Страница 7 от 13
Публикувано на: Нед Авг 12, 2007 7:18 pm
от Nikss
Тоя верно е много грозен. Но все пак няма срамна работа!
Публикувано на: Нед Авг 12, 2007 8:23 pm
от lok43r
И кви влакове ще се карат с тях при положение че нормата им по 3та линия е 500 т.
Публикувано на: Нед Авг 12, 2007 8:25 pm
от 42 072.9
Най-вероятно ще бъдат комбинирани с БЖК 40.
Публикувано на: Пон Авг 13, 2007 7:04 am
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Най-вероятно ще бъдат комбинирани с БЖК 40.
Вече ги комбинират. Тази нощ ДТВ 30640 се обслужи от БЖК 40-1022-9 и 87-019-6. Влака е отвозен без проблеми. По същото време БЖК 40-1001-3 караше ДТВ 30542 в състав 40 празни цистерни за сярна киселина и маса 900 тона.
Публикувано на: Пон Авг 13, 2007 7:35 am
от Mario Evstatiev
И да се върнем към темата със снимки на най - новото попълнение на серията - локомотив 40-1022-9, отново EX-JŽ, отново безупречна комбинация от традиционно и съвременно:

Публикувано на: Вто Авг 21, 2007 4:11 pm
от 42 072.9
Тази сутрин на Повеляново бяха БЖК 40 0817 и БЖК 40 0177.
Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 7:47 am
от aizi
идват времена в които машиниста няма да бърка с отверката.преди седмица видях една на ГО караше цистерни.престоя около20 минути.машинистите бяха моя възраст 35-40.мисля че около 10 години не са малко да натрупаш опит,но край на тази тема.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 9:02 am
от Mario Evstatiev
При БЖК 40, говоря за модернизираните в Румъния, това е хубавото, че управлението е автоматизирано, а захранването на спомагателните машини е с инвертори. Най-големите откази при БДЖ 46 бяха точно в спомагателните вериги заради тежките пускови процеси. При БЖК 40 за сега не се наблюдават особени проблеми в този аспект.
Що се касае до бъркане с отвертката, то в коя нормална развита държава бъркат по шкафове?! Много добре си е в БЖК, караш и не бараш. Все пак машиниста е машинист, а не ремонтен работник или подвижен сервиз. Негово основно задължение е да обслужва влака по график и безаварийно, а не да прави ремонти по машината.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 10:51 am
от VESO
Нека да попитам аз един въпрос относно тези локомотиви - колко е тяхната окончателна бройка в момента? Аз знам за следните:
40-0177-2
40-0817-3
40-1001-3
40-1006-2
40-1013-8
40-1018-7
40-1019-5
40-1020-7
40-1022-9
Мисълта ми е дали има още докарани и работещи у нас от тази серия.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 11:03 am
от Гост
401006 откаде я измислихте
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 11:18 am
от VESO
driver написа:401006 откаде я измислихте
От всички машини на БЖК , досега съм виждал само 2 - 0177 и 0817 , но мисля някой ден да се разходя до Пирдоп.
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 12:31 pm
от Гост
разберете в кое депо е снимана в румъния защото този лок неми се еслучвало да го карам
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 1:42 pm
от Nikss
Аз пък съм виждал само 3 на живо-40-1020-7, 40-1018-7 и 40-0177-2
Публикувано на: Вто Дек 04, 2007 6:33 pm
от Mario Evstatiev
В БЖК няма 40-1006

Публикувано на: Пон Яну 07, 2008 4:06 pm
от rosen
Привет на всички господа любители на локомотивите,не знам дали съм написал това кадето трябва,но в този саит има ли място кадето може да се говори онлаин, за да споделим опита си и да разнищваме интересни теми . благодаря ви предварително