Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Последно, в момента знае ли се със сигурност бъдещата съдба на тази машина? Не съм чел обстойно цялата тема, но разбрах че локомотива вече е отвън, пред халето. От една страна се пише и говори за ремонт в депо Горна Оряховица и ползване за атракционни пътувания, от друга за ремонт в София и ползване на електровоза също за музеен... Базирам впечатленията си от прочетеното тук, както и от разговор на живо с някои хора. В депото в Русе няма ли достатъчно добра база за ремонта на 42-ката?

Локомотив 42.077 очаква по нататъшната си съдба, заедно с другите локомотиви на първи коловоз на гара Долапите:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12182.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12183.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C12184.JPG

Или поредната машина, която ще оставят на произвола на съдбата да гние на открито... За какво изобщо го изкараха отвън, при условие че няма да го транспортират веднага?!
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Най вероятно нищо няма да излезне но да видим. Примерно по депата няма резервни трафове а вече се взеха от повечето спрени машини и като нищо ако някой лок закъса за траф да вземат трафа на 42077 и тн. Отделно като е навън лок, само ако го надуши бай мангал.....
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

За съжаление локомотива е напълно досегаем в това положение.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Railroader написа:Последно, в момента знае ли се със сигурност бъдещата съдба на тази машина? Не съм чел обстойно цялата тема, но разбрах че локомотива вече е отвън, пред халето. От една страна се пише и говори за ремонт в депо Горна Оряховица и ползване за атракционни пътувания, от друга за ремонт в София и ползване на електровоза също за музеен... Базирам впечатленията си от прочетеното тук, както и от разговор на живо с някои хора. В депото в Русе няма ли достатъчно добра база за ремонта на 42-ката?
........................
За какво изобщо го изкараха отвън, при условие че няма да го транспортират веднага?![/b]
Изкараха го защото складът е собственост на "Държавен резерв". Правиха инвентаризация и наредиха машината, която не е тяхна стока, да бъде махната от там.
Машината е в музейния списък, има решение да бъде ремонтирана за атракционни и специални влакове в депо ГО. А дали в ГО ще се ремонтира или във филиалите Р или Ва, ще реши ръководството на депото. Получи ли са заповедта от София, за нула време ще се организира закарването й до едно от трите места. До тогава.... да палим свещи да не я полазят хлебарки....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

АМИН!
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Трафа не могат да го ползуват за други локомотив.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:Изкараха го защото складът е собственост на "Държавен резерв". Правиха инвентаризация и наредиха машината, която не е тяхна стока, да бъде махната от там.
Машината е в музейния списък, има решение да бъде ремонтирана за атракционни и специални влакове в депо ГО. А дали в ГО ще се ремонтира или във филиалите Р или Ва, ще реши ръководството на депото. Получи ли са заповедта от София, за нула време ще се организира закарването й до едно от трите места. До тогава.... да палим свещи да не я полазят хлебарки....
Тази заповед се чака от сума време и всеки път като се запита, отговорите са "Нещата се придвижват". На мен лично ми стана неудобно да питам, за това оставих нещата да се развият, но като гледам никой не го е еня за машината, освен тия дето бъхтиха в Долапите да я ревизират и описват. Българска работа.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Сега е отпускарски период и дирекцията е полупразна, но но още в началото на другия месец ще поставим същото запитване пред по-високо ниво. Тогава дано да им дойде по-голяма еня!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални фотографии на машината , правени на 15-ти август:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

За спомен с този екземпяр.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Обнадеждаващи снимки щом кабелите за влаковото са там значи още не е започнало обезкостяване по принцип 1во от тях се почва 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Единственото , което установихме , че лиспва , това бяха решетките на тифоните , сигурно може и още неща да не са били на мястото си, но нямаше как да ги видим.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Решетките бяха на рамата, но може при маневрата да са паднали или да са ги прибрали в кабината.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Решетките бяха на рамата, но може при маневрата да са паднали или да са ги прибрали в кабината.
Решетките са в първа кабина, лично ги прибрах когато бях на предремонтен оглед на 29.03.2010 г. Всичко си е там, с изключение на тифон страна "пом. машинист" 2-ра кабина и някоя и друга фасунга вътре в машината.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сега се вгледах в тази снимка и имам въпрос - какви са тези неща , наподобяващи бутони на кабината , точно под номера - системата "много единици" ли е?Понеже на машините от серии 43/44/45-00 са разположени хоризонтално едно до друго , а тук са вертикално - едно под друго. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Сега се вгледах в тази снимка и имам въпрос - какви са тези неща , наподобяващи бутони на кабината , точно под номера - системата "много единици" ли е?Понеже на машините от серии 43/44/45-00 са разположени хоризонтално едно до друго , а тук са вертикално - едно под друго. :?
Това са допълнителните конектори. През единия се прехвърля отоплението на кабината на втори локомотив, ако същия не е вдигнат. По другия мисля, че прехвърля веригата на тотмана, но трябва да проверя.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация