
В момента в депо Сз има точно 4 машини за 130 км/ч - 44 061, 44 070 (командирована от ГО), 44 094 и 43 310. След като бъде възстановена в коша на 44 142, 44 161 ще бъде 5-тата машина, но ако сметнем, че 070 трябва да се прибира незнайно кога в ГО за ГПР, то пак ще си бъдат 4, които са напълно достатъчни за бързия график.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

само едно ти казвам, машинистите вина не носят 



Техник

Техник
Не съм добре запознат ли? Добре, тук ще замълча, въпреки че грешиш, но както и да е.
Лок. маш. на локомотив 44-161 И. С.:
- при придвиждането на локомотива в посока бившия пост номер 7 се е движил със скорост 60km/h, с което е превишил допустимите скорости при маневра с изолиран локомотив в района на гара Стара Загора- нарушил чл. 482 (2) т.1 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."
-При извъешване на маневрата превишава разрешените скорости с което не е осигурил безопасното извършване на маневрата и опазване на подвижния състав - нарушил чл. 438 т. 1 и т. 4 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."
Все още ли смятате, че не носят вина?Лок. маш. на лок. 45-188 Б. Д.:
-В пътният лист на лок. 45-188 не е записано, че локомотива се движи като влак със съответния номер от което следва, че същият се движи като маневрен подвижен състав съгласно чл. 418 от ПДВ и МР, но въпреки това лок. маш. заминава при отворен изходен сигнал (една жълта светлина) на комбиниран изходен светофор НМ3 - нарушил чл. 291 т. 3 от "Наредба 58 за правилата за техническа експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт."
-Няколкократно е превишил допустимите скорости при маневра в гара - нарушил чл. 482 (2) т. 1 от ПДВ.
-При извършване на маневрата в участъка между втори изходен сигнал на гара Стара Загора Н3Б и втори входен сигнал на гара Стара Загора ЧМ3А превишава разрешените скорости с което не е осигурил безопасното извършване на маневрата и опазване на подвижния състав - нарушил чл. 438 т. 1 и т. 4 от "Правила за движението на влаковете и маневрена работа в Железопътния транспорт."


Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори