Страница 7 от 8
Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 6:11 pm
от WOLFMX
Аха,разбрах. Много Благодаря!

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:02 pm
от VESO
По темата - вече официално е факт първият "син" влак по 16-та линия.Срещата ми с него стана на Аврамово , а 16104 изглеждаше по следния начин.
- влакът
се задава;
-
установяване на перона;
-
в минутата преди тръгване.
Клип при заминаване.
Пети син вагон бе засечен днес в композицията на 16102 , от
тази снимка на гара Костандово , се вижда.
Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:08 pm
от Nikss
Хаха. Теснопътна "Янтра".

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 11:09 pm
от bdz46
Ужасяващо грозна гледка.
няма
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 1:08 am
от RAILWAYSTATION
тия вагони нямат тераска за разлика от зелените

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:10 am
от Mario Evstatiev
И зелените нямат тераски. Имат междувагонни открити преходи. И сините също ги имат. Иначе наистина изглежда странно с тази ливрея.
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:42 am
от VESO
За какви тераски става въпрос , че не мога да включа?

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:49 am
от Mario Evstatiev
Той визира сигурно терасите на ретро-вагончетата. Защото от останалите вагони никой няма тераса, а само открити челни площадки.
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:57 am
от VESO
Предполагам
това е тераската.
Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 2:41 pm
от NiGhtPiSH
На мен ми харесва така изглеждащо

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 12:20 pm
от NiGhtPiSH
Понеже реших да се прибера един ден по-рано, след като разбрах, че въжените линии в Банско не работят (нетрезвени лифтаджии), се качих на 16106, който беше в състав 4B+1D вагони, като първият беше с неработещо осветление. Един от B вагоните беше наскоро модернизираният 673, който мисля е последният представител на синята ливрея по теснолинейката и моментално го предпочетох за моето пътуване.
В студения зимен ден мога да похваля модернизацията като много успешна. В салонът беше много топло и приятно, нямаше изпотени прозорци и осветлението с луничките е станало изключително приятно. Единствено седалките са малко теснички, но предвид габаритът на вагоните е разбираемо. Лошо впечатление прави и грозното обкантване около прозорците, но определено е класи над немодернизираните с падащите джамове.
При последващите модернизации мисля, че е редно някой от вагоните да се преустрои за теснопътно бистро, което да върти на 16103/16106, а това ще привлече повечко хора, които биха тръгнали за туристическо пътуване и може би дори и да се изработи първокласен вагон с по-широки седалки (тип серия 44), по-удобни масички, пердета, сменяеми калъфки за облегалките на главата и климатизация.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 1:40 pm
от 43.309
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 2:51 pm
от VESO
Защо само 4? Минимум 12 броя , за да покрият влакове , пък е нужно при повреда , да има някой и друг в резерв.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:08 pm
от 43.309
Поне по 1 на влак. Ще са скъпи, затова казвам поне 4.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 5:10 pm
от Nikss
По 1 на влак няма да стигнат до никъде, защото селяните ще се избиват да пътуват точно в него и ще настане война по гарите.

Постепенно обновяване на дневните (подчертавам!) композиции. 16101 например няма никаква файда да се пуска с тез вагони, все пак се движи по тъмно и не се вижда нищо навън, затова най-добре старите кошарки.
4 вагона с панорамни изгледи като за начало за 16103/16106 ще дойдат екстра.
