Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 1:05 pm
саааакън не говорете така они са професионалисти
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
По-скоро са равнинни и зимни. Те тез хора само до четери локомотива ли ще се ограничат? А и не са произведени в ЕСlok45111 написа:Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??lok45111 написа:Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
Колега, редно е още малко да проучиш обстоятелствата и ще ти стане ясно че дискусията се води около сцепното тегло на л-тивите. Да теглителните норми ги знаем но тук става въпрос дали при неблагоприятни метеорологични условия ще могат да изкарат норма товар на Клисура. И една детайлна подробност!, два л-тива серия 40-сет нормално возят в посочения участък 2700т. Тъй в написаното по горе от теб е необходимо да се променят посочените тонажи.spirach написа:Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??lok45111 написа:Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
Така ,че 86 -серия изобщо не е куца машина.
Ето пак прибързвате!, моля влезте в реалната ситуация!!!, нима Колега само ти не си разбрал защо първите няколко дни се движи със тях седмака!!!, нима не разбра колко пъти закъсваха на така наречените сухи тренировки м/у Хр Даново и Клисура!, и колко пъти седмака ги изтегля. Моля Ви!, съберете цялата информация и тогава никой няма да има нищо против относно повдигната дискусия. Това че колегата 45-111 ги нарече куци машини си е негов проблем, нека разясни какво има в предвид!. Но в случея се говори че два л-тива серия 86 биха се поизпотили с норма товар за Клисура тъй като са ограничени по сцепно тегло. Към момента колегите возят 17-десет вагона. Нито веднъж към състава не е прикачана и норма за "седмака", серия 232.spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони .spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагониmuri83 написа:това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони .spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
Тук гледам и коментирам, това което виждам и чета.choveka_vlak написа:Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагониmuri83 написа:това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони .spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
При работа на дизелов и електрически локомотив нормата на дизела се намалява със 70 % за изравняване на разчетните скорости.muri83 написа:това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони .spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.