната изобщо и не можах да стигна.За най - голяма изненада , правостоящи имаше до Пазарджик.
07064-9 
тов.влак.
43539-6 
"Тристранната схема" 10121 / 10265 /10114.
Изолираната
44078-4.
44185-7 
1622.
45157-5 
"Бургас Weekend" 8671 с бистро и 5 exDB-та.
46229-1 
тов.влак.
46238-2 
8610.
31019-7+31020-5 обслужваше 10112.
Сега отварят ли се?
Публикувано на: Сря Сеп 21, 2011 6:52 pm
от Saruman
Перфектно се отварят и виждат. Браво!
Публикувано на: Сря Сеп 21, 2011 6:52 pm
от bobara_e_tuk
да вече се отварят

Публикувано на: Сря Сеп 21, 2011 7:06 pm
от stani_46001
Днес имаше двойно присъствие на модернизирана 46-ца в Каспичан. Локомотив 46219, дошъл от Карнобат с товарен влак, след което замина изолиран за Синдел. През това време от към Горна Оряховица дойде товарен влак начело с машина 43-та серия и зад нея 46243. Малко след това машините се върнаха с друг товарен влак за Горна. Трябваше 46243 да води, но можеби има причина това да не се случи. Клипчета след малко в съответната тема.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 1:40 pm
от Nikss
Днес ЕМВ 32 145/6 обслужва вл.20103/4. При пристигане на 20103 в г. М се оказа, че от първа талига по посока на движението излиза дим с неприятна миризма. Започнаха огледи докато не се стигна до изолирането на повредената талига поради нелашкане. По думите на лок машинист, калодките държат прекалено много, защото е отворено някакво кранче на самата талига, което вкарва много въздух в SAB регулатора и се получава това. Иначе безпроблемно обслужи 20103 до крайна гара, макар и с 15 мин закъснение. Редукторите на ЕМВ виеха ужасно за масло, но пък спиранията бяха плавни и нямаше лашкане и блъскане между секциите.
ДТВ 20610 с ЕЛ 45195 + 45 171
ПВ 20132 го срещнахме на сп. Брусен с 33-ката
БВЗР 2610 *Зл.пясъци* с ЕЛ 44 076 и състав както следва:
3 първокласни вагона (2 от които се зачитаха за второкласни), синия бюфет 85 55 041, 2 второкласни и 3 първокласни, считани за второкласни (допълнителни)
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 1:58 pm
от 44-134
Nikss написа:По думите на лок машинист, калодките държат прекалено много, защото е отворено някакво кранче на самата талига, което вкарва много въздух в SAB регулатора и се получава това.
Туй ако можеш да ми го обясниш тоя въздух в САБ-а кво ше търси...
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 1:59 pm
от Nikss
Не са мои думите, написах каквото чух.

Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 2:01 pm
от bdz46
Това кранче трябва винаги да е отворено. Когато се увеличи буталния ход, през него се задейства САБ-регулатора (същия е пневматичен) и компенсира износването на калодките. Като го затвориш, трябва на ръка да се натяга, иначе се увеличава буталния ход и спирачния ефект намалява.
Фактът, че талигата е лашнала след изолирането, означава, че САБ-ът и въпросното кранче нямат нищо общо.
Най-вероятно устоял преводач на налягане, но и това не обяснява пушеците, защото калодките не пушат, ако ще и жълти да станат.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 2:03 pm
от Nikss
Хм, интересна работа. Това е вторият такъв случай след инцидента със 70202 от Юни месец.

Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 4:17 pm
от driver
има еднно реле двление то е пневматично и се намира под коша на емв
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 6:47 pm
от varg
Извинете има ли някои от Бургас тука?
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 6:53 pm
от gu6terov
Има.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 10:32 pm
от plastikat
Двама даже

Публикувано на: Пет Сеп 23, 2011 12:28 pm
от r0n1s1z3
Вчера (22.09.2011) пътувах с "Чайката" от София към Тулово и голямо впечатление ми направи масираното присъствие на локомотиви на БЖК на гара Пирдоп - 6 87-ци, 2 40-ки и два дизела 52-а серия... Някой знае ли защо...?!

Публикувано на: Пет Сеп 23, 2011 12:29 pm
от Saruman
гара на домуване Пирдоп.