Страница 7 от 94
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 3:32 pm
от rexkos
Тази година по-рано пуснаха 8681, миналата тръгна чак на 1 юли.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 3:42 pm
от VESO
Да видим какво ще стане и с 8686 и 8687 - дали ще ги пуснат или ще останат само на хартия.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 4:10 pm
от gonzo8611
Ако ги има и са с купейни вагони ще ударят десятката. Миналата година 8627 беше понякога с 12 седящи вагона и пак имаше правостоящи.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 4:17 pm
от VESO
Опасявам се , че ако ги пуснат (изобщо) ще са с еxDB-та.София не разполагат с никакви налични купейни вагони.При увеличени състави едва смогват , даже пак пускат 43-ки , пък какво остава за два нови влака.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 5:23 pm
от todor plamenov
Ако не ме лъже паметта през последните две години май ги отменяха 8686/8687. Миналата година като мотив изстъкнаха,че "уикендите" са достатъчни като допълнителна инвестиция за летния сезон.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 5:39 pm
от mitkodiablo
А ако по 7-ма ги пуснат тези 43 и всички влакове са с тях
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 6:42 pm
от 07
todor plamenov написа:Ако не ме лъже паметта през последните две години май ги отменяха 8686/8687. Миналата година като мотив изстъкнаха,че "уикендите" са достатъчни като допълнителна инвестиция за летния сезон.
От 8686/7 няма сми. - спокойно могат да направят 8626/7 по 12-14 вагона и да спестят пари от трасе и лок. бригада
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 6:57 pm
от Vancho
Инфо от вчера и днес :
Вчера :

ПВ 40105 с 43 541 и един първокласен 40-ка + 2 класа 47, +7 от Русе, - 6 на ГО ...

БВ 9620 с 43 547 + 7 на Русе. Състав 43-ка, 47-ца А, 50, 47 B

45 204 + 43 528 /на аватара ми ми

/ с 40102. Правостоящи на ... Долапите

45 191 с 460. Полупразен, вече само с един вагон, явно заради новия 4627

44 125 с 40104 ГО-Р, надолу оперира 32 125/126 и така бих казал горските пътници са си много добре с електрички, но за съжаление знаем не може винаги да се движат с тях
32 053 с 20135
45 186 с 20136. Първокласен русенски от 40105 + конче
45 205 с 40114. Пълен
44 065 с 2614. 5-вагонна композиция, пълна със студенти. По 6 човека навсякъде в 50-ката.
55 196 с 24105 и още една първокласна русенска 40-ка

. На ГО прибраха композиция от три вагона, от която махнаха кончето и го закачиха на 20135. В нея имаше пак 40-ка русенска - общо три по ПВ за един ден
ДНЕС :
ПВ 24103 с 10 015/016
ПВ 23102 с 10 047/048 фрашкан до козирката. Над 50 правостоящи и без климатик ... По спирките Драгомирово и Морава слизаха по над 20 човека и се качаха приблизително още толкова. Дори на Ореш се качиха 5 човека
БВ 2613 с 44 062. Състав фургон, 7 седящи вагона ....
БВ 2612 с 44 138. Състав фургон, червен бюфет с прозорци като на 47-ца, 5 седящи вагона
ПВ 40105 с 44 103. Състава на 40105 от вчера
ПВ 40104 с 44 113
МБВ 461 с 44 115. И той с три вагона. Вътрешното беше 43-ка. И трите вагона много пълни на Борово
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 7:09 pm
от gonzo8611
07 написа:todor plamenov написа:Ако не ме лъже паметта през последните две години май ги отменяха 8686/8687. Миналата година като мотив изстъкнаха,че "уикендите" са достатъчни като допълнителна инвестиция за летния сезон.
От 8686/7 няма сми. - спокойно могат да направят 8626/7 по 12-14 вагона и да спестят пари от трасе и лок. бригада
Миналата година с 12 седящи и 2 спални- всеки ден имаше правостоящи.

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 8:51 pm
от Nikss
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 8:55 pm
от Vancho
Не съм. Малко съм недоскив

Гледах от първи към пети коловоз и може да ми е убягнала средната цифра

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 8:56 pm
от Nikss
Вероятно е била 196... за по-голяма сигурност, ако си погледнал дали има климатици...

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 8:58 pm
от VESO
20136 се е теглил от 45196-3.Старозагорската машина едва ли се е появила по този начин в Северна България.
Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:00 pm
от Nikss
И аз така си мисля...

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:04 pm
от rexkos
Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.