Страница 7 от 28
Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 11:47 am
от 46 242
За нея само 8611 и 8614 и нищо друго

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 3:43 pm
от VESO
Малко трудно да обслужва точно тези двата.Ако мислят да я пускат до Варна,първият влак,който ще и дадат е "Родопи",но няма да стане.Най-вероятно ще влезе в общия типов график на Дианата,8610/8615 или 1623.
Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 3:45 pm
от rexkos
За типовия график (8615, 8610 и т.н.) са необходими три машини. Четвъртата ще отиде на някой друг влак.
Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 3:47 pm
от VESO
rexkos написа:За типовия график (8615, 8610 и т.н.) са необходими три машини.......
И 2 от тях най-вероятно ще са 221 и 229.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 3:49 pm
от rexkos
VESO написа:rexkos написа:За типовия график (8615, 8610 и т.н.) са необходими три машини.......
И 2 от тях най-вероятно ще са 221 и 229.

Третата остава да е или 231 или 234, освен ако и те отидат в Бургас.
Кончар - Фалит
Публикувано на: Чет Фев 22, 2007 11:48 pm
от dido73
От околу седмица персонала на халето в Пд, собственост на дружеството е в принудителен неплатен отпуск. Работят само някои работници по довършването на една 46-ца.
Усилено се говори , че хърватския завод за локомотиви Кончар е фалирал и канчарски заводи правели само трамваи за сега.
Друг идтересен слух е че от БДЖ са назначили комисия за проверка изразходването на средствата във въпросното хале в Пд, поради огромни липси и несъответствия.
Също така по данни от непотвърден източник предстои нов анекс №12 към договора с Кончар за модернизация на 12 локомотива за тази 2007, което прави по локомотив на месец.
Ако някой има точна и неоспорима информация за туй що става в тази фирма нека да сподели
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 2:03 pm
от Labros
Усилено се говори , че хърватския завод за локомотиви Кончар е фалирал
За този тук в Пд ли става въпрос,или за завода в Хърватска

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 3:51 pm
от rexkos
Днес 46 221 замина за Пловдив, като беше лок. ползващ трасе на 8615. Машината е с прясно боядисани в червено пантографи "Шкода", които определено много й отиват. Машината все още мирише на боя.

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 6:43 pm
от Labros
Машината изглежда много добре

Видях 46 221.8 след пристигането му на гара По.Направи ми впечатление,че по време на работа ТД почти не се чува,а пък и машинистите се кефеха и постоянно натискаха тифона,сякаш да се похвалят за новата придобивка

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 6:50 pm
от 43.309
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 174378.jpg
46.221 начело на 8615
(заснета по сигнал подаден от BDZ46)
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 6:55 pm
от rexkos
Пантографите "Шкода" Rulezzz!

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 7:07 pm
от Гост
Добре изглежда машината,но до кога ли.....
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 7:19 pm
от 44-134
KRAKOMOBILA написа:Добре изглежда машината,но до кога ли.....
Aми ако е вярно това с което се бъзикат сички в депото ше е докато човека за който разправят че ще и е старши се пенсионира

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 7:22 pm
от 46 242
От Dido73
Също така по данни от непотвърден източник предстои нов анекс №12 към договора с Кончар за модернизация на 12 локомотива за тази 2007, което прави по локомотив на месец.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Договорът включва 12 лок, по един на месец, също така и модернизация и капитален ремонт на още 8 лок. Източникът е сигурен.
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 7:29 pm
от 44142
Някой убеден ли е, че този замисъл ще се изпълни в срок.