Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
VESO написа:Остава тогава да се надяваме да стегнат ламинатките.Все пак нека не забравяме , че във Варна има доста от 421XX-X , добре би било 1-2 да оставят в експлоатация , които да се движат с части от спрените.
Според мен глупаво беше да се спрат машини като 42 072.9, 42 077.8 и т.н., а да се оставят да работят "подводници", които са меко казано недодялани и опасни.
Глупаво или не, за добро или зло така е трябвало да стане... айде за 072 наистина е така, но 077 добре са я спряли, скрили и опазили успешно. А подводниците нека се доразбият и разпаднат по хубавите ни пътища. :twisted:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Абе то нека си се чупят. Сега никой не взима мерки, ама като стане сакатлък тогава ще се сетят. Целта е да се спрат преди да е станало нещо подобно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е то винаги се чака да стане белята, та да се размърдат малко... но според мен за да се предотвратят такива сакатлъци трябва незабавно при влизане за ТП да се проверят внимателно по механиката всички такива копторници и да се вземат мерки - които са потенциално опасни, но има криза и не може да се спрат да работят маневра и до 25 km/h, които все още не са с пукнати пети на тягите да вървят докато навъртят километрите за ремонт и оттам направо брак и нарязване/претопяване. Това е и до 2011 г. да се отървем от тях... така беше заложено.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Може да е било заложено, но подозирам, че "подводния флот" на БДЖ ще просъществува по - дълго. Чудя се защо не вземат да дават на машинистите, които работят на тия драгасници и заплати като на подводничари, риска и неудобставта са същите...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не се залъгвай... "подводният флот" ако не се спре на време ще се експлоатира до разпадък, а аз лично повече от 3-4 г. не им давам... че даже и това ми се струва много...
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тия комунистически недоразумения плод на промити в Москва мозъци, трябва час по-скоро да се извадят от експлоатация и да получат еднопосочен билет 1 класа за "Стомана"- Перник, че "Кремиковци вече го няма.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е трябва, но няма да се направи... поне не и докато не се разпаднат или не дойде нов ТПС, защото 42 се използват много в товарния график във Варна и тук таме за някой пътнически до Шн, в Дца 141 не знам какво работи, но освен за маневри за друго не става, 184 интересно къде се губи... сигурно блъска товарачки. Ако ги спрем до последната остава да обречем и малкото останали товарни влакове на депо Ва, за Дца няма да е голяма загуба, но предвид малкото електровози също ще е удар. Така, че освен да стискаме зъби и палци да не стане сакатлък и да се надяваме по-скоро да дойде нов ТПС друго не можем да направим към този момент. :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да се спрат е добра идея , само че във Варна ги държат още на товарните влакове , че дори и пътнически пускат с тях - пример един от "шуменците" редовно е с 421ХХ-Х.
В Дупница "болният човек" - 141 работи като маневра в Бобов дол.Обслужващи машинисти се срахуват да я спуснат в Дупница , понеже знаят , че тя няма да стигне до там и с трепет броят всеки нейн ден на работа.184 редовно я гледам на пътнически влакове , дори на 9-ти август я засякох на 50271.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Няма да се усети изваждането им от експлоатация ако овреме се поправят машините ръждясващи по оградите из депата.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Няма да се усети изваждането им от експлоатация ако овреме се поправят машините ръждясващи по оградите из депата.
Възстановяване да - но на музейни или ценни машини. Но да вземеш един булюк "подводници" и да ги стегнеш за път, че и доверие да карат пътнишки влакове да им имаш - е това е началник - мазохист.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Именно. Всеки приказва, ний снимаме, цъкат с език, обещават, но развитие няма. Докрай отстоявам позицията, че някой е много "горд" от серия 42 1хх и не дава косъм да й падне.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е на този някой скоро се надяваме да му спрат "лапканицата"... а наистина изваждането от експлоатация на всички 42 100 няма да се усети ако се стегнат всички спрени лок от серии 43, 44 и 45, НО и за това никой не го е грижа и затова ще си кретаме с "подводниците"... :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Че няма да караме с тях, няма. Със сигурност на 42 1ХХ им остават не повече от година - две преди да бъдат извадени от експлотация - пукнатини, шупли, заварки, няма луд Директор в "ТПС - Локомотиви", който да си тури тоя таралеж в гащите да ги остави да се движат по жп. мрежата ни. Има достатъчно спрени 44/45, че и 43, които с парите от продадените за скрап комонистически недоразумения ще станат като нови.

п.п.: Ако бяха вкарали Й.В. в затвор отдавна, сега щеше да нямаме проблем с машините и да се налага да караме подводници!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да се надяваме да се намерят средства (било то от продадените за скрап 42-ки или от друг източник), но да се стегнат всички спрени л-тиви от серии 43, 44 и 45. Халето в Пд е пълно с машини, отвън също няма място... безобразие... Мездра, Варна... почти навсякъде е така... :evil: а не е толкова трудно да се закупят части, боя и да се извърши ремонта. Но мързелът и изглупяването не морят, а мъчат.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако ги спрат завинаги , да оставят една подводница за експонат , за да се видим какви сме били "майстори".
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация