Въпрос - на центр. гара Варна на изходните светофори има допълнителен фар отзад на гърба на всеки един от тях , който "гледа" не към пероните , както останалите светлини , а към стрелките.
За какво служи този фар и каква светлина подава?
За какво служи този фар и каква светлина подава?
Последно промяна от VESO на Нед Яну 30, 2011 11:20 pm, променено общо 1 път.
А тази снимка я правих вчера.Изненада ме липсата на сигнал в изходния светофор на гара Пазарджик.Да не би да е изгоряла крушката вътре , тъй като в другата гърловина , светофорът си светеше червено?

Техник


Техник
При МРЦ МН-70, когато светофора е изправен и затворен, на пулта свети неговото забранително показание (червено или синьо). Когато изгори крушка започва да звъни звънец при ДР, той го спира с бутон ИЗСВ, праща механика да отстрани повредата. Механика си свършва работата, пак почва да звъни звънец, за да извести дежурния, че повредата е отстранена. Звънецът се спира и продължава нормалната работа на централизацията.

Техник

И когато изгори крушката на Червената (Синята) светлина на Изходния (Маневренния) светофор,при Деж. ръководител на пулта започва да мига Зелената (Бялата) повторителка на съответния Изходен (Маневрен) светофор.n0_aLoNe написа:.................... Иначе при Руска Блочна не светят изходните, само входните.

Преди няколко години пътувах от Жеглица за Видин, и когато влака трябваше да замине от гара Видбол на изходния светофор (на главния или транзитния коловоз нз. кое е правилното) светна зелената светлина но червената не огасна. Влака замина, след като началника на гарата започна да попълва някакви документи, и заедно с началника на влака и машиниста се подписаха в тях. Често ли се случва и на какво може да се дължи тази повреда. 

Информация
Модератори