Страница 7 от 7

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 6:45 am
от Mario Evstatiev
Вчера в състава на руския влак имаше един интересен "сандък". Вагонът изглежда така. Вагонът има 16 спални места в 4 купета, две служебни отделения и бюфетска част откъм спалните купета. Такъв вагон в София не е идвал преди, докато във Варна лятото се срещат.

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:01 am
от rexkos
Този вагон вече редовно идва към София, откакто върви сезонният 1384/1385. :)

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 9:23 am
от VESO
В Бургас също се среща , виж тази снимка и първия вагон след локомотива.

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 2:31 pm
от Vancho
Кореспондирам си с колеги румънци и им зададох въпрос дали е позволено ползването на вагоните на сезонните влакове до морето в тяхната страна. Отговориха ми че се разрешава в чешкия седящ вагон на влакове 1180/1181 да се пътува вътре в страната :evil: А на мен в Русе категорично ми бе заявено че никой от тези влакове не може да се използва. Не се ли прилага двоен стандарт в случая ? :roll:

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 4:53 pm
от VESO
Ванчо , у нас всички вагони на 1180 / 1181 , които идват са спални.Седящи няма.Само преди 2 години по изключение засякох словашки седящ вагон на бургаската гара , но явно е било извънредно.Принципно , както вече казах , всички са спални или кушети.Затова и шафнерите не разрешават да пътуваш във вътрешно съобщение.

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 5:57 pm
от Vancho
Има и в момента :) Поне за Бургас има на сто процента

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 6:22 pm
от VESO
Значи няма никакъв проблем да се качиш вътре.Интересно кондуктор от къде ще дойде , тъй като шафнерите си отговарят конкретно само за спалните вагони.
Как изглежда седящия вагон?

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 6:24 pm
от Mario Evstatiev
Весо, кондуктор защо е акто има началник на влака? Той може да провери един вагон билети - не е толкова трудно. Иначе седящия вагон си мяза на обикновена 2-ро класна 40-ка.

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 7:58 pm
от VESO
Добре , какво пречи на Ванчо да отиде да потърси нач.влака и да го пита.Нали и той би следвало да стои във вагона.На касите всичко може да му кажат.

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 8:53 pm
от Vancho
На касите ме отрязаха като кисела краставица :lol: А представям си какво ще стане ако се навъртам около влака. Полицаите ще ми налетят като чакали :D Плюс това са едни готини часове на пристигане, тъй че не, мерси... :D Като знам че живея в Абсурдистан, ми е пределно ясно че не мога да ползвам влака... Но доказа се че се прилага двоен стандарт и в Румъния може. Ама те не са просто като нас да минават по нощите влаковете при тях :evil: Да ги пускат по 28-ма, 9-та достатъчно е разбита да понася и тия тежки МБВ. Да не говорим че вече пуснаха скоростното трасе от Констанца

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 8:59 pm
от bdz46
Тежки МБВ?! :?

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 9:24 pm
от Vancho
E не са нормалните двувагонни ПВ... Нали постоянно твърдите как руските вагони били по-тежки от нашите ? Нали затова има коригирани криви по 4-та ? 15 вагонни влакове. Като поисках да се пусне вагон вътрешно ми бе отговорено че не може да се увеличава масата на влака повече ? Два пъти едно и също май не казвате :roll:

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 10:02 pm
от bdz46
Аз никога не съм твърдял, че руските са по-тежки. Напротив, почти със същата маса са.
Един пълен товарен вагон тежи два пъти на пътническия и разбива пътя 3-4 пъти повече.
Обаче не бива да се бърка маса на целия влак и маса на отделен вагон.