Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

44-134 написа:16.01 до колкото разбрах са поискали помощ заради неблагоприятния профил и метеорологични условия. От София утре май ще се заминава с 01.23.
Серия 16 са работили по далеч по-трудния профил по 4 линия между Стара Загора и Горна Оряховица при всякакви метеорологични условия, много по-сурови от днешните. Те са едни от най-мощните парни локомотиви в БДЖ. Сигурно и с 16.01 има някакъв проблем.
Много е важно да се извлече сериозна поука от станалото по време на това пътуване. Явно парните локомотиви са в недостатъчно добро техническо състояние и е необходимо периодично да бъдат палени и пробвани в движение, особено преди пътувания с чуждестранни туристи,които много добре си знаят правата като клиенти.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Нека изчакаме 2-3 дни, да дадем възможност на Емо да се прибере, стопли и да си почине и вярвам, че той сам ще ни разкаже за пътуването. Нека не си вадим прибързани изводи от догадки. Всички изказали се имат право, но не знаем каква е била действителността, все още. Но наистина, на мен също ми прави впечатление, че този път доста проблеми изникнаха около машините, ето и онзи ден отново петицата не е могла да качи баира на Вакарел сама, което мен лично искрено ме учуди, но никой не ми каза защо не се е справила.. Доколкото знам, това е достатъчно мощен и тежък локомотив за да му се опрат 4 недотам пълни пътнически вагона.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 3:50 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Dimitko94 »

Ето и малко видео от Пловдив на 05.01 преди да се повреди в Карлово.
:arrow: 05.01 Излиза от депото след като е завъртяна на обръщателя.
:arrow: 05.01 Потегляне след допълването на вода.
:arrow: 05.01 Преминаване през 1-ви коловоз на Ц. гара Пловдив.
:arrow: 05.01 Преминава през Пловдив на път за Карлово.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Dimitko94 написа:Ето и малко видео от Пловдив на 05.01 преди да се повреди в Карлово.
:arrow: 05.01 Излиза от депото след като е завъртяна на обръщателя.
:arrow: 05.01 Потегляне след допълването на вода.
:arrow: 05.01 Преминаване през 1-ви коловоз на Ц. гара Пловдив.
:arrow: 05.01 Преминава през Пловдив на път за Карлово.
Много качествени и интересни клипове!Все пак депо Пловдив е "родно" за локомотивите от тази серия.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Хубави клипове наистина, особено последния.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Серия 05 не случайно са работили най-много между пловдив и бургас точно заради това, че са бързи машини и от там нямат достатъчно голяма мощност. Днес докато бяха в пловдив си говорих с Ангел и той ми каза какво е станало на вакарелския баир. Номера е че петицата като бързоходна машина е много податлива към буксовки, и точно на дясната крива след 40-то където редовно пропада още с влизането на машината в кривата избоксува при 35-6 километра и спира, а от там след няколко несполучливи опита да тръгне от място се обаждат за помощна.

към Петко Иванов: Знам че 16-та серия теглят много добре и знам, че причината да искат електровоз не е само времето и профила. От край време се знае че 16.01 е със стари димогарни и пламъчни тръби и доста често се случва да се спука тръба и предполагам за това не са искали да насилват машината да се качва сама, но това са само догадки и докато не се появи баето ще си останат такива.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

красота, мойте поздравления :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:дясната крива след 40-то където редовно пропада
Това 40 е по другия път!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Приемам забележката одавна не съм минавал.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Благодаря ви за отговорите. В такъв случай дано няма много кисели и недоволни англичани...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трябва да има!
Една машина се издънва два пъти, друга изобщо не тръгва.
А 05.01 от три влака, два оставени и един изкаран със зор (товарната проба).
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Недоволни ще има много, и неустойки ще се изплащат много. И така ще е докато продължава тая практика машината да се пали 2 дена преди пътуването и на влака да си покаже всички магарии. 609.76 и се прави ревизия на котела бърза се за да се направи и да стане за влака без никой да отбележи факта че не е вървяла от 5 месеца и може да не е съвсем читава. 05.01 след възстановяването направи една товарна проба и до там. Отстраниха се проблемите които възникнаха тогава, запалиха я няколко дни преди влака откриха още тогава някой проблеми, загасиха я оправиха ги и пак я запалиха обаче ето изникват някой неща които трябва да се хванат в движение а такова няма.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

За съжаление отдалеч личи, че всичко правим с твърде малко пари... и желание.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 3:50 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Dimitko94 »

Petko Ivanov написа:Много качествени и интересни клипове!Все пак депо Пловдив е "родно" за локомотивите от тази серия.
vladimir.lekov написа:Хубави клипове наистина, особено последния.
Благодаря, радвам се, че ви харесват клиповете! :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Едно голямо БРАВО и от мен! В ПО студено ли беше , при нас грееше слънце , но умирахме от студ.Като гледам в Пирдоп какъв сняг е валяло , с право чужденците не са се показали от вагоните.И аз да бях на тяхно място , нямаше да излизам навън да снимам.
Интересно изпълнени ли са били предвидените фотопаузи за 3-та линия? :roll:
Заключено

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация