Страница 7 от 42
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 3:28 pm
от bdz_bg
Мисля,че започна да има промяна след писаниците ни до дирекцията.Както предлагате, нека почнем да пишем и за 8615/8610 и 3621/3622.Мисля,че достатъчно време тези влакове се движеха с тези скапани вагони.Има достатъчно влакове за които могат да се използват 43-ките и 45-петиците.За мен най –удачния вариянт е да са за крайградските влакове около София.Не мога да се съглася с Веско,че композициите на 9620/9623, 9621/96222 и 2654/2655 трябва да се заменят с немските вагони.Сегашните им състави са идиални, варненски 74-ки,чисти и лъснати пък и времепътуването ми се струва доста.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 4:57 pm
от rexkos
Върти ми се в главата като вариант да се вземат композициите на влакове 5623/5622 и 7622/7623 (общо 3 композиции), които евентуално ще заменят съставите на 3621/3622 и 8615/8610. Съответно по 1 чифт за Кулата и още 1 за Видин ще се сдоябият с композиции от вагони серия 43. Пак не е най-добрият вариант и това, което бихме искали ние, но не виждам откъде в депо Надежда могат да се намерят 20-тина купейни вагона, които да могат да покрият двата чифта за Бургас. По-добре exDB-та на влакове, пътуващи 200-250 км, отколкото 500 км...
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 5:46 pm
от bdz_bg
Постепенно ще има промяна.След време като пуснат и новите 63-ки ще се освободят още вагони.Останах и с впечатление,че малко по-малко се правят и пускат в експлоатоция рамонтирани 74-ки.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 6:52 pm
от 44.123
bdz_bg написа:9620/9623, 9621/9622.
С най-голяма радост то за тези влакове не са нужни много вагони 4 вагона за 9621/9622 и 4-ри за 9620/9623, който в момента е в състав от 3В 47-ци 1А 40-та + фургона.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 6:58 pm
от bdz_bg
Мисля,че 9621/9622 се движат със 74-ки варненски,а 9620/9623 са с русенски вагони.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 7:20 pm
от Vancho
И двете композиции се движат с варненски вагони. На 9621/22 само бургаската група и бюфета са русенски

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 8:58 pm
от Nikss
rexkos написа:Браво Иво, резултатът е повече от задоволителен. Сега иде ред на 3621/8610 и 8615/3622.

И какво му е задоволителното? Днес ми се изръбиха задните части в 2612... не стига, че при спиране талигата така играе, че се създават ужасни вибрации и всичко мърда - стъкла, врати и т.н., ами пък и ужасно твърди седалки. Седалките са изключение тоя път, но за талигите трябва да се измисли нещо, защото по мои наблюдения и по безнаставов път със V>100 km/h играят ужасно (не е като на 63-ка, но пак не е приятно). Вярно, стари са вече, но да им се отделя повече внимание при ревизии. Инцидентът на Курило с 383 трябва да ви накара да се замислите, вместо да се радвате. Всяко нещо си има и добри и лоши страни, перфектни хора, техника и т.н. няма.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:00 pm
от 44142
След пускането на 4-та "шуменеца" се кара с ГО машина. В участъка Шумен - Стара Загора се кара от горнооряховци а в участъка Стара Загора - Пловдив от старозагорци.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:03 pm
от bdz46
Крайно време беше тези 43 да се изхвърлят от далечните влакове.
74 по мое мнение са едни от най-сполучливите вагони, движещи се в БДЖ.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:04 pm
от VESO
44142 написа:След пускането на 4-та "шуменеца" се кара с ГО машина. В участъка Шумен - Стара Загора се кара от горнооряховци а в участъка Стара Загора - Пловдив от старозагорци.
Това е заради факта , че както "Родопи" , така и нощните 8636 и 8637 се карат от Старозагорци.В момента точно в депо Сзт има недостиг на 44-00-ки и 45-00-ци , затова се ползват и пловдивски машини.Има слухове , според които старозагорци щели да вземат и 8613 / 8612 , но информацията още не е потвърдена.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:05 pm
от 44142
Нищо няма да взимат. Депо По какво ще кара.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:07 pm
от Nikss
bdz46 написа:Крайно време беше тези 43 да се изхвърлят от далечните влакове.
74 по мое мнение са едни от най-сполучливите вагони, движещи се в БДЖ.
Съгласен съм, но да оправят талигите на 74. Не, че пътят е в най-доброто състояние и, че вагоните ще оцелеят в перфектно състояние до следващата ревизия (доколкото знам на 200 000 км се прави ревизия, може да греша, не съм сигурен), но поне да ги прегледат и да отстранят проблемите. Веднъж пътувайки с варненска 74 със 125 км/ч в междугарието Мит-Рм имах чувството, че колоосите всеки момент ще излязат от талигите, а пътниците едва ли не на кривите се подмятаха като чували с брашно в празен камион. Значи, че още има какво да се желае по поддръжката.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:08 pm
от disell
Вчера 8611 беше съставен от 97-ци , а няколко пъти засичам вече 2612 със 74-ки , къде са скрили скапаните 43-ки

, да не би да са решили най-сетне да им направят един малък ремонт та да сложат поне малко по-хубави седалки та да заприличат на истински вагони за пътници а не като сега устройства за мъчене на пътниците.....
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:09 pm
от rexkos
Днес проучих как стоят нещата с 2613/2612. Старите "обновени" композиции (пет вагона серия 43) са пратени по 7-ма линия на влакове 7620/7625 и 7630/7631, а тези на 2613/2612 са заменени с варненски купейни вагони серия 74.
Вчера 8611 беше съставен от 97-ци
Той вече близо половин година е с тези вагони.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:09 pm
от VESO
Лично смятам , че "Родопи" трябва да се върне на ПО , а 8636 / 8637 да останат засега на Сзт.
Vancho написа:....На 9621/22 само бургаската група и бюфета са русенски

И бюфетът вече не е русенски , Ванчо. На форумното пътуване до Силистра на 28-ми декември мин. година , като гара на домуване на 55-цата бе посочена "Варна".