Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

е те не са само 2 44-ки и да и 43-ки стват за товарно движение но са с по малки норми а при обслужване на влакове по 4-та линия е от значение и да 44 161 е снови колооси защото има нужда от 44-ка в бързия график но се убъркаха малко нещата.... та сега е въстановяват.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В момента в депо Сз има точно 4 машини за 130 км/ч - 44 061, 44 070 (командирована от ГО), 44 094 и 43 310. След като бъде възстановена в коша на 44 142, 44 161 ще бъде 5-тата машина, но ако сметнем, че 070 трябва да се прибира незнайно кога в ГО за ГПР, то пак ще си бъдат 4, които са напълно достатъчни за бързия график.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

точно така.....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз се питам - ще върнат ли на старозагорци 4641 / 4640 , тъй като именно поради тази причина бързият влак се даде на горнооряховци?
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Някой знае ли точно обстоятелствата околу този инцидент и кои са виновниците?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

само едно ти казвам, машинистите вина не носят :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И както казва министърът на транспорта - "да си ръководител на движение си е сериозна и отговорна работа, при която ако сгрешиш не се измъкваш без последствия". :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bobara_e_tuk написа:само едно ти казвам, машинистите вина не носят :roll:
Носят. Не може да се придвиждаш по маневрени сфетофори и да цепиш със 79 километра...
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

единия е бил сас маневрен сигнал а другия дето е карал сас 79км е бил сас редовен исходен сигнал та че........ ако не сте добре запознати не .....................
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Не съм добре запознат ли? Добре, тук ще замълча, въпреки че грешиш, но както и да е.
Лок. маш. на локомотив 44-161 И. С.:
- при придвиждането на локомотива в посока бившия пост номер 7 се е движил със скорост 60km/h, с което е превишил допустимите скорости при маневра с изолиран локомотив в района на гара Стара Загора- нарушил чл. 482 (2) т.1 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."
-При извъешване на маневрата превишава разрешените скорости с което не е осигурил безопасното извършване на маневрата и опазване на подвижния състав - нарушил чл. 438 т. 1 и т. 4 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."
Лок. маш. на лок. 45-188 Б. Д.:
-В пътният лист на лок. 45-188 не е записано, че локомотива се движи като влак със съответния номер от което следва, че същият се движи като маневрен подвижен състав съгласно чл. 418 от ПДВ и МР, но въпреки това лок. маш. заминава при отворен изходен сигнал (една жълта светлина) на комбиниран изходен светофор НМ3 - нарушил чл. 291 т. 3 от "Наредба 58 за правилата за техническа експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт."
-Няколкократно е превишил допустимите скорости при маневра в гара - нарушил чл. 482 (2) т. 1 от ПДВ.
-При извършване на маневрата в участъка между втори изходен сигнал на гара Стара Загора Н3Б и втори входен сигнал на гара Стара Загора ЧМ3А превишава разрешените скорости с което не е осигурил безопасното извършване на маневрата и опазване на подвижния състав - нарушил чл. 438 т. 1 и т. 4 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."
Все още ли смятате, че не носят вина?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Добре, аз приемам обосновката ти, но кажи наказани ли са или са с предупреждения?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Машиниста на 44-161 е с предупреждение,за инструктора (машинист на 45-188) незнам.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Гарата е 60км/ч вие си правете изводите от "кол до кол".
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Самоче те са се движили между други колове :wink: там скоростта по железен път е 125.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

130 е скоростта, но това е без значение.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация