Страница 7 от 19

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 1:05 pm
от driver
саааакън не говорете така они са професионалисти

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 4:47 pm
от vesko7
lok45111 написа:Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
По-скоро са равнинни и зимни. Те тез хора само до четери локомотива ли ще се ограничат? А и не са произведени в ЕС :happy7:

Публикувано на: Пон Юли 05, 2010 7:24 pm
от spirach
lok45111 написа:
46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??
Така ,че 86 -серия изобщо не е куца машина.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 5:05 am
от choveka_vlak
spirach написа:
lok45111 написа:
46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??
Така ,че 86 -серия изобщо не е куца машина.
Колега, редно е още малко да проучиш обстоятелствата и ще ти стане ясно че дискусията се води около сцепното тегло на л-тивите. Да теглителните норми ги знаем но тук става въпрос дали при неблагоприятни метеорологични условия ще могат да изкарат норма товар на Клисура. И една детайлна подробност!, два л-тива серия 40-сет нормално возят в посочения участък 2700т. Тъй в написаното по горе от теб е необходимо да се променят посочените тонажи. :wink:

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 10:21 am
от spirach
ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 10:58 am
от choveka_vlak
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
Ето пак прибързвате!, моля влезте в реалната ситуация!!!, нима Колега само ти не си разбрал защо първите няколко дни се движи със тях седмака!!!, нима не разбра колко пъти закъсваха на така наречените сухи тренировки м/у Хр Даново и Клисура!, и колко пъти седмака ги изтегля. Моля Ви!, съберете цялата информация и тогава никой няма да има нищо против относно повдигната дискусия. Това че колегата 45-111 ги нарече куци машини си е негов проблем, нека разясни какво има в предвид!. Но в случея се говори че два л-тива серия 86 биха се поизпотили с норма товар за Клисура тъй като са ограничени по сцепно тегло. Към момента колегите возят 17-десет вагона. Нито веднъж към състава не е прикачана и норма за "седмака", серия 232.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 10:58 am
от muri83
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 11:03 am
от choveka_vlak
muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагони

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 11:46 am
от spirach
choveka_vlak написа:
muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагони
Тук гледам и коментирам, това което виждам и чета.
Ок! 17 вагона Х 115 тона = 1955 тона, фира не махам.
2 лок. Х 1300 тона = 2600 тона .
Или влака е под норма за 2 лок с 645 тона.
Ако гледате, внимателно клипчето по точно как шават, тревичките, ще разберете , че на едната машина, не работи едната група вентилация, което значи , че работи на половин мощност.
Или това е вече почти, норма за машина и половина.
Така, е според мен , проблема не е сцепното тегло а това , че локомотивите не са на 100% готови.

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 12:14 pm
от choveka_vlak
И така лека полека ще се доближим до истината но Уважаеми колега, приемам съображенията ти които приемаш на прима - виста от монитора, но пряката действителност на момента е и така и не така:, в зависимос от профила на железния път помощния локомотив (тегли,бута ) на определени места... И една моя грешка за която моля да бъда извинен!, вагоните са 20-десет броя... но се променят в зависимост има или няма кораб на кея в Бс.

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 3:52 pm
от disell
muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
При работа на дизелов и електрически локомотив нормата на дизела се намалява със 70 % за изравняване на разчетните скорости. :wink:

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 5:51 pm
от spirach
До колкото, знам Немската 232- серия , е фосирана(по мощна) спрямо нашата 07-серия, ако някой знае да каже.
Но по мой сведения , това са точно, Вашите 70% :)

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 10:43 pm
от choveka_vlak
"Немската серия"-232 е доста дълга тема и трябва да се отдели към Магистрални дизелови локомотиви като отделна такава. В ДВГ няма разлика (специално за -613 и -678 ) но пък колоосните редуктори са 120-килиметрови. Въобще много може да се напише за серия 232.

Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 12:28 am
от VESO
Доколкото знам , серия 232 са някогашната 132 в немските железници.Локомотивите са с 3000 к.с. , имат реостатна спирачка , редуктори за 120 км/ч и генератор за влаково отопление ( а не като нашите "модернизирани" 071XX-X с допълнително монтиран извод от главния генератор).Има още една разлика с нашите 07-00-ци и в разположението на някой елементи - доколкото не се бъркам , при немския вариант апаратният шкаф е един.По дължина тези локомотиви дори са по - дълги от нашия "еквивалент".
Вижте на какъв скоростомер попаднах от една снимка в Интернет.Локомотивът е серия 232.

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 8:04 am
от choveka_vlak
Подканвам колегата VESO да прекратим тук коментарите за серия 232 и ако има итерес да се открие тема в магистрални дизелови локомотиви!., както предложих по-горе.