Страница 7 от 7
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 6:45 am
от Mario Evstatiev
Вчера в състава на руския влак имаше един интересен "сандък". Вагонът изглежда
така. Вагонът има 16 спални места в 4 купета, две служебни отделения и бюфетска част откъм спалните купета. Такъв вагон в София не е идвал преди, докато във Варна лятото се срещат.
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:01 am
от rexkos
Този вагон вече редовно идва към София, откакто върви сезонният 1384/1385.

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 9:23 am
от VESO
В Бургас също се среща , виж
тази снимка и първия вагон след локомотива.
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 2:31 pm
от Vancho
Кореспондирам си с колеги румънци и им зададох въпрос дали е позволено ползването на вагоните на сезонните влакове до морето в тяхната страна. Отговориха ми че се разрешава в чешкия седящ вагон на влакове 1180/1181 да се пътува вътре в страната

А на мен в Русе категорично ми бе заявено че никой от тези влакове не може да се използва. Не се ли прилага двоен стандарт в случая ?

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 4:53 pm
от VESO
Ванчо , у нас всички вагони на 1180 / 1181 , които идват са спални.Седящи няма.Само преди 2 години по изключение засякох словашки седящ вагон на бургаската гара , но явно е било извънредно.Принципно , както вече казах , всички са спални или кушети.Затова и шафнерите не разрешават да пътуваш във вътрешно съобщение.
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 5:57 pm
от Vancho
Има и в момента

Поне за Бургас има на сто процента
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 6:22 pm
от VESO
Значи няма никакъв проблем да се качиш вътре.Интересно кондуктор от къде ще дойде , тъй като шафнерите си отговарят конкретно само за спалните вагони.
Как изглежда седящия вагон?
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 6:24 pm
от Mario Evstatiev
Весо, кондуктор защо е акто има началник на влака? Той може да провери един вагон билети - не е толкова трудно. Иначе седящия вагон си мяза на обикновена 2-ро класна 40-ка.
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 7:58 pm
от VESO
Добре , какво пречи на Ванчо да отиде да потърси нач.влака и да го пита.Нали и той би следвало да стои във вагона.На касите всичко може да му кажат.
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 8:53 pm
от Vancho
На касите ме отрязаха като кисела краставица

А представям си какво ще стане ако се навъртам около влака. Полицаите ще ми налетят като чакали

Плюс това са едни готини часове на пристигане, тъй че не, мерси...

Като знам че живея в Абсурдистан, ми е пределно ясно че не мога да ползвам влака... Но доказа се че се прилага двоен стандарт и в Румъния може. Ама те не са просто като нас да минават по нощите влаковете при тях

Да ги пускат по 28-ма, 9-та достатъчно е разбита да понася и тия тежки МБВ. Да не говорим че вече пуснаха скоростното трасе от Констанца
Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 8:59 pm
от bdz46
Тежки МБВ?!

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 9:24 pm
от Vancho
E не са нормалните двувагонни ПВ... Нали постоянно твърдите как руските вагони били по-тежки от нашите ? Нали затова има коригирани криви по 4-та ? 15 вагонни влакове. Като поисках да се пусне вагон вътрешно ми бе отговорено че не може да се увеличава масата на влака повече ? Два пъти едно и също май не казвате

Публикувано на: Пет Юли 15, 2011 10:02 pm
от bdz46
Аз никога не съм твърдял, че руските са по-тежки. Напротив, почти със същата маса са.
Един пълен товарен вагон тежи два пъти на пътническия и разбива пътя 3-4 пъти повече.
Обаче не бива да се бърка маса на целия влак и маса на отделен вагон.