bdz46 написа:Трафа на 61 е по-сериозен от на повечето трафопостове.
@dido73 на колко А изключва МТЗ на ВО?
Зависи кой точно ток те интересува - тока на консумация или измерения след токовия траф от токовото реле в шкаф защити.
Токовото реле в шкаф защити е същото както при R-ките, но настроено за друг ток - за
R-ка,
701А е за
4,6A (знам го по техн. документация). За патицата
701А се настройва за ток, който само бай ти
Пешо-настройката знае, защото той настройва шкафове защити (по-точно той
има право да настройва съобразно документа издаден му от ЦПО, че е оторизиран да настройва). За това не зная на колко ампера се настройва реле
701А на патиците.
Това относно измерения ток от токовото реле
701А.
При всички положения настройката по ток на
701А на патиците е двойно по-малко защото...малка техническа справка показва:
Според
техническата документация на 68Е1 1500V-товата намотка ВО на
R-ка е с номинални данни
~1Ф/1500V/680kW/453A => последното е тока който явно те интересува (това е максимален ток при посочената максимална мощност). Предвид това че не зная коеф. на трансформация на токовите трафове за ВО предполагам, че тези
453А ще съответстват на
4,6A във вторичната намотка на токовите трафове захранващи
701А.
Толкова за R-ката.
По
техническа документация на 56Е1 намотка ВО на патица има данни
~1Ф/1521V/300kW/?А. Не е посочен ток, но аритметически би следвало да е
197A
До тук всичко е по техническа документация.
Можеш сам да сравниш данните на двете намотки ВО на R-ка и на патица. Отношението в мощности(токове) е
2,2 пъти в полза на R-ката. Демек намотка ВО на патицата е
2,2 пъти по-маломощтна. Ако се направи чисто аритметическо съотношение логично е и
701А да се настройва на
2,2 пъти по-малко ток - приблизително
2A.
ОБАЧЕ, съвсем друг е въпроса, колко е реалната консумация на отоплението на 1, 2, 10 или 20 вагона от еди кой си тип

Тоест дали патицата може да отоплява 5, 10 или 20 вагона зависи от това, дали консумацията на тези вагони ще надвиши
197A
Мисля, че проблемите на патиците с ВО през зимата не са митове, притчи или градски легенди, а са в следствие на чисто технически дадености.

Ти би трябвало да си забелязал колко е консумацията на определен тип вагони през зимата, наблюдавайки ампермера на ВО в R-ката, в промеждутъците когато не гледаш мадами по пероните. Ха сега сподели колко ампера гълтат примерно 6 вагона серия 74 с включено отопление и дали достига
200А.

Патицата издържа до
197A.
Моля вагончиците във форума да се включат и да кажат колко е мощността на отоплението на вагон серия 74.