


Администратор
Точно така. Но когато няма секции, влак 20220 е с един ЕМВ и тогава ела гледай цирк. Както bdz46 писа преди, населеността става от 200% нагоре, което практически означава, че народ има навсякъде. Включително и в задната кабина. Тази сутрин 20220 е бил пак само с една секция, така, че може да си представите какво е било за пътуващите в нея. Днес също може да не осигурят две секции за утрешния 20220. Просто не достигат. Като спряха 32 101/102 и 32 095/096 даде фира за фазан, положението става кофти. 32 115/116 вчера пък издъни компресор и свалиха от 32 095/096 за да я пуснат поне нея.mitko_pz написа:20223 не трябва ли да вози и втора мотриса за 20220 на другата сутрин.Дажш мисля, че и 20220 трябва да е с 2 ЕМВ-та
64.19

В такъв случай, наистина трябва да се използва композия.Има едни вагони,които мисля, че не се използват цял ден.Това са вагоните на 50220, който пристигат на София в 6:59.Та тази композиция да се използва после за 10121 до Септември след което до Пловдив като 10263 и след това от Пловдив да се върне като 10114 на София в 17:33 и да си продължи за Дупница.Лошото само сега се сещам, е че 10114 кара мотрисата за 10226 от Септември за Костенец и композицията няма как да е обслужи. 

депо подуяне
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
В задната кабина не е имало хора като бях на 20220 с една ЕМВ. Щеше да личи - разхвърляни фасове, а и кабината я намерихме така, както сме я оставили. Населеността по мои сметки беше над 400%.
Днес 32 101 замина на отговорно съхранение в Кулата на самоход, като втора на влак 50111, след което изолирана от Благоевград нататък. ЕМВ беше в задоволително състояние преди 2 дни, но е навъртяла пробег за ремонт.
Днес 32 101 замина на отговорно съхранение в Кулата на самоход, като втора на влак 50111, след което изолирана от Благоевград нататък. ЕМВ беше в задоволително състояние преди 2 дни, но е навъртяла пробег за ремонт.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Тя е с ограбени силови кабели повечето 95. Била е направена с нови немски кабели и от последващото престояване и те са нарязани.44142 написа:понеже липсват ЕМВ-та 33009-010 стой след ПР на СФ вече няколко год.
Депото закупи 1000 м. кабел 95 за 108 и той свърши. Поне 107/108 върви. За 81 ще трябва също поне двойно повече, защото 81 освен прикачния и моторния беше нарязан също повечето 95.
Така че, за 33-009/010 ще трябва също кабел повечето 95.
Ако някой има актуална информация за 81 нека каже. Моята информация е от преди 2 месеца. 81 до колкото си спомням беше с напълно изтърбушени ел. апарати по шкафовете. НЯМАШЕ НИТО ЕДНА БОБИНА НА НИТО ЕДНО РЕЛЕ или КОНТАКТОР.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
В Сф не смеят да пускат ЕМВ с надпробег и като си навъртят километрите си ги спират, защото са много трагични. 32 101 е спряна за Пр и замина за Клт. 33 001 е случаен ремонт за колооси, но са и изрязани силовите кабели и също не движи. Снощи се строшиха една след друга 32 097 и 32 089 и накрая 32 139 замина изол за Костенец чак в 23:30.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори