
По темата - вече официално е факт първият "син" влак по 16-та линия.Срещата ми с него стана на Аврамово , а 16104 изглеждаше по следния начин.
- влакът се задава;
- установяване на перона;
- в минутата преди тръгване.
Клип при заминаване.
Пети син вагон бе засечен днес в композицията на 16102 , от тази снимка на гара Костандово , се вижда.
- влакът се задава;
- установяване на перона;
- в минутата преди тръгване.
Клип при заминаване.
Пети син вагон бе засечен днес в композицията на 16102 , от тази снимка на гара Костандово , се вижда.


тия вагони нямат тераска за разлика от зелените 


Администратор

Администратор
Предполагам това е тераската.
Понеже реших да се прибера един ден по-рано, след като разбрах, че въжените линии в Банско не работят (нетрезвени лифтаджии), се качих на 16106, който беше в състав 4B+1D вагони, като първият беше с неработещо осветление. Един от B вагоните беше наскоро модернизираният 673, който мисля е последният представител на синята ливрея по теснолинейката и моментално го предпочетох за моето пътуване.
В студения зимен ден мога да похваля модернизацията като много успешна. В салонът беше много топло и приятно, нямаше изпотени прозорци и осветлението с луничките е станало изключително приятно. Единствено седалките са малко теснички, но предвид габаритът на вагоните е разбираемо. Лошо впечатление прави и грозното обкантване около прозорците, но определено е класи над немодернизираните с падащите джамове.
При последващите модернизации мисля, че е редно някой от вагоните да се преустрои за теснопътно бистро, което да върти на 16103/16106, а това ще привлече повечко хора, които биха тръгнали за туристическо пътуване и може би дори и да се изработи първокласен вагон с по-широки седалки (тип серия 44), по-удобни масички, пердета, сменяеми калъфки за облегалките на главата и климатизация.
В студения зимен ден мога да похваля модернизацията като много успешна. В салонът беше много топло и приятно, нямаше изпотени прозорци и осветлението с луничките е станало изключително приятно. Единствено седалките са малко теснички, но предвид габаритът на вагоните е разбираемо. Лошо впечатление прави и грозното обкантване около прозорците, но определено е класи над немодернизираните с падащите джамове.
При последващите модернизации мисля, че е редно някой от вагоните да се преустрои за теснопътно бистро, което да върти на 16103/16106, а това ще привлече повечко хора, които биха тръгнали за туристическо пътуване и може би дори и да се изработи първокласен вагон с по-широки седалки (тип серия 44), по-удобни масички, пердета, сменяеми калъфки за облегалките на главата и климатизация.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Необходими са 4 броя панорамни вагони, подобни на тези :
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/nar ... _Bp_i1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/nar ... 609-32.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/nar ... _Bp_i1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/nar ... 609-32.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

По 1 на влак няма да стигнат до никъде, защото селяните ще се избиват да пътуват точно в него и ще настане война по гарите.
Постепенно обновяване на дневните (подчертавам!) композиции. 16101 например няма никаква файда да се пуска с тез вагони, все пак се движи по тъмно и не се вижда нищо навън, затова най-добре старите кошарки.
4 вагона с панорамни изгледи като за начало за 16103/16106 ще дойдат екстра.



4 вагона с панорамни изгледи като за начало за 16103/16106 ще дойдат екстра.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори