Страница 7 от 17

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 7:38 pm
от lok43r
85 даде кръгов огън с чайката още на пд преди 2 дни. А 87 е с разрегулирано SO - бавно превключва.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 7:53 pm
от dido73
44142 написа:085 Нещо не е много добре с Зарядното гледам. Постоянно подържа 15А заряд. Сигурно буферното съпротивление не е настроено точно. Добре е поне, че при това положение се презарежда само батерията която е между 36 и 48 волтовия извод.
Не сме имали поръчка за ЗУ. Мериха се 3 и 4 ТД за земно. Въобще не е включвана. Сигурно е паднала батерията.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 7:56 pm
от 44142
45158 още ли е в депото или не си гледал?

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 7:59 pm
от dido73
44142 написа:45158 още ли е в депото или не си гледал?
Не забелязах.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 7:59 pm
от 44142
Как не са се сетили да напишат в поръчката на 090, че в режим на реостатно спиране няма възбуждане да я погледнете. Лок има страшен реостат или поне имаше.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:00 pm
от dido73
44142 написа:Как не са се сетили да напишат в поръчката на 090, че в режим на реостатно спиране няма възбуждане да я погледнете. Лок има страшен реостат или поне имаше.
А указателя премества ли се на спирачка?

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:03 pm
от 44142
Ще те излъжа. Пробвах го по време на движени а като стигнахме в ГО механиката беше в насипно състояние и нямаше време да се ровя. 8 позиций си набра.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:23 pm
от dido73
44142 написа:Ще те излъжа. Пробвах го по време на движени а като стигнахме в ГО механиката беше в насипно състояние и нямаше време да се ровя. 8 позиций си набра.
Тя позиции може да си набира, но да не събира оперативната или силовата схема. Не събере ли оперативната не се захранват рекдините. Не събере ли силовата - нема тоци. Може и двете - ако не е събрала от спирачен контактор не събира и оперативната, а позициите си ги набира (със захранвани спирачни контактори се набират и позиции едновременно ). :)

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:24 pm
от 44142
Точно. 078 по едно време не събираше оперативната но този месец я тествах и си работеше.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:28 pm
от dido73
44142 написа:Точно. 078 по едно време не събираше оперативната но този месец я тествах и си работеше.
Няма планов ремонт на който да не работи реостат и да не сме го най-малкото прегледали. Не мога да кажа, че на 100% сме се справяли. :) Има случаи на земно от спирачни съпротивления и като компромисен вариант се разкачат за да върви поне машината. Тогава сме безпомощни докато не се изчисти земното. :?

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:30 pm
от 44142
Добре е, че в ПД се държи още на реостатите. На повечето М машини е изолиран.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:31 pm
от dido73
44142 написа:Добре е, че в ПД се държи още на реостатите. На повечето М машини е изолиран.
По бай Йорданово време е бил даже забранен. Така че сега въпреки цялата криза и разпад нещата се поддържат на някакъв задоволителен минимум.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:35 pm
от 44142
Без части нищо не става. В ПД се изпосвалиха камерите на ГВП-тата от спрените маш и свършиха. 44098 стоя 3 дена в ПД да чака камера на ГВП-то докато пристигне от базата в Русе.

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:37 pm
от dido73
44142 написа:Без части нищо не става. В ПД се изпосвалиха камерите на ГВП-тата от спрените маш и свършиха. 44098 стоя 3 дена в ПД да чака камера на ГВП-то докато пристигне от базата в Русе.
То си има закон - с трици маймуни се не ловат, а па локомотиви па се още по-малко прават с трици. :wink:

Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 8:43 pm
от 44142
Напълно си прав. За съжаление за да се закърпи положението се свалят чаркове от спрените маш. Лошото е, че и те се по опоскаха.
На тази снимка са 083, 084 и 148. Най ме е яд за 148 която беше страшна машина.
http://lok45.hit.bg/DSC07951a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC07953a.JPG