Глупаво или не, за добро или зло така е трябвало да стане... айде за 072 наистина е така, но 077 добре са я спряли, скрили и опазили успешно. А подводниците нека се доразбият и разпаднат по хубавите ни пътища.lok45111 написа:Според мен глупаво беше да се спрат машини като 42 072.9, 42 077.8 и т.н., а да се оставят да работят "подводници", които са меко казано недодялани и опасни.VESO написа:Остава тогава да се надяваме да стегнат ламинатките.Все пак нека не забравяме , че във Варна има доста от 421XX-X , добре би било 1-2 да оставят в експлоатация , които да се движат с части от спрените.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Е то винаги се чака да стане белята, та да се размърдат малко... но според мен за да се предотвратят такива сакатлъци трябва незабавно при влизане за ТП да се проверят внимателно по механиката всички такива копторници и да се вземат мерки - които са потенциално опасни, но има криза и не може да се спрат да работят маневра и до 25 km/h, които все още не са с пукнати пети на тягите да вървят докато навъртят километрите за ремонт и оттам направо брак и нарязване/претопяване. Това е и до 2011 г. да се отървем от тях... така беше заложено.
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Е трябва, но няма да се направи... поне не и докато не се разпаднат или не дойде нов ТПС, защото 42 се използват много в товарния график във Варна и тук таме за някой пътнически до Шн, в Дца 141 не знам какво работи, но освен за маневри за друго не става, 184 интересно къде се губи... сигурно блъска товарачки. Ако ги спрем до последната остава да обречем и малкото останали товарни влакове на депо Ва, за Дца няма да е голяма загуба, но предвид малкото електровози също ще е удар. Така, че освен да стискаме зъби и палци да не стане сакатлък и да се надяваме по-скоро да дойде нов ТПС друго не можем да направим към този момент. 
Да се спрат е добра идея , само че във Варна ги държат още на товарните влакове , че дори и пътнически пускат с тях - пример един от "шуменците" редовно е с 421ХХ-Х.
В Дупница "болният човек" - 141 работи като маневра в Бобов дол.Обслужващи машинисти се срахуват да я спуснат в Дупница , понеже знаят , че тя няма да стигне до там и с трепет броят всеки нейн ден на работа.184 редовно я гледам на пътнически влакове , дори на 9-ти август я засякох на 50271.
В Дупница "болният човек" - 141 работи като маневра в Бобов дол.Обслужващи машинисти се срахуват да я спуснат в Дупница , понеже знаят , че тя няма да стигне до там и с трепет броят всеки нейн ден на работа.184 редовно я гледам на пътнически влакове , дори на 9-ти август я засякох на 50271.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Възстановяване да - но на музейни или ценни машини. Но да вземеш един булюк "подводници" и да ги стегнеш за път, че и доверие да карат пътнишки влакове да им имаш - е това е началник - мазохист.Labros написа:Няма да се усети изваждането им от експлоатация ако овреме се поправят машините ръждясващи по оградите из депата.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Че няма да караме с тях, няма. Със сигурност на 42 1ХХ им остават не повече от година - две преди да бъдат извадени от експлотация - пукнатини, шупли, заварки, няма луд Директор в "ТПС - Локомотиви", който да си тури тоя таралеж в гащите да ги остави да се движат по жп. мрежата ни. Има достатъчно спрени 44/45, че и 43, които с парите от продадените за скрап комонистически недоразумения ще станат като нови.
п.п.: Ако бяха вкарали Й.В. в затвор отдавна, сега щеше да нямаме проблем с машините и да се налага да караме подводници!
п.п.: Ако бяха вкарали Й.В. в затвор отдавна, сега щеше да нямаме проблем с машините и да се налага да караме подводници!
64.19
Да се надяваме да се намерят средства (било то от продадените за скрап 42-ки или от друг източник), но да се стегнат всички спрени л-тиви от серии 43, 44 и 45. Халето в Пд е пълно с машини, отвън също няма място... безобразие... Мездра, Варна... почти навсякъде е така...
а не е толкова трудно да се закупят части, боя и да се извърши ремонта. Но мързелът и изглупяването не морят, а мъчат.
Информация
Модератори