Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Отидох на 1-ви коловоз, за да видя какво става с Дианата и за моя голяма изненада не беше с пловдивска машина, а със софийската 45157.За голямо разочарование вагона за инвалиди (63 серия) го нямаше и така цялата композиция се състоеше само от 5 синьо-жълти EX-DB вагона.5623 за Кулата и Петрич беше с мездренската 45195.Не веднъж съм виждал мездренски лок с влак по 5-та линия.От всичките влакове София-Кулата с директните вагона до Петрич, този е най-бавен и спира на най-много места, но пък за сметка на това е с що годе прилични вагона.Нямаше нито един вагон 74 серия (а те почти всичките 74 серия по 5-та са много зле).Първият вагон беше инвалидният 80 серия.Във фургонното помещение видях, че има много багаж и разни пратки.В трите първокласни купета също имаше хора.Останалите 5 вагона бяха 50 серия-1 първокласен за Петрич,3 второкласни също за Петрич и един второкласен за Кулата.В същото време на съседния 4-ти челен коловоз се намираше мотрисата за Банкя, която трябваше да потегли от гара София в 16:40, и се обслужваше от 33001+33002.
На 2-ри челен пък бяха 4-те вагона от бързия влак 6620 до Кюстендил.Всичките до един без изключение бяха тип "Кокошарник".На 6-ти коловоз, готов да потегля, се намираше Видивският влак 7625 начело с мездренската 45175.Композицията се състоше от 6 вагона-4 до Видин и 2 до Берковица.Снимка при потеглянето на 7625.
На 8-ми коловоз беше Янтрата със седем вагона и 44107.
Тъй като след трейнспотинга бях на гости у едни приятели, които живеят в Обеля, вместо да плащам 70 стотинки за рейса, реших да отида при тях за 40 стотинки с влак-хем по-бързо, хем по-евтино и хем по-комфортно.Краткото ми пътуване беше с 10212, заминаващ от гара София в 16:55.Тогава 40 минути време и първото което направих е купуването на евтиния билет и след това направих още малко трейнспотинг.
44084 вече беше готова да бъде закачена на бързия селски влак.Докато вървях към 6-ти челен коловоз, където беше моят 10212, мернах едно око към Янтрата и видях, че беше с двойна тяга, докато 15-тина минути преди това не беше така.Реших да изтичам до нея и да я снимам пак.Първият лок беше лъскавият 44137, а вторият, както на всички вече е известно, 44107.Двойна тяга с две горнооряховски КРАСАВИЦИ! :D И лека по-лека дойде време да се качвам в 10212, теглен от една друга красавица и тя е 44087.Качих се в първия вагон (50 серия).Седалките бяха сменени.Бяха точно като тези на EX-DB вагоните, но тапицерия на 50 серия.Ето и снимка.Намерих си едно почти свободно купе (нямаше съвсем свободни) и малко след като поседях на EX-DB седалките, маневрата 52066 докара вагоните от 4660 и 363.Ето и няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645677812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645703437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645724531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645756718750.jpg
Десетминутното ми пътуване ми премина в наслаждаването на красивата Шкода, на всичкото отгоре 44 серия. :P В Обеля влакът пристигна on time, както казват англичаните, и направих една снимка на композицията при потеглянето й.За сега това е от мен. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Trainspotting от гара Бургас,датата е 30-ти юли.Докато компанията,с която бях на отишъл на море,разпускаше в градската градина,ние с Bdz_bg хапнахме по една жътварска салата в близкия ресторант и забързахме да направим някои снимки.За да не ни е скучно,се обадихме на IkariNoRei да дойде с нас.
Мога да се съглася с основание,че по-голяма жега от тази на центр.Бургас не съм срещал никъде.Бяхме принудени да се крием от жарките лъчи на слънцето под сянката на перона и с шише кола в едната ръка и камера в другата,решихме да направим Trainspotting.
Започнахме с потеглящия 8660,който вози дир.вагони за София,чрез връзката с 8614 на Карнобат.Каква беше изненадата ми,когато вместо дежурната 46-00-ца,която бях свикнал да наблюдавам,сега композицията се теглеше от 43509-9.
Населеността беше изключително висока,затова и броят на вагоните бе увеличен на 5.
С 5 минутно закъснение на 1-ви коловоз пристигна 80123,обслужван от 32061-4+32062-2.
Докато слязоха хората,от задната страна се приближи 55150-7 и закачи мотрисата посредством "вътрешното сцепно ухо"(така се изрази маневристът,който добави,че правят това,понеже малкото останали двузвенки дават доста ядове):
Снимка преди потегляне.
Разходихме се малко и посрещнахме бургаската група на "Родопи",известна като 8681,теглена отново за моя изненада от старозагорски електровоз-днес се разписа 43511-5.
След това си взехме по един сандвич и мин.вода и решихме пеш да се разходим до Вл.Павлов.При изходните стрелки се натъкнахме на 46039-4,чакащ с тов.влак.Под един от мостовете мернахме 61010-5,заета с тов.вагони,след което направихме снимки на Вл.Павлов:
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898962048906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898973703750000.jpg
Oбходихме района,решихме да се връщаме към Бургас и на изходните стрелки попаднахме на влизащия с гръм и трясък "Сл.Бряг",теглен и днес от 46235-8.
След като засякохме времето на пристигане,се оказа,че отново е по-рано,този път обаче само с 5 минути.Снимки пред локомотива:
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898966597343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898967556562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898968443906250.jpg
и пред табелата.
Малко след него,на 7-ми коловоз се дотътри закъснелия 3660,теглен от машина,която досега знаех само от списъци и снимки.Това бе варненската 43307-8,временно командирована във филиално депо Каспичан,за да обслужи този влак.
От 1-ви потегляше 80122,обслужван от бургаската 32051-5+32052-3.Снимахме се пред нея и пред табелата.
Снимки за спомен пред електричките:
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898985897187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632898974775468750.jpg
5 минути след потеглянето на емв-то,на същия коловоз докараха композицията на 3661,малко след това варненския електровоз се "присъедини" към окаяните русенски вагони,от които "най-свестния" беше една надраскана и нашарена 74-ка,единствено на която откъм тоалетните не се носеше непоносима воня.
През това време пъргавата 55150-7 докара композицията на 3622 и вече очаквахме магистралния локомотив да дойде.Търпението ни свърши,когато от западната страна на гарата важно и грациозно се заклати 46208-5,"в пълна бойна готовност" да закара влака за столицата.Снимка пред "Красавицата",както неведнъж съм я наричал по форума,впечатлен от нейния изискан вид и безбройните пъти,когато е съумявала да стопява двуцифрени закъснения най-често от Карнобат до Бургас.
Докато обсъждахме дали да и присъдим някаква титла за красота,бяха докарани вагоните на "Сл.Бряг" и аз забелязах компанията,с която прекархаме весели мигове на морето да идват на перона.Сбогувахме се с IkariNorei и с Bdz_bg потеглих към влака.Снимка на "Сл.Бряг" малко преди потегляне.



Вече всичко е готово,от 4-ти коловоз на центр.Бургас потегля "Сл.бряг",теглен от 46235-8 с една твърде утежнена композиция-към 9-те вагона,връщащи се в столицата,бе прикачена групата на "Родопи",съставена от 6 вагона серия 50(+ един първокласен серия 40)-общо 16 вагона.Само минута след горната снимка,дежурният рък.движение дава така чакания сигнал за потегляне и влакът се устремява напред.Забелязах едно много странно нещо с вагоните-понякога групата на "Родопи" откъм тези на "Сл.бряг" е със заключени челни врати и минаването от едните вагони в другите е на практика невъзможно.Днес обаче,явно бяха забравили да ги заключат и през цялото време преминаваха пътници през вагона за превоз на велосипеди.
Внезапно спряхме на гара Дружба.Изненадата ми свърши,когато видях листчето с образеца в рък.движение да се дава на машинистите от 235 и след това същото на нач.влака.
На Карнобат бяхме навреме,снимка оттам.Престоят ми се видя изненадващо дълъг(цели 5 минути),малко след като дадоха сигнала забелязах някаква варненска електричка да се прегрупира за обслужване на влак.
На Ямбол бяхме с 6 минутно закъснение,снимка от гарата.
Друго спиране за образец направихме на Безмер.Докато траеше престоят,с Bdz_bg забелязхме прелитащ ниско самолет-сигурен знак,че летището наблизо се използва.
Резултатът след всичко това-натрупано 11 минутно закъснение на Н.Загора,снимка оттам.Както от нея се вижда,бе започнал да вали дъжд,който към Калитиново прерастна в истинска буря,затихнала малко преди Ст.Загора.При влизане в гарата,засякохме 8615,теглен от 44001-6.
Престоят трая 7 минути,понеже бяхме принудени да изчакаме локалния влак от Кръстец,обслужван от горнооряховската 32057-2+32058-0.
По уредбите съобщаваха,че тази мотриса след нас,ще заминава за Тулово.Снимка на влака в движение,малко след гарата.
Сега малко информация за вагона,в който се возех.Отделно от компанията,която в серия 63 се бореше с жегата,породена от слабоработещите климатици,ние с Bdz_bg бяхме седнали в червения вагон за превоз на велосипеди и останахме изненадани от обстановката.За тези,които не знаят или все още не са пътували с него-вагонът започва с коридор и няколко първокласни купета,идентични с тези в серия 43(exDB),след което следва едно второкласно купе,където има място за инвалидна количка и тоалетна,специално пригодена за инвалидите.Следва недълъг салон,приличащ на този във фургоните с поставки за велосипеди от едната страна и седалки от другата.От салона,посредством врата се преминава в някакво много странно купе,в което има само една седалка за двама души(не препоръчвам за тези,които си мислят,че това е идеалното място за правене на любов с гаджета),която е доста тясна и срещу нея има поставка с шкафове за инсталацията на вагона.Предполагам там се возят служебни лица или отговорници по подръжката.
Пътят от Ст.Загора ме впечатли с това,че намалението,което забелязах при Самуилово на отиване,беше изчезнало,на места се усещаше влака как се мъчи да избие закъснението.На Чирпан,където по разписание "Сл.Бряг" спира,засякохме тов.влак,теглен ако не се лъжа от 46002-2.Разминаването с Дианата(теглена от 45155-9) го направиха на Черна гора,но на Оризово незнайно защо имаше няколкоминутен престой.
Започнаха финалните услилия да избиване на закъснението и то до Тракия от 18 минути бе стопено на 11.Веднага при потегляне,влакът ускори и до По още 3 минути "вътрешно време" изчезнаха.
В този момент се обади приятелката ми,че жива и здрава се е прибрала от чужбина сутринта, и ме помоли да се отбия при нея.Така че трябваше първо да се сбогувам с моите приятели,които си отиваха в Пзк.Снимка от центр.Пловдив.
Докато сваляха инвалид от вагона серия 63,се сбогувах и с Bdz_bg,който избърза да си хване потеглящия от 4-ти челен 18212,обслужван от 10023-3+10024-1.
Бавно и славно аз вземам саковете и се оглеждам в тази хладна вечер на центр.Пловдив.Бавно и славно се зачува бръмченето на 235 при потегляне в безкрайните си усилия за избиване на закъснението-този път към София.Само миг и 8602 изчезва от 1-ви коловоз.Един миг и DESIRO-то за Пещера се стопява в сумрака.Още един миг и докато гледам закъснелия 81203 влизащ в гарата,вече се чувствам уморен.Чувам далечния шум на локомотивна свирка и се отправям към такситата зад гарата.Осъзнавам,че всички хубави неща,в това число и едно пътуване до Бургас и обратно си имат своя край.

Това е от мен,надявам се описанието,придружено от снимковия материал да се хареса на форума.Твърде съм изморен да правя цялостна оценка на днешния(опа,вчерашния) ден,затова очаквам всякакви коментари по тези 3 части.Лично за мен това море и пътуването ще го запомня с много неща.
:D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес, 31 юли.
Днес реших да отида до Централна София и да направя trainsporring.Днешният ми трейнспотинг беше изпълнен с много изненади-от тях само една е лоша, а всички останали са добри. :D
За разнообразие до Централна София реших да пътувам с влак.В 14:50 бях на гарата в Костинброд.
10210 пристигна навреме, обслужван от 33005+33006.Беше задържан на гарата 5 минути за разминаване с товарен влак теглен от 06060.
10209, с който пътувах до София пристигна на гарата с 18 минути закъснение, теглен от горнооряховската 45200.За голямо съжаление влакът вече е не е с 3 вагона, а с 2-един второкласен и един първокласен.Влакът престоя на гарата 5 минути за разминаване с една дълга Оптима начело с пловдивската 44082.Пристигнахме на Централна София с 18 минути закъснение на 6-ти челен коловоз.В това време от 5-ти коловоз потегляше 5623 начело с 44073.На съседния 6-ти коловоз беше готов да потегли 7625, теглен от 45160.В същото време маневрата докара вагоните за 4660 (за Русе, Букурещ, Киев и Москва) и 363 (за Солун и Атина).Забелязах, че спалният вагон за Атина е друг и според мен е много по-добър от предишния.Направих снимки съответно на руските вагони и румънския:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899730590156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899730616562500.jpg
На 4-ти челен коловоз се готвеше да потегли 13210 обслужван от 33001+33002.
To be continued!!!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Продължвам!!!
След като снимах мотрисата за Банкя изтичах към 6-ти челен коловоз където се намираше 10212 с 2 вагона начело с 44001.Както виждате Банан с 2 вагона е малко нетрадиционна гледка.
И така, с пълна пара изтичах до осми коловоз, където беше Янтрата начело с 44113.В същото време на 10-ти коловоз се намираше 50223 за Лакатник обслужван от 32109+32110.В това време на 11-ти коловоз се намираха вагоните за 30113 за Карлово и както винаги те бяха 2.Поразходих се малко из перона, докато видях на 300 метра от мен една Станимирка начело на 1623.Вдигтах пантографа си и с бясна скорост изтичах към влака.Когато вече бях на 100 метра от локомотива видях, че той беше токущо получилият сертификация 46229.Около 1 минути след това към него беше закачен 44098.Щом пред 46-тицата имаше Шкода, това най-вероятно означава ПРОБНО ПЪТУВАНЕ! Поразгледах 46-тицата и ми направи много добро впечатление.Лъскава е.Пантографите и са Шкода.Естествено е зачислена съм локомотивно депо Бургас.Боята на Едната врата все още не беше изсъхнала и пишеше:"БОЯДИСАНО, НЕ ПИПАЙ!".Eто още една снимка на КРАСАВИЦАТА- все пак е с пантографи Шкода, макар това и да не е най-важното, но както и да е.И без това е лъскава :D Дано да няма дефекти.
След около минута-две на 4-ти коловоз маневрата докара вагоните за нощния бургазлия 8627.В състава на влака имаше спален вагон 81 серия.Досега не съм знаел, че има такъв вагони (81 серия), но всъщност има.На външен вид изглежда точно като 80 серия, но най-вероятно има някаква разлика в отоплението и затова е така.Малко след това си взех един Nestea и се отправих по 1-вия перон в посока запад.Докато пих студения чай тиихичко и кротичко пристигна 20204 от Мездра начело с боеца 43554.Тъй като бях доста далеч от влака не успях да направя снимка на локомотива.За моя много голяма изненада в състава на влака имаше един синьо-жълт вагон за превоз на инвалиди и велосипеди 80 серия.Направих му една снимка, макар и не толкова добра.Влакът пристигна на гарата 2 минути преди време.За втори път засичам този влак да пристига преди време. :D
В същото време на 3-ти коловоз, готов да потегли се намираше 6621 за Кюстендил, теглен от софийската 44080.Вагоните бяха 4 и 3 от тях предназначени за бързи влакове.Първият вагон беше смесен 1/2 класа (от тези които наистина се смятат за смесени), вторият първокласен (40 серия), третият второкласен 50 серия и четвъртият беше син безкупеен 17 серия.Първите три вагона като цяло бяха в добро състояние, въпреки че от другата страна, която не се вижда на снимката, бяха поодраскани, но като цяло и това е добре-а преди това половината бяха 17, а другата половина 47 серия.Снимка на композицията.
To be continued!!!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Пет минути преди потеглянето на 6621 към Драгамон отпраши 10212 с 44001 начело.Ето че и дойде момент на потеглянето на 6621.В това време на 8-ми челен коловоз се намираше 60201 за Перник през Воляук и за моя много голяма изненада не беше с някоя 61, а с 06119.Нетрадиционна гледка е магистрален дизелов лок да тегли само един вагон и при това по електрифициран участък.Снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899731453750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899731568750000.jpg
След което реших да се отправя към 1-ви перон, за да видя какво става там.Още не успях да мръдна докато покрай мен накуп минаха три неща.Първо по 2-ри коловоз мина 44063, готова да обслужва 1651 за Димитровград.В същия момент мина маневрата с 4-те вагона от 20204 и спря точно пред мен.Последният вагон от маневрената композиция беше откачен и стоя там не знам колкоси, докато първите три отпрашиха към Вагонното депо Надежда.Третото беше потеглянето на 30113 начело с 451XX.И ето че въпреки влаковите премеждия успях да се добера до първи перон.На 1-ви коловоз беше готов да потегли 363 начело с горнооряховската 45200.Населеността в двата седящи вагона беше слаба, докато в спалния имаше доста хора, което показва, че тези влакове не са безсмислени.
5 минути по-късно на 3-ти коловоз се беше установил 1651 начело с токущо спотнатата от мен 44063.И за моя голяма изненада до мен беше един чужденец който също беше ЖП спотър и с кеф си снимаше влаковете.Сигурно му харесват. :P На последната снимка той се вижда. :wink:
Изведнъж се чу страшен шум-това беше 52204 с вагоните от 1663.Сред тях беше и турският от Истанбул за Белград, като малко след това беше прикачен към МБВ292.
Отидох да изпия още един чай и после:
TO BE CONTINUED!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И ето я последната четвърта част.
Всичко е ОК.На 12-ти коловоз маневрата остави вагоните за влака за Кардам+директните за Силистра.В същото време пристигна Файтърът и веднага беше закачен към 20207 за Червен бряг.Композицията се състоеше от 6 вагона, като само 3 от тях са до Червен бряг, а останалите и същевременно последните 3 бяха само до Мездра.И пак се върнах на 1-ви перон, за да видя какво става с 50225.И ето че като вече бях там от западната гърловина на гарата се чу свирка и това беше 42184, за която не знам дали вече е зачислена към депо София.Направих и следните три снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899732056875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899732081250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899732104218750.jpg
Щом направих последната снимка, 42184 се оттегли и прегарира на 3-ти коловоз, като беше закачена към 50225.За пръв път в живота си виждам 42 начело на пътнически влак.Това показва, че локомотивите от тази серия са запазени (макар че има само един такъв в оригинален вид) и гордо и смело продължават да обслужват влакове.Те са последните оцелели, но продължават да се борят.Появата на 42 начело на пътнически влак в днешни дни е доказателството, че 42-ките все още са живи и продължвата да живеят.Още няколко снимки на КРАСАВИЦАТА:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899735510781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899735120156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899735295937500.jpg
През 10 минути преди потеглянето на влака се случиха доста неща.
Първо на 6-ти челен коловоз се намираше преди 30 минути пристигналият влак от Драгоман (10211), обслужван от 33005+33006.
Второ, 7622 от Видин пристигна навреме начело с мездренската 45181.Трето, 13209 пристигна с 5 минути закъснение, обслужван от 33001+33002.Четвърто, на 2-ри челен коловоз 52226 остави вагоните за 5625 за Благоевград.
Тихо и спокойно, с 5 минути закъснение в гарата се промъкна 5624, начело с 45162:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899735359531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632899735389062500.jpg
Тъй като в момента има ремонти в участъка Генерал Тодоров-Кулата, днес влакът се движеше от Генерал Тодоров, а защо по-добре да не кажем Петрич. :wink: Още преди влакът да спре на гарата, устремено с 42184 начело потегли 50225, който не е чак за Генерал Тодоров или Кулата, а Дупница. И с това приключи днешният ми трейнспотинг.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:ПВ20111. А така смучеше че въздуха свистеше през процепите.
О да, сори, наистина влака е 20111, обърках го по инерция с ПВ 20205. Иначе нека кажа и повода за самото пътуване. Значи идеята бе малко импровизирана да се направи мини среща в Пицария "Кумарица", намираща се на едноименната спирка, която освен, че предлага прохладна удобна лятна градина е и чудесно място за трейнспотинг. На срещата освен мен и lok43r, дойде и един от най - новите наши потребители ivelinbdz, който беше довел и брат си. Срещата премина в приятни разговори на жп. тематика, бяха обсъдени въпроси относно модернизацията и ремонта на 44/45, обсъди се също така и предстоящото мое пътуване до Белград, където целта ми ще бъде дигитално фотозаснемане на електрически локомотиви тип "жабе" :wink: , също така и снимане на други жп. обекти от локомотивното им стопанство. С колегата lok43r обсъдихме също така и идеи за предстоящи форумни срещи на този форум, които най - вероятно ще бъдат отново под домакинството на прекрасната пицария. Но все пак и той има думата да разкаже малко, ти си колега :wink:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Любопитно ми е защо на 45171 от една страна прозорците са ниски, както е при серия 43-първа доставка.Да не би случайно някога да е имал инцидент.Същите ниски прозорци (даже и от двете страни) има 44064, но на всички ни е известно, че тя възстановена от катастрофа на базата на 44064 и 44077.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Само да допълня - проверявайте си сметката накрая защото неволно или не обичат да надписват :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Само да допълня - проверявайте си сметката накрая защото неволно или не обичат да надписват :shock:
Да, днес щеше да ни изцакат с една бира, но колегата се усети и оправихме нещата :wink:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална инфорация от вчера, 4 август.

Част 1

Времето на Централна гара София беше горещо и слънчево.Термометрите сочеха 33-34 градуса.В това време с 10 минути закъснение от 5 коловоз потегляше 490 начело с русенската красавица 44112.От 4 коловоз се готвеше за потегляне 8615, теглен от 44001.
В хубавия слънчев ден 6610 пристигна в гара София с 10 минути закъснение, обслужван от две дизелови мотриси Desiro Classic-10029+10030 и 10031+10032:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903752937812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903752958750000.jpg
В 13:50 на слънце не печеше 33005/006 готова да обслужва локалния 10210 за Драгоман.Направих няколко снимки на мотрисата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903752990468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753036875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753069218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753092343750.jpg
Докато ходих да си взема нещо студено за пиене, от 1-ви коловоз потегляше 6691, обслужван от мотрисите, които пристигнаха с 6610 (10029/30 и 10031/32).Както винаги и двете дезирки бяха пълни.Очевидно пускането им по дестинацията София-Кюстендил носи е голям плюс за БДЖ-т.е. хората се насочват към влака. :D
След като пийнах една студена минерална вода в едно кафе на гарата, отидох на 4 перон, за да видя какво става с 20111.Часът вече беше 14:10, 5 минути преди потеглянето на влака, а локомотива все още не беше закачен.В 14:15 го закачиха и той беше мездренският 45171.
Според някои от форума, пътували вътре в 45171, като цяло машината има добра механика, но е страшно неплътна и вентилацията направо смуче през кабината.На външен вид също изглежда ужасно.Тук любопитно ми защо от едната страна на локомотива предните прозорци са ниски, точно като при серия 43 - първа доставка (там е така и от двете страни). Да не би той някога да е имал инцидент.От 44/45 серия знам само 44064 с ниски прозорци (и от двете страни), но тук на всички ни е известно че тя е възстановена от катастрофа на базата на два бракувани локомотива-44064 и 44077.
8610 пристигна навреме, теглен от
пловдивската 45154.ПВ20222 от Лакатник също пристигна навреме, обслужван от 32077/078.
В 14:40 се отправих към 13-ти коловоз, за да видя 4613, както и през това време да изстрелям 1601 и 2602, пристигащи съответно на 11-ти и 12-ти коловоз.Преди да бъде закачен локомотива на 4613 направих една снимка на общия изглед на изхода на Централна гара София.На снимката се вижда въпросният локомотив.И ето че той се приближи към мен, а също и така към влака.Това всъщност не беше той, а тя. :D Това е русенската КрАсАвИцА 44103:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753330937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753356875000.jpg
С изненада забелязах, че в състава на 4613 първият вагон беше жълто-син EX-DB.Направих още една снимка на КрАсАвИцАтА. УБВ 2602 "Златни пясъци" пристигна навреме теглен от софийската 44098.Снимки на Златния влак:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753539531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753561250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753590937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753619531250.jpg
И ето че дойде време на заминаването на 4613:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753739062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753895312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753940781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903753973906250.jpg
На излизане от гарата 4613 се размина с пристигащия Бял Кон, теглен от 44130:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754018906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754039218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754066093750.jpg
В това време електровозът 44098 на "Златни пясъци" беше откачен и се готвеше да обслужва 5623 за Кулата.
To be continued!!! :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Част 2

Ето я и втората част.

Времето беше горещо, но въпреки това Шкодите неуморно продължаваха да обслужват влакове.За моя изненада вчера вместо от 1-ви, Дианата потегляше от 6-ти коловоз, теглена от 44131.За съжаление вагона за инвалиди пак го нямаше. :(
С 4 минути закъснение пристигна 1620, теглен от Банана 44001:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754281093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754348906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903754375000000.jpg
На 8-ми коловоз се намираше 1623 с 44063 начело.Готова да обслужва 10125, на първи челен коловоз се намираше 32121+32122.
Чайката и Дианата си смениха местата на потегляне.Както вече споменах Дианата потегляше не от 1-ви, а от 6-ти коловоз, а Чайката потегляше не от 6-ти, а от първи.Последната се теглеше от софийската 44084.Като цяло машината никак не е лоша, само че и трябва прясна боя.Снимки на Чайката:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755268906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755303750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755354218750.jpg
В това време 5623, начело с 44098 се готвеше да потегля.Същото правеше и 7625 начело с 45173.
По уредбите обявиха пристигането на локалния 10209 от Драгоман с 10 минути закъснение.В това време по 2-ри коловоз мина товарачка, теглена от 44078.Малко преди 10209 да пристигне на 6-ти челен коловоз, на съседния 4-ти коловоз Бананът 44001 чакаше да бъде закачен на 10212, потеглящ един час по-късно.И ето че 10209 пристигна с 10 минути закъснение на 6-ти челен коловоз, теглен от старозагорския Файтър 43517.Бях много изненадан, защото никога преди това не бях виждал Сз машина по София-Димитровград ЮЖ.И тук идва лошото.Вместо с 2 първокласни, влакът беше с 2 второкласни вагона 47 серия-първият беше син, а втория червено-бял.Това поставя края на първокласното царство на тези влакове. :cry: А ето я битката между Червеното и Синьото Царство.Кой ли ще победи?Старозагорският Файо софийският банан?Кой е по-добър?Това ще се разбере малко по-късно.И още нещо-както гледам май синьото царство все още не е свършило.Бананчетата продължвата да теглят пътнически влакове. :wink:
След малко и последната трета част. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Част 3

Ето я и последната 3-та част.

Реших да се прибера вкъщи с 10212 и затова отидох да си купя билет за влака.Преди да се отправя към 6-ти челен коловоз, откъдето той потегляше, си пийнах още едно студено шише с минерална вода.
Към 16:25 се отправих към влака си и по път направих снимка на новия спален вагон за Атина, пуснат в началото на тази седмица, докато до миналата беше друг, но толкова хубав колкото този на снимката. :wink: В същото време от 2-ри челен коловоз се готвеше да потегля ПВ13210 за Банкя, обслужван от 33001+33002.Гледам , че влаковете за Банкя винаги се обслужват от 33, което е много добре.Много по-добре от бракмите 32. :wink:
И ето, че 10212 с който трябваше да пътувам се теглеше от Банана 44001 с два купейни вагона 47 серия.Намерих си едно празно купе в първия вагон (скоро вече не беше празно) и седнах.Направи ми впечатление това, че седалките са с нова тапицерия.
Потеглихме от гара София навреме.Въпреки дефектите, Бананът ми направи много добро впечатление с ускорението си.За няма и 10 секунди спокойно си вдигаше 80.Аз лично се радвам, че пуснаха бананите на чифта 10212/10213, защото ако е с червена Шкода с тия 2 вагона си е направо смехория.А така бананите с двата вагона няма да се натоварват толкова, въпреки че в момента това няма значение, защото теглят 8615/8627, 4661/4664 и 1620/1621, които са с по 5-6 вагона, но и това за тях не кой знай колко.Все пак не са 10-12 вагона. :D Като цяло жълтите Шкоди имат и неща (като бързото ускорение), които ги няма при червените ги няма, но пък за сметка на това дават дефекти и излиза, че червените са много по-успешни от жълтите.Нека Ванчетата продължават да обслужват по-дългите и бързи влакове, а полека полека бананите да ги слагат на пътническите с по 2-3 вагона.Някак си е по-добре.Няма да се натоварват толкова и да се надяваме, че ще дават по-малко дефекти. :D
Заради доброто си ускорение и само с два вагона влакът направо летеше. :D
Забравих да спомена, че 20204 отново пристигна в гара София 2 минути преди време, теглен от мездренската 43554.
И така в Обеля пристигнахме 2 минути преди време.При потеглянето се зарадвах, мислейки, че ще пристигнем в Костинброд пред време, но след като минахме околовръстното радостта ми внезапно свърши.Престоя на входния светофор на гара Волуяк.
:shock: Каква е причината?Нямаше свободен коловоз в гарата.В 17:20 той се освободи, като в посока София с 23 минути закъснение тръгна 10211, обслужван от 33005+33006.На самата гара пристигнахме в 17:21, т.е с 11 минути закъснение.Със същото закъснение потеглихме от Волуяк.В междугарието Волуяк-Костинброд направих две снимки в движение:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755841562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755856406250.jpg
както и хвърлих едно око към GasTrade.В Костинброд пристигнахме с 10 минути закъснение.Направих снимка на влака малко преди потеглянето му, както и две при самото потегляне:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755927343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755947968750.jpg
Тук влакът леко изби закъснението.По разписание той пристига в Костинброд в 17:20 и тръгва в 17:26, а вчера пристигна в 17:30 и тръгна в 17:32, т.е изби закъснението с 4 минути и от 10 то стана на 6. С ускорението си нищо не пречи влакът и да е пристигнал в Драгоман навреме, стига да е нямало дефекти в локомотива. :D
Относно населеността.Беше висока.В целия влак имаше около 100-110 човека.Не мисля, че е разумно да пускат само два вагона.Поне да са 3 или 4. И така приключи вчерашният ми trainspotting. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хайде и от мен нещо.
Актуална информация от днес,9-ти август.Времето наобяд на центр.Пловдив беше слънчево и прохладно,понеже духаше лек ветрец.От 6-ти коловоз потегляше 4640,теглен от старозагорската 45186-4.Разходих се и установих,че 25 минути преди потегляне,населеността в него бе близка до нулевата.Още по-зле бе положението в 80115,обслужван от 32151-3+32152-1,където в мотрисата нямаше никой.
Докато си взех мин.вода,от източната страна на гарата се зачу шум и на 11-ти коловоз пристигна 19216,обслужван от 32091-1+32092-9.
Постепенно,лекият ветрец спря и настана голяма жега.Скрит под сянката на перона,заснех пристигането на 18205,обслужван от 10021-7+10022-5.Пътниците слязоха,а тези на перона побързаха да се качват,понеже мотрисата заминава за Свиленград като 10145.
От влака слезе един познат,работещ в депото и заедно отидохме да видим бургаската гостенка,която редовно си почива под жаркото слънце на западния край на депото.Днес това беше 46033-7.
След снимката отидох на перона да видя какво е положението.Успях да снимам 2 мотриси,случайно събрали се заедно.На 4-ти челен важно се изтягаше 32155-4+32156-2,готова да поеме обедния влак до Хисар,докато от 2-ри челен потегляше 10114,обслужван от най-стабилната и сигурна софийска електричка-32099-4+32100-0.Малко бе "понацапана",но с тези драскулки,според мен е още по-привлекателна.
Истински се зарадвах,че я видях,винаги ми е правила впечатление с бързото ускорение при потегляне и чистотата вътре.Досега колкото пъти съм пътувал с нея,винаги се е движела навреме и не е спирала аварийно.Мнението ми го сподели и един от машинистите,който допълни,че единствено когато е с нея,няма никакви главоболия по пътя.
На 3-ти челен бе композиран 18208,теглен от 07106-8.Локомотивът едва бе закачен,а вагоните зад него бяха почти пълни,което свидетелства за една голяма населеност в направление Пещера.
С 35 минути закъснение на 1-ви коловоз пристигна 4641,теглен от старозагорската 44094-1.
Изненада ми изключително слабата населеност във влака-не повече от 6-7 човека във вагон,от пъвокласния слязоха точно двама души.С това засега Trainspotting-a свърши,понеже се сетих,че не съм обядвал.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Здравейте ето нещичко и от мен и Powera!
Днес трябваше да отидеме до Казичене аз Powera и Lok45111.
Разбрахме се да тръгнеме с ПВ10123 който потегля в 12:15 от Сф!
Аз и Powera трябваше да се чакаме на Централна гара София а марио да се качи от Подуяне разпределителна.Аз и Powera се видяхме на централна гара и отидохме да си закупиме билети след което отидохме към депото.Там имаше няколко Е-рки и редовностоящите си 2 ЕМВ.Ето снимки от депото
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916059733593750.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916060059687500.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916060741562500.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916060906718750.JPG
Направихме снимките от далече тъи като напредна времето и трябваше да се качиме на влака обслужван от 32 121\122
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916059600312500.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916063667031250.JPG
Когато се обърнахме отново видяхме същата лада с други два москвича зад себе си :shock: :lol:
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916063460000000.JPG
След това снимахме СМ-021 и помолихме да се качиме,разбирасе разрешиха ни
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916062228281250.JPG
Пулта на машината
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916063788593750.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916063952656250.JPG
(има и филмчета който ще кача по късно)
След като слязохме от СМ-ката отидохме да провериме в колко часа ни е автобуса,а след това направихме още няколко снимки
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916064048593750.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916064333593750.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916064431718750.JPG
http://bgphoto.net/photos/11115/o632916064529531250.JPG
След тези снимки се качихме на автобуса и си заминахме
П.П. Междо другото Чайката беше с ДЛ 06 и ЕЛ 44 тъи като и по двата пътя няма напрежение
Е това е за днес :wink:
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация