Страница 7 от 17

Публикувано на: Сря Май 30, 2007 10:02 am
от bdz46
bdz46 написа:В движение 43 500 няма вече.
43 000, те всичките са 500. :salute:

Публикувано на: Сря Май 30, 2007 11:43 am
от Tramway
VESO написа:Именно де.Аз имах предвид,че сега движещите се локомотиви са с 3-та поредна цифра или "3" или "5".С "0" няма в движение.
Между другото,Тодоре,вагоните,от които са взети талигите,да не са били такива?Имам някакво предчувстие,но не съм ги виждал на живо.
Талигите, на които е сложена машината са Пулман от 30-те години. Талигите на вагона от снимката са Гьорлиц-2 лек тип от 40-те години. Разликата е много голяма.

Публикувано на: Сря Май 30, 2007 11:49 am
от bdz46
Направо нямат нищо общо талигите.

Публикувано на: Чет Юни 07, 2007 10:09 pm
от icobdz
Като изключим , че нямат компенсатори и боксуват повече това ,че се клатят на страна а не галопират като 44/45 както съм свикнал :D няма проблем да вози всякакакъв влак. Сощи на 30604 43-517 се предстви повече от отлично освен боксуването де :wink:

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 7:32 pm
от Гост
icobdz написа:Като изключим , че нямат компенсатори и боксуват повече това ,че се клатят на страна а не галопират като 44/45 както съм свикнал :D няма проблем да вози всякакакъв влак. Сощи на 30604 43-517 се предстви повече от отлично освен боксуването де :wink:
Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците. Един въпрос тягите на 43 и 42 еднакви ли са ? :?:

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 7:48 pm
от Mario Evstatiev
Естествено, че тягите са еднакви, както и талигите.

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 7:50 pm
от Гост
Добре тогава защо 42 са ограничени на 80km/h при положение, че тягите са им като на 43, а 43 са за 100km/h. Разлика в годините не вярвам да е защото е 6 години разликата и както и да го гледаме това не е нищо. :?:

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 7:51 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Добре тогава защо 42 са ограничени на 80km/h при положение, че тягите са им като на 43, а 43 са за 100km/h. Разлика в годините не вярвам да е защото е 6 години разликата и както и да го гледаме това не е нищо. :?:
Заради колоосите вероятно, а можеби и заради многото модификации по самите машини.

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 7:58 pm
от bdz46
Сиря 42 са до 80 заради тягите, които май не са съвсем еднакви. Има много случаи на изпаднали тяги при 42, включително довели до сериозни произшествия.

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 9:04 pm
от lok43r
...

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 9:37 pm
от 44142
43 нямат мазилна.

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 10:27 pm
от Гост
lok43r написа:
KRAKOMOBILA написа:Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците.
Това е някаква измислица, която витае в главите на повечето народ като чуят "Файтър". Много добре си возят машините (поне при скорости до 80 км/ч), а за товарна служба са просто перфектни. В случая с 517 машината или е била разкантаросана или мазилната е правила мизерии.
Аз говорех точно за 517 за други машини нямам наблюдения. Но в втора кабина на 517 е ад, истински джонтоброяч. :)

Публикувано на: Сря Юни 27, 2007 10:36 pm
от Гост
bdz46 написа:Сиря 42 са до 80 заради тягите, които май не са съвсем еднакви. Има много случаи на изпаднали тяги при 42, включително довели до сериозни произшествия.
От бай Стойчо разбрах, че тягите на 42 и 43 са абсолютно еднакви, просто началството е решило, че след като 42 са по стари и дават дефекти в тягите са свалени на 80km/h. Възможно е и захващането на тягите да различно от това при 43 и за това да изпадат и да се откачат. В книгата Ел подвижен състав на БДЖ на издателство Техника, не намерих нищо за тягите на 42 и 43 само за 41. :)

Публикувано на: Чет Юни 28, 2007 4:38 pm
от 42 072.9
"Умора на материала" е настъпила в тягите при серия 42, в ГО колкото и да ги заварят все същото.

Публикувано на: Чет Юни 28, 2007 10:09 pm
от rexkos
Днес МБВ 292 беше с 43 554. Машината доскоро е била на оградата в Мездра, но накрая решиха да я пуснат, макар и само до 80 km/h, заради тънките й бандажи. От София замина навреме, но в Костинброд пристигна с 5 минути закъснение. 2 минути за причинение от краткото спиране на Волуяк, а останалите 3 са от локомотива. Малко преди сп. Костинброд влакът намали до 15-20 km/h, след което продължи пътуването си с около 60 km/h. Според мен причината е някаква повреда в локомотива. Още повече от Костинброд влакът замина с вдигнат преден пантограф, а не заден. Ако е възможно, нека тези които са по-наясно с нещата, да кажат какви са възможните повреди в локомотива.