Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да е честита! Очакваме скоро и 46 203.6 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

ProForMance , не се скатавай , а покажи снимки на "Сл.бряг".
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Мнение от ProFoRManCe »

VESO написа:ProForMance , не се скатавай , а покажи снимки на "Сл.бряг".
:lol: :lol: :D Качил съм в Фотография и видео :D :D :wink: Имам и тази ам е малко размацана , защото е снимана от джама на 3621
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Този сайт кога пак ще заработи отново?
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

VESO написа:Този сайт кога пак ще заработи отново?
Ще го въстановя съвсем скоро, обещавам :) Трябва да намеря друг сървър и да кача там наново цялата информация
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 221.8 е имала онзи ден кратка "схватка" с джип на охраняем прелез. Щетите по машината са минимални и се изразяват само в отчупване на капака на конектора за захранване в депо с 380V и малко поолющена боя по долната част на рамата. Последиците за джипа вероятно са завършек в "Белканто" :lol:

Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Във Вторник, 29.11.2011 г. по всяка вероятност локомотив 46 238.2 ще спре за ГПР в депо Бс. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

46205 (вл.3621) днес не "успя" да включи ГВП след ставката на Столник въпреки многобройните опити. Любопитното, е че при последното влизане в Кончар машината беше с чисто нови бандажи, а излезе последна стружка.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото взе талигите на 46 234. Очаква се и 208 да получи талигите на 204, които са от ремонт и също да тръгне.

205 изписваше ли някаква повреда?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Предпазител на R-C защита, блокиран контактор 3-6, реактор, спирачни съпротивления и няколко пъти микропроцесор - от историята.
Възможно е да е същия случай както при 46208 с нейното ГВП.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А извън историята? Или просто не включва без допълнителна индикация?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

ГВП Off и това е. При 208 проблема бил, че от хроничното изключване/включване се повреждат едни пластини в механизма и после няма никакво включване.
Към 17ч все още не я били вдигнали.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Тези ГВП-та имат определен брой включвания/изключвания след което се заключват доколкото знам. Напълно е възможно и това да се е случило.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е това, защото 205 е още нова и е далече от бройката (250 000), а и не мисля, че се заключват, но при първото ТП трябва да се смени камерата.

Нощес гледах, че е на 138 000, но не помня дали 205 или 211, по-скоро втората, 205 е твърде нова... но пък тя дава МТЗ на първична намотка много често и на брояча му се завива свят.

Страхотни локомотиви, няма що... 90% от задействанията на защити са от "краткотрайни" повреди, които се считат за нормални :shock: :?
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

На 242 мисля, че на чайката беше свършил цикъла и се беше заключило ГВП.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация