Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

саааакън не говорете така они са професионалисти
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

lok45111 написа:Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
По-скоро са равнинни и зимни. Те тез хора само до четери локомотива ли ще се ограничат? А и не са произведени в ЕС :happy7:
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

lok45111 написа:
46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??
Така ,че 86 -серия изобщо не е куца машина.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

spirach написа:
lok45111 написа:
46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Марио! Бъркаш се тотално 86-серия, не е куца машина, а в момента са най-добрите локомотиви в България и мога да го докажа . Говорих с Бай-Колъо в Булмаркет локомотивите, са им бетон. 5 от 5 работят, има ли такова нещо за сега в България с други серий локомотиви. За справка, Първия вкак на Шенкер , от снимките влака е 1800 тона с локомотиви , който могат да движат влак 3600 тона по маршрута Бургас-Пирдоп , а Булмаркет минават, бълкана с два локомотива и 2600 тона. И кой може да направи това с други серий локомотиви.!??
Така ,че 86 -серия изобщо не е куца машина.
Колега, редно е още малко да проучиш обстоятелствата и ще ти стане ясно че дискусията се води около сцепното тегло на л-тивите. Да теглителните норми ги знаем но тук става въпрос дали при неблагоприятни метеорологични условия ще могат да изкарат норма товар на Клисура. И една детайлна подробност!, два л-тива серия 40-сет нормално возят в посочения участък 2700т. Тъй в написаното по горе от теб е необходимо да се променят посочените тонажи. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
Ето пак прибързвате!, моля влезте в реалната ситуация!!!, нима Колега само ти не си разбрал защо първите няколко дни се движи със тях седмака!!!, нима не разбра колко пъти закъсваха на така наречените сухи тренировки м/у Хр Даново и Клисура!, и колко пъти седмака ги изтегля. Моля Ви!, съберете цялата информация и тогава никой няма да има нищо против относно повдигната дискусия. Това че колегата 45-111 ги нарече куци машини си е негов проблем, нека разясни какво има в предвид!. Но в случея се говори че два л-тива серия 86 биха се поизпотили с норма товар за Клисура тъй като са ограничени по сцепно тегло. Към момента колегите возят 17-десет вагона. Нито веднъж към състава не е прикачана и норма за "седмака", серия 232.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагони
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

choveka_vlak написа:
muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагони
Тук гледам и коментирам, това което виждам и чета.
Ок! 17 вагона Х 115 тона = 1955 тона, фира не махам.
2 лок. Х 1300 тона = 2600 тона .
Или влака е под норма за 2 лок с 645 тона.
Ако гледате, внимателно клипчето по точно как шават, тревичките, ще разберете , че на едната машина, не работи едната група вентилация, което значи , че работи на половин мощност.
Или това е вече почти, норма за машина и половина.
Така, е според мен , проблема не е сцепното тегло а това , че локомотивите не са на 100% готови.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И така лека полека ще се доближим до истината но Уважаеми колега, приемам съображенията ти които приемаш на прима - виста от монитора, но пряката действителност на момента е и така и не така:, в зависимос от профила на железния път помощния локомотив (тегли,бута ) на определени места... И една моя грешка за която моля да бъда извинен!, вагоните са 20-десет броя... но се променят в зависимост има или няма кораб на кея в Бс.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

muri83 написа:
spirach написа:ОК! Отварям снимката , има 16 вагона. Или 16ваг Х 115 т. =1840 тона.
Отварям книжка расписание, най-голям наклон Бургас-Пирдоп е 16 на 1000.
При което, нормите на локомотивите са следните:
86-серия 1300тона
07-серия 1070тона
И какво става 2 Х 1300 +1070 = 3670 тона.
Такова, нещо като тонаж , за не благоприятно време няма, или този норма трябва , да се изкара без значение, какво е времето на вън.
А въпросните 40-серия не са Български локомотиви а Румънски.
Още ли се мисли, че 86-серия е куца машина.
това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони . :)
При работа на дизелов и електрически локомотив нормата на дизела се намалява със 70 % за изравняване на разчетните скорости. :wink:
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

До колкото, знам Немската 232- серия , е фосирана(по мощна) спрямо нашата 07-серия, ако някой знае да каже.
Но по мой сведения , това са точно, Вашите 70% :)
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
"Немската серия"-232 е доста дълга тема и трябва да се отдели към Магистрални дизелови локомотиви като отделна такава. В ДВГ няма разлика (специално за -613 и -678 ) но пък колоосните редуктори са 120-килиметрови. Въобще много може да се напише за серия 232.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Доколкото знам , серия 232 са някогашната 132 в немските железници.Локомотивите са с 3000 к.с. , имат реостатна спирачка , редуктори за 120 км/ч и генератор за влаково отопление ( а не като нашите "модернизирани" 071XX-X с допълнително монтиран извод от главния генератор).Има още една разлика с нашите 07-00-ци и в разположението на някой елементи - доколкото не се бъркам , при немския вариант апаратният шкаф е един.По дължина тези локомотиви дори са по - дълги от нашия "еквивалент".
Вижте на какъв скоростомер попаднах от една снимка в Интернет.Локомотивът е серия 232.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Подканвам колегата VESO да прекратим тук коментарите за серия 232 и ако има итерес да се открие тема в магистрални дизелови локомотиви!., както предложих по-горе.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация