Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 12:19 pm
Отидох на 1-ви коловоз, за да видя какво става с Дианата и за моя голяма изненада не беше с пловдивска машина, а със софийската 45157.За голямо разочарование вагона за инвалиди (63 серия) го нямаше и така цялата композиция се състоеше само от 5 синьо-жълти EX-DB вагона.5623 за Кулата и Петрич беше с мездренската 45195.Не веднъж съм виждал мездренски лок с влак по 5-та линия.От всичките влакове София-Кулата с директните вагона до Петрич, този е най-бавен и спира на най-много места, но пък за сметка на това е с що годе прилични вагона.Нямаше нито един вагон 74 серия (а те почти всичките 74 серия по 5-та са много зле).Първият вагон беше инвалидният 80 серия.Във фургонното помещение видях, че има много багаж и разни пратки.В трите първокласни купета също имаше хора.Останалите 5 вагона бяха 50 серия-1 първокласен за Петрич,3 второкласни също за Петрич и един второкласен за Кулата.В същото време на съседния 4-ти челен коловоз се намираше мотрисата за Банкя, която трябваше да потегли от гара София в 16:40, и се обслужваше от 33001+33002.
На 2-ри челен пък бяха 4-те вагона от бързия влак 6620 до Кюстендил.Всичките до един без изключение бяха тип "Кокошарник".На 6-ти коловоз, готов да потегля, се намираше Видивският влак 7625 начело с мездренската 45175.Композицията се състоше от 6 вагона-4 до Видин и 2 до Берковица.Снимка при потеглянето на 7625.
На 8-ми коловоз беше Янтрата със седем вагона и 44107.
Тъй като след трейнспотинга бях на гости у едни приятели, които живеят в Обеля, вместо да плащам 70 стотинки за рейса, реших да отида при тях за 40 стотинки с влак-хем по-бързо, хем по-евтино и хем по-комфортно.Краткото ми пътуване беше с 10212, заминаващ от гара София в 16:55.Тогава 40 минути време и първото което направих е купуването на евтиния билет и след това направих още малко трейнспотинг.
44084 вече беше готова да бъде закачена на бързия селски влак.Докато вървях към 6-ти челен коловоз, където беше моят 10212, мернах едно око към Янтрата и видях, че беше с двойна тяга, докато 15-тина минути преди това не беше така.Реших да изтичам до нея и да я снимам пак.Първият лок беше лъскавият 44137, а вторият, както на всички вече е известно, 44107.Двойна тяга с две горнооряховски КРАСАВИЦИ!
И лека по-лека дойде време да се качвам в 10212, теглен от една друга красавица и тя е 44087.Качих се в първия вагон (50 серия).Седалките бяха сменени.Бяха точно като тези на EX-DB вагоните, но тапицерия на 50 серия.Ето и снимка.Намерих си едно почти свободно купе (нямаше съвсем свободни) и малко след като поседях на EX-DB седалките, маневрата 52066 докара вагоните от 4660 и 363.Ето и няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645677812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645703437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645724531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645756718750.jpg
Десетминутното ми пътуване ми премина в наслаждаването на красивата Шкода, на всичкото отгоре 44 серия.
В Обеля влакът пристигна on time, както казват англичаните, и направих една снимка на композицията при потеглянето й.За сега това е от мен. 
На 2-ри челен пък бяха 4-те вагона от бързия влак 6620 до Кюстендил.Всичките до един без изключение бяха тип "Кокошарник".На 6-ти коловоз, готов да потегля, се намираше Видивският влак 7625 начело с мездренската 45175.Композицията се състоше от 6 вагона-4 до Видин и 2 до Берковица.Снимка при потеглянето на 7625.
На 8-ми коловоз беше Янтрата със седем вагона и 44107.
Тъй като след трейнспотинга бях на гости у едни приятели, които живеят в Обеля, вместо да плащам 70 стотинки за рейса, реших да отида при тях за 40 стотинки с влак-хем по-бързо, хем по-евтино и хем по-комфортно.Краткото ми пътуване беше с 10212, заминаващ от гара София в 16:55.Тогава 40 минути време и първото което направих е купуването на евтиния билет и след това направих още малко трейнспотинг.
44084 вече беше готова да бъде закачена на бързия селски влак.Докато вървях към 6-ти челен коловоз, където беше моят 10212, мернах едно око към Янтрата и видях, че беше с двойна тяга, докато 15-тина минути преди това не беше така.Реших да изтичам до нея и да я снимам пак.Първият лок беше лъскавият 44137, а вторият, както на всички вече е известно, 44107.Двойна тяга с две горнооряховски КРАСАВИЦИ!

http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645677812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645703437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645724531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645756718750.jpg
Десетминутното ми пътуване ми премина в наслаждаването на красивата Шкода, на всичкото отгоре 44 серия.

