Последно, в момента знае ли се със сигурност бъдещата съдба на тази машина? Не съм чел обстойно цялата тема, но разбрах че локомотива вече е отвън, пред халето. От една страна се пише и говори за ремонт в депо Горна Оряховица и ползване за атракционни пътувания, от друга за ремонт в София и ползване на електровоза също за музеен... Базирам впечатленията си от прочетеното тук, както и от разговор на живо с някои хора. В депото в Русе няма ли достатъчно добра база за ремонта на 42-ката?
Локомотив 42.077 очаква по нататъшната си съдба, заедно с другите локомотиви на първи коловоз на гара Долапите:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12182.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12183.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12184.JPG
Или поредната машина, която ще оставят на произвола на съдбата да гние на открито... За какво изобщо го изкараха отвън, при условие че няма да го транспортират веднага?!
Локомотив 42.077 очаква по нататъшната си съдба, заедно с другите локомотиви на първи коловоз на гара Долапите:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12182.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12183.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12184.JPG
Или поредната машина, която ще оставят на произвола на съдбата да гние на открито... За какво изобщо го изкараха отвън, при условие че няма да го транспортират веднага?!
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Глобален модератор
Изкараха го защото складът е собственост на "Държавен резерв". Правиха инвентаризация и наредиха машината, която не е тяхна стока, да бъде махната от там.Railroader написа:Последно, в момента знае ли се със сигурност бъдещата съдба на тази машина? Не съм чел обстойно цялата тема, но разбрах че локомотива вече е отвън, пред халето. От една страна се пише и говори за ремонт в депо Горна Оряховица и ползване за атракционни пътувания, от друга за ремонт в София и ползване на електровоза също за музеен... Базирам впечатленията си от прочетеното тук, както и от разговор на живо с някои хора. В депото в Русе няма ли достатъчно добра база за ремонта на 42-ката?
........................
За какво изобщо го изкараха отвън, при условие че няма да го транспортират веднага?![/b]
Машината е в музейния списък, има решение да бъде ремонтирана за атракционни и специални влакове в депо ГО. А дали в ГО ще се ремонтира или във филиалите Р или Ва, ще реши ръководството на депото. Получи ли са заповедта от София, за нула време ще се организира закарването й до едно от трите места. До тогава.... да палим свещи да не я полазят хлебарки....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Тази заповед се чака от сума време и всеки път като се запита, отговорите са "Нещата се придвижват". На мен лично ми стана неудобно да питам, за това оставих нещата да се развият, но като гледам никой не го е еня за машината, освен тия дето бъхтиха в Долапите да я ревизират и описват. Българска работа.Tramway написа:Изкараха го защото складът е собственост на "Държавен резерв". Правиха инвентаризация и наредиха машината, която не е тяхна стока, да бъде махната от там.
Машината е в музейния списък, има решение да бъде ремонтирана за атракционни и специални влакове в депо ГО. А дали в ГО ще се ремонтира или във филиалите Р или Ва, ще реши ръководството на депото. Получи ли са заповедта от София, за нула време ще се организира закарването й до едно от трите места. До тогава.... да палим свещи да не я полазят хлебарки....

Глобален модератор

Администратор
Решетките са в първа кабина, лично ги прибрах когато бях на предремонтен оглед на 29.03.2010 г. Всичко си е там, с изключение на тифон страна "пом. машинист" 2-ра кабина и някоя и друга фасунга вътре в машината.NiGhtPiSH написа:Решетките бяха на рамата, но може при маневрата да са паднали или да са ги прибрали в кабината.
Сега се вгледах в тази снимка и имам въпрос - какви са тези неща , наподобяващи бутони на кабината , точно под номера - системата "много единици" ли е?Понеже на машините от серии 43/44/45-00 са разположени хоризонтално едно до друго , а тук са вертикално - едно под друго. 


Администратор
Това са допълнителните конектори. През единия се прехвърля отоплението на кабината на втори локомотив, ако същия не е вдигнат. По другия мисля, че прехвърля веригата на тотмана, но трябва да проверя.VESO написа:Сега се вгледах в тази снимка и имам въпрос - какви са тези неща , наподобяващи бутони на кабината , точно под номера - системата "много единици" ли е?Понеже на машините от серии 43/44/45-00 са разположени хоризонтално едно до друго , а тук са вертикално - едно под друго.
Информация
Модератори