Страница 7 от 8
Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 8:26 am
от Nikss
Да е честита! Очакваме скоро и
46 203.6 
Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 6:09 pm
от VESO
ProForMance , не се скатавай , а покажи снимки на "Сл.бряг".
Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 6:24 pm
от ProFoRManCe
Публикувано на: Пет Яну 30, 2009 11:43 pm
от VESO
Този сайт кога пак ще заработи отново?
Публикувано на: Сря Фев 18, 2009 12:56 pm
от ozzy
VESO написа:Този сайт кога пак ще заработи отново?
Ще го въстановя съвсем скоро, обещавам

Трябва да намеря друг сървър и да кача там наново цялата информация
Публикувано на: Съб Авг 08, 2009 8:04 pm
от Mario Evstatiev
46 221.8 е имала онзи ден кратка "схватка" с джип на охраняем прелез. Щетите по машината са минимални и се изразяват само в отчупване на капака на конектора за захранване в депо с 380V и малко поолющена боя по долната част на рамата. Последиците за джипа вероятно са завършек в "Белканто"

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 10:09 pm
от Nikss
Във Вторник, 29.11.2011 г. по всяка вероятност локомотив 46 238.
2 ще спре за ГПР в депо Бс.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 5:31 pm
от 42 072.9
46205 (вл.3621) днес не "успя" да включи ГВП след ставката на Столник въпреки многобройните опити. Любопитното, е че при последното влизане в Кончар машината беше с чисто нови бандажи, а излезе последна стружка.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 5:35 pm
от bdz46
Защото взе талигите на 46 234. Очаква се и 208 да получи талигите на 204, които са от ремонт и също да тръгне.
205 изписваше ли някаква повреда?
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 5:44 pm
от 42 072.9
Предпазител на R-C защита, блокиран контактор 3-6, реактор, спирачни съпротивления и няколко пъти микропроцесор - от историята.
Възможно е да е същия случай както при 46208 с нейното ГВП.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 5:57 pm
от bdz46
А извън историята? Или просто не включва без допълнителна индикация?
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 6:08 pm
от 42 072.9
ГВП Off и това е. При 208 проблема бил, че от хроничното изключване/включване се повреждат едни пластини в механизма и после няма никакво включване.
Към 17ч все още не я били вдигнали.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 7:28 pm
от KRAKOMOBILA
Тези ГВП-та имат определен брой включвания/изключвания след което се заключват доколкото знам. Напълно е възможно и това да се е случило.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 7:41 pm
от bdz46
Не е това, защото 205 е още нова и е далече от бройката (250 000), а и не мисля, че се заключват, но при първото ТП трябва да се смени камерата.
Нощес гледах, че е на 138 000, но не помня дали 205 или 211, по-скоро втората, 205 е твърде нова... но пък тя дава МТЗ на първична намотка много често и на брояча му се завива свят.
Страхотни локомотиви, няма що... 90% от задействанията на защити са от "краткотрайни" повреди, които се считат за нормални

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 8:28 pm
от KRAKOMOBILA
На 242 мисля, че на чайката беше свършил цикъла и се беше заключило ГВП.